Цифровий профіль педагога

Автор / тренер курсу

  • Чала Марина Станіславівна, завідувачка науково-методичної лабораторії інформаційно-технологічної освіти інформатики Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського.

Інформація про програму підвищення кваліфікації:

Напрям навчання: «ІКТ в освіті».

Обсяг навчання: 30 годин (1 кредит ЄКТС).

Категорія слухачів курсу: педагогічні працівники закладів загальної середньої, професійно-технічної, фахової передвищої освіти.

Мета курсу: полягає у підвищенні рівня цифрової компетентності і контексті безпеки, інфомедійної грамотності та грамотність даних.

Компетентності, що вдосконалюватимуться/набуватимуться в процесі навчання:

  • вдосконалення розуміння логіки роботи алгоритмів соціальних мереж;
  • розвиток навичок захисту особистих даних та конфіденційності в цифрових середовищах.

Коротко про курс: курс спрямовано на розвиток навичок ефективного безпечного використання інтернет-ресурсів, онлайнової комунікації педагогів без репутаційних втрат.

Структура курсу:

  • Тема 1: Поняття цифрового профілю. Куди ведуть цифрові сліди?
  • Тема 2: Захист особистих даних та конфіденційність. «Політики конфіденційності» цифрових сервісів. Чек-аркуш цифрової гігієни.
  • Тема 3: Вплив цифрових технологій на соціальне благополуччя та соціальну інклюзію.

Опис результатів навчальної діяльності:

  • покращення розуміння ролі цифрових технологій для соціального благополуччя та соціальної інклюзії;
  • формування практичних вмінь і навичок аналізу власних цифрових слідів.

Документ про завершення навчання: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету «Львівська політехніка» 30 годин (1 кредит ЄКТС).

Тривалість навчання: 3 тижні.

Форма навчання: дистанційно.

Початок навчання: по факту комплектації групи на підставі замовлень від закладів освіти та (або) за результатами реєстрації на навчання.


Навчання платне: про вартість навчання можна дізнатись тут