Емоційний інтелект особистості (частина 1)

Автор: Калінська Оксана Павлівна, к.пед.н

Інформація про програму підвищення кваліфікації:

Напрям навчання: "ІКТ, дистанційне навчання та інноваційні технології"

Обсяг навчання: 30 год (1 кредит ЄКТС)

Категорія слухачів курсу: педагогічні працівники закладів загальної середньої, професійно-технічної, фахової передвищої та вищої освіти

Мета курсу:

  • розвитку здатності: керувати емоціями та почуттями в нетипових ситуаціях; будувати стосунки з оточуючими людьми на основі розуміння їхніх емоцій
  • ідентифікувати та усвідомлювати емоції ; -полягає у поглибленні розуміння сутності «емоційного інтелекту» та переживання; здійснювати самоаналіз та рефлексію;

Компетентності, що вдосконалюватимуться/набуватимуться в процесі навчання:

інтегральні:

  • здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі вищої освіти;

фахові:

  • розвивати здатність до навчання впродовж життя самоосвіти та самоаналізу;
  • розвивати здатність до набуття спеціалізованих концептуальних знань на рівні новітніх досягнень педагогічної науки, які є основою для оригінального мислення та інноваційної діяльності у галузі освіти;
  • розвивати уміння працювати в складних педагогічних ситуаціях, розв’язувати педагогічні задачі, приймати відповідні обґрунтовані рішення;
  • поглибити уміння працювати самостійно і в команді, здатність комунікувати з колегами з професійних питань освітньої галузі щодо наукових досягнень, як на загальному рівні, так і на рівні спеціалістів.

Коротко про курс:

Курс розрахований на викладачів закладів вищої освіти, які сформують уявлення про сутність «емоційного інтелекту» та його взаємозв´язок з професійним середовищем; ознайомляться з історією формуванням поняття «емоційний інтелект», з різними підходами до його концептуалізації; усвідомлять зовнішні та внутрішні компоненти «емоційного інтелекту» і його особливості виявлення як динамічної системи; з’ясують критерій визначення ієрархічної структури рівнів сформованості «емоційного інтелекту»; сформують уявлення про роль «емоційного інтелекту» як вирішального фактору успішності самореалізації особистості, інтеграції та систематизації знань про «емоційний інтелект»; опанують технології розвитку емоційного інтелекту; вироблять готовність до впливу емоційного фактору на професійне середовище.

Структура курсу:

Тема 1. Поняття про емоційно-почуттєву сферу. Види емоцій та почуттів, характеристика окремих видів емоцій та почуттів. Психофізіологічні основи емоцій та почуттів.
Практична робота 1.Самостійна робота «Проведення емоційного самоаналізу».Шкала настрою PANAS.
Тема 2. Вікові та статеві особливості емоційної сфери особистості. Гендерні відмінності у сфері прояву емоційного інтелекту.
Практична робота 2. Завдання «Шлюбне оголошення».
Тема 3. Індивідуальні відмінності та експресія емоцій. Вольова діяльність людини. Загальне поняття про вольову діяльність. Процес управління емоціями (рефлексія та активізація).
Практична робота 3.Індивідуальне завдання «Дослідження хронотипів і біоритмів працездатності людини».

Опис результатів навчальної діяльності:

Результатом навчання на дистанційному курсі буде:

  • вдосконалити розуміння сутності «емоційного інтелекту» та переживання; здійснювати самоаналіз та рефлексію;
  • володіння розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі вищої освіти;
  • володіння розвивати здатність до набуття спеціалізованих концептуальних знань на рівні новітніх досягнень педагогічної науки;

Вимоги до слухачів: курс розрахований на педагогів, які володіють ПК на рівні користувача.

Документ про завершення навчання: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету "Львівська політехніка" 30 год (1 кредит ЄКТС)

Тривалість навчання: 1 місяць

Форма навчання: очно

Початок навчання: по факту комплектації групи на підставі замовлень від закладів освіти та (або) зарезультатами реєстрації на навчання.

 


Навчання платне: про вартість навчання можна дізнатись тут