Skip to main content
The official logo of Lviv Polytechnic is a stylized image of the university main building facade, decorated with a curved ribbon with Latin inscription “Litteris et Artibvs” meaning “For Science and Art”. At the logo’s top is the year of the university’s founding — 1816.
Lviv Polytechnic National University
Toggle navigation
UK
EN
DE
ES
FR
IT
PL
中文
Search
Search
Search
Main navigation
About LPNU
About the University
Rector
University Leadership
University Academic Board
Admissions Committee
History of the University
Media Bank of Lviv Polytechnic
Digital Encyclopedia
University Directory
Institutes
Administration, Governance and Professional Development
Architecture and Design
Civil Engineering, Infrastructure and Life Safety
Geodesy
Humanities and Social Sciences
Economics and Management
Power Engineering and Control Systems
Information and Communication Technology
Computer Science
Computer Technologies, Automation
Mechanical Engineering and Transport
Printing Art and Media Technologies
Enterprise and Advanced Technologies
Jurisprudence, Psychology
Applied Mathematics
Sustainable Development
Chemistry and Chemical Technologies
Education, Culture and Diaspora Relations
Education
About Educational Programs
Post-graduate and Doctoral Studies
Center for International Education
Preparatory Department for Foreign Citizens
Department for Foreign Students
Research
Research at Lviv Polytechnic
Scientific Publications
Academic Сonferences
Research Units
Scientific developments directory
NCP Information and Communication Technologies
NCP Marie Curie Actions
Scientific Library
Projects
Active projects
Project Office
Admission
Students
Staff
Alumni
CIET
Обрати курс
Обрати курс
Професійна мобільність та адаптивність педагога
Міжкультурна комунікація та цифровізація
Інклюзивна культура в освітньому середовищі
PRO розвиток м'яких навичок (soft skills): інструменти та практики
Автоматизована система управління освітнім процесом в закладах освіти
Андрійчук Наталія Іванівна, Колеснікова Ірина Василівна
Основи створення тестів
Берегова Ольга Андріївна
Дизайн простору CLIL у сучасному навчальному середовищі (предметно-мовне інтегроване навчання)
Богдзієвич Світлана Миколаївна
Формування медіакомпетентності учителя української мови та літератури
Богоніс Ольга Миколаївна, к.пед.н
Використання змішаного навчання в процесі викладання навчальних дисциплін
Гаврилюк Маріанна Василівна, Зінчук Ірина Володимирівна
Проектні технології навчання
Гачкевич Андрій Олександрович
Просування закладу освіти на ринку освітніх послуг
Гачкевич Андрій Олександрович
Заклад освіти у соціальних мережах
Дольнікова Любов Василівна
Педагогічна майстерність вчителя (викладача)
Закалик Г.М.
Психологія розвитку та успіху особистості
Закалик Г.М.
Психологія конфлікту
Закалик Г.М.
Соціалізація особистості в умовах сучасного закладу освіти
Калінська Оксана Павлівна
Комунікативні технології та етика ділового спілкування (частина 1)
Калінська Оксана Павлівна
Емоційний інтелект особистості (частина2)
Калінська Оксана Павлівна
Емоційний інтелект особистості (частина 1)
Калінська Оксана Павлівна
Ораторська майстерність. Риторика
Калінська Оксана Павлівна
Комунікативні технології та етика ділового спілкування (частина 2)
Канцір Володимир Степанович
Антикорупційна діяльність в Україні: законодавче забезпечення
Кравченко Тетяна Володимирівна
Технології стратегічного управління закладом освіти
Криштанович Світлана Володимирівна
Майстерність сучасного педагога
Криштанович Світлана Володимирівна
Мистецтво педагогічної комунікації
Криштанович Світлана Володимирівна
Результативний педагогічний конфлікт та профілактика булінгу
Мукан Наталія Василівна
Академічне письмо. Частина 1
Мукан Наталія Василівна, д.пед.н, професор; Носкова Маргарита Вячеславівна, к.пед.н, доцент
Професійний розвиток педагога: теорія і практика
