Комунікативні технології та етика ділового спілкування (частина 2)

Автор: Калінська Оксана Павлівна, к.пед.н

Інформація про програму підвищення кваліфікації:

Напрям навчання: "ІКТ, дистанційне навчання та інноваційні технології"

Обсяг навчання: 30 год (1 кредит ЄКТС)

Категорія слухачів курсу: педагогічні працівники закладів загальної середньої, професійно-технічної, фахової передвищої та вищої освіти

Мета курсу:

  • застосовувати сучасні комунікаційні технології для забезпечення ефективної ділової комунікації; використовувати Internet як засіб комунікації, джерело довідкової інформації,
  • об'єктивно сприймати співрозмовника при спілкуванні і прогнозувати результат комунікації;
  • здійснювати переговори, ділову розмову, ділову бесіду, співбесіду при наймі на роботу, нараду, дискусію, ділові наради, диспути, спори презентації;
  • здійснювати аналіз конкретної комунікативної ситуації та розробляти рекомендації щодо її вирішення на основі бази знань з технологій комунікацій;

Компетентності, що вдосконалюватимуться/набуватимуться в процесі навчання:
інтегральні:

  • здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі закладів загальної середньої, професійно-технічної, фахової передвищої та вищої освіти;

фахові:

  • розвивати здатність до навчання впродовж життя самоосвіти та самоаналізу;
  • розвивати здатність до набуття спеціалізованих концептуальних знань на рівні новітніх досягнень педагогічної науки;
  • поглибити навички використання інформаційних та комунікаційних технологій у професійній викладацькій діяльності, оволодіння новими комп’ютерними програмами та інтернет-сервісами;
  • розвивати уміння працювати в складних педагогічних ситуаціях, розв’язувати педагогічні задачі, приймати відповідні обґрунтовані рішення;
  • поглибити уміння працювати самостійно і в команді, здатність комунікувати з колегами з професійних питань освітньої галузі щодо наукових досягнень.

Коротко про курс:

Слухачі отримують технологічно-комунікативний інструментарій основних термінів і понять комунікаційних процесів спілкування, сприйняття, ідентифікації, бар’єрів взаєморозуміння, види та рівні спілкування, вербальних і невербальних засобів спілкування та їхнього впливу, стилів спілкування, мовно-психологічного маніпулювання, типів маніпуляторів, мовної трансакції та трансактного аналізу особистості, позиції у спілкуванні, мовних асертивних технік, шляхів вирішення конфліктних ситуацій у спілкуванні, рівнів та видів конфліктів, стилі поведінки в ділових конфліктах, самопрезентації та іміджу, соціальних та стереотипних еталонів сприйняття при спілкуванні, сприйняття при формуванні першого враження, загальні комунікативні помилки сприйняття, ділове спілкування, фактори, що впливають на ділове спілкування, емоції, переговори, бесіда, нарада, групова динаміка, комунікативна атака - які відображають сутність комунікативних процесів і механізми управління ними взагалі та у певній діяльності зокрема.

Структура курсу:
Тема 1. Процес спілкування та його складові.
Практична робота 1.Описати власну комунікативну формулу з прикладом – «Що я думаю – що я можу сказати словами – що я кажу – що люди зрозуміли».
Описати кілька власних прикладів комунікативних невдач, комунікативних бар’єрів та шляхів їх подолання.
Тема 2. Закони комунікативної логіки. Помилки сприйняття у спілкуванні.
Практична робота 2. 1.Змоделювати гіпотетичну ситуацію свого працевлаштування. Розробити і обґрунтувати елементи самоподачі (не більше п’яти) з погляду поставлених цілей. Написати для себе рекламне оголошення «Шукаю роботу», представивши в ньому свої можливості і особистісні якості. 2. Проаналізувати імідж будь-якої відомої ділової людини з погляду його складових, процесу формування і сприйняття оточуючими.
Тема 3. Вербальні та невербальні засоби спілкування.
Практична робота 3.Скласти власний комунікативний паспорт використовуючи чи опираючись на теоретичний матеріал зі с. 272 підручника Бацевич Ф. С. Основи комунікативної лінгвістики : підруч. К. : ВЦ«Академія», 2009. 344 с.

Опис результатів навчальної діяльності:

  • вдосконалити уміння проектувати навчально-виховний процес у навчальному закладі із використанням сучасних педагогічних інструментів та технологій;
  • розвинути здатність ефективно поєднувати інформаційні та інноваційні педагогічні технології у практиці викладання; забезпечувати управління (спрямування) процесів навчальної або виробничої (трудової) діяльності та виховання і розвиток особистості;
  • вдосконалити здатність працювати самостійно та/або в групі.

Вимоги до слухачів: курс розрахований на педагогів, які володіють ПК на рівні користувача.

Документ про завершення навчання: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету "Львівська політехніка" 30 год (1 кредит ЄКТС)

Тривалість навчання: 1 місяць

Форма навчання: очно

Початок навчання: по факту комплектації групи на підставі замовлень від закладів освіти та (або) зарезультатами реєстрації на навчання.

 


Навчання платне: про вартість навчання можна дізнатись тут