Основи е-дидактики

Автор / тренер курсу:

  • Носкова Маргарита Вячеславівна, доцент, кандидат педагогічних наук, директор Центру інноваційних освітніх технологій Національного університету "Львівська політехніка". 

Інформація про програму підвищення кваліфікації:

Напрям навчання: «Організація дистанційного навчання у закладі освіти».

Обсяг навчання: 30 годин (1 кредит ЄКТС).

Категорія слухачів курсу: для педагогічних працівників закладів загальної середньої, професійно-технічної, фахової передвищої освіти.

Мета курсу: формування у слухачів теоретичної бази знань та уявлень про розвиток освіти у сучасному цифровому суспільстві; сприйняття освіти як динамічної системи, важливої складової економічного та суспільного розвитку інформаційного суспільства ХХІ століття. Формування практичних навичок розвитку власного інформаційного середовища та персонального освітнього середовища, а також навичок взаємодії учасників освітнього процесу у єдиному освітньому середовищі освітнього закладу як складника відкритої освітньої системи.

Курс підвищення кваліфікації «Основи е-дидактики» допоможе педагогам:

  • опанувати теоретичні знання про сутність, причини появи та розвитку відкритих освітніх систем, їхніх педагогічних можливостей,
  • допоможе набути практичних навичок формування власного освітнього середовища та освітнього середовища учнів;
  • набути навичок організації взаємодії освітніх середовищ учасників навчально-виховного процесу та освітніх закладів;
  • усвідомити роль та педагогічні можливості сучасних інформаційних технологій, їх значення у формуванні особистості глобалізованого світу, яка житиме у розвинутому цифровому суспільстві, що висуває нові вимоги до успішного фахівця та особистості.

Коротко про курс: відкриті освітні системи – нове явище у педагогічній науці, що виникли наприкінці ХХ століття та активно розвиваються у інформаційному суспільстві. Відкритість та доступність знань у поєднанні із саморозвитком та освітою впродовж життя стає умовою для формування успішного фахівця та особистості, здатної адекватно реагувати на виклики сучасного суспільства та адаптуватись у нових умовах економіки знань.

Структура курсу:

  • Тема 1. Відкрита освіта: сутність, принципи, тенденції розвитку.
  • Тема 2. Особисте освітнє середовище та середовище відкритого навчання.
  • Тема 3. Відкриті освітні ресурси. Класифікація відкритого освітнього контенту.
     

Після завершення курсу учасники навчання зможуть:

  • створювати е-контент та зберігати його у власному інформаційному освітньому середовищі;
  • обрати е-інструменти для організації навчального заняття;
  • моделювати навчальне заняття з використанням е-інструментів.

Документ про завершення навчання: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету «Львівська політехніка» 30 годин (1 кредит ЄКТС).

Тривалість навчання: 3 тижні.

Форма навчання: дистанційно.

Початок навчання: по факту комплектації групи на підставі замовлень від закладів освіти та (або) за результатами реєстрації на навчання.


Навчання платне: про вартість навчання можна дізнатись тут