Мукан Наталія Василівна, д.пед.н, професор; Носкова Маргарита Вячеславівна, к.пед.н, доцент
Наукометричні бази даних Scopus та Web of Science
Носкова Маргарита Вячеславівна
Вчимося з Moodle. Інструменти та налаштування
Носкова Маргарита Вячеславівна
Основи е-дидактики
Носкова Маргарита Вячеславівна
Основи створення дистанційного курсу на платформі Moodle
Носкова Маргарита Вячеславівна
Професійний розвиток викладача закладу вищої освіти
Носкова Маргарита Вячеславівна
Організація контролю та оцінювання у середовищі Moodle
Носкова Маргарита Вячеславівна, к.пед.н, доцент
Дидактичні можливості освітньої платформи Міксіке (30 год)
Носкова Маргарита Вячеславівна, Чайківський Тарас Володимирович
Moodle для керівника закладу освіти. Інструкція для початківця
Падус Орися Михайлівна
Цифрові технології у професійній діяльності бібліотекаря закладу освіти
Пастовенський Олександр Вікторович
Забезпечення якості освіти у ЗЗСО. Умови успіху
Пастовенський Олександр Вікторович
Підготовка до інституційного аудиту закладу загальної середньої освіти
Пастовенський Олександр Вікторович
Ефективне управління закладом освіти в умовах змін
Потимко Оксана Збігнєвна
Організація інклюзивного навчання незрячого учня у закладі загальної середньої освіти
Рисін Марія Віталіївна
Основи фінансової грамотності
Рисін Марія Віталіївна
Інвестиційний менеджмент
Скрипка Ганна Володимирівна
STEM-урок (заняття) у закладі освіти
Скрипка Ганна Володимирівна
Планування STEM-тижня у закладі освіти
Смагін Ігор Іванович
Компетентісний підхід в освіті: ідеологія та проблеми реалізації
Смагін Ігор Іванович
Самооцінка професіоналізму педагога: сучасні вимоги
Смагіна Таїса Миколаївна
Конструювання компетентісного уроку
Сокол Ірина Миколаївна
Загрози та фейки: підвищуємо власну медіаграмотність
Сокол Ірина Миколаївна
Структурування мислення: створення інтелект-карт
Сокол Ірина Миколаївна
Вчимося вчити дистанційно (на базі сервісів Google)
Сокол Ірина Миколаївна
Впровадження квест-технологій в освітній процес
Сокол Ірина Миколаївна, Стадниченко Кіра Валентинівна
Інструментарій педагога для віддаленого (дистанційного) навчання. Початковий рівень
Сокол Ірина Миколаївна, Стадниченко Кіра Валентинівна
Інструментарій педагога для віддаленого (дистанційного) навчання. Базовий рівень
Сокол Ірина Миколаївна, Стадниченко Кіра Валентинівна
Інструментарій педагога для віддаленого (дистанційного) навчання. Достатній рівень
Сокол Ірина Миколаївна, Стадниченко Кіра Валентинівна
Навчальне відео власноруч: практичний курс
Сокол Ірина Миколаївна, Стадниченко Кіра Валентинівна
Організація віддаленого (дистанційного) навчання у ЗЗСО
Стадниченко Кіра Валентинівна
Використання хмарних сервісів в умовах персонального аканту (на базі Office 365)
Стефанович Тетяна Олександрівна
Створення відеолекцій програмними засобами
Чайківська Наталія Петрівна
Цілі та цілепокладання в професійній діяльності
Чайківська Наталія Петрівна
Тайм менеджмент в професійній діяльності освітянина
Чайківський Тарас Володимирович
Викладання природничих і точних дисциплін на MOODLE
Чайківський Тарас Володимирович
Розгортання LMS MOODLE у закладі освіти. Базовий курс
Чайківський Тарас Володимирович
Адміністрування LMS Moodle у закладах освіти. Автоматизація процесів
Чайківський Тарас Володимирович
Створення вебсторінки закладу освіти власними руками
Чайківський Тарас Володимирович
Основи Linux для адміністратора Moodle
Чала Марина Станіславівна
Культура самоосвіти педагога
Чала Марина Станіславівна
Цифровий контент навчання математики: інструменти і ресурси
Чала Марина Станіславівна
Освітні можливості Wiki-середовищ
Чала Марина Станіславівна
Цифровий профіль педагога
Чала Марина Станіславівна
Цифрова гігієна педагога
Чала Марина Станіславівна
Формувальне оцінювання - оцінювання для розвитку
Шуплат Анастасія Ігорівна
Використання змішаного навчання в процесі викладання предметів