Moodle для керівника закладу освіти. Інструкція для початківця

Автори / тренери курсу

  • Носкова Маргарита Вячеславівна, доцент, кандидат педагогічних наук, директор Центру інноваційних освітніх технологій Національного університету «Львівська політехніка».  
  • Чайківський Тарас Володимирович, доцент, кандидат технічних наук, доцент кафедри технології органічних продуктів Національного університету «Львівська політехніка». 

Інформація про програму підвищення кваліфікації:

Напрям навчання: «Організація дистанційного навчання у закладі освіти».

Обсяг навчання: 30 годин (1 кредит ЄКТС).

Категорія слухачів курсу: керівники закладів освіти, педагогічні працівникі закладів загальної середньої, професійно-технічної, фахової передвищої освіти. 

Мета курсу: допомогти керівнику закладу освіти розібратись з особливостями роботи платформи Moodle, визначитись з принципами формування інтерфейсу дистанційної платформи Moodle, сформувати архітектуру та наповнення для конкретного закладу освіти.

Компетентності, що вдосконалюватимуться/набуватимуться в процесі навчання:

  • здатність до набуття спеціалізованих концептуальних знань на рівні новітніх досягнень, які є основою для оригінального мислення та інноваційної діяльності у галузі освіти;
  • навички використання ІКТ, оволодіння новими комп’ютерними програмами та інтернет-сервісами;
  • здатність сприймати набуті знання в предметній області та інтегрувати їх із уже наявними, здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел;
  • здатність вибирати відповідні педагогічні методи для реалізації професійних задач, беручи до уваги наявні ресурси;
  • уміння думати абстрактно, здатність до аналізу та синтезу, що дозволяє формулювати висновки для різних типів складних професійних задач, здійснювати планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб.

Коротко про курс: слухачі курсу отримають теоретичні знання щодо поняття «дистанційна освіта»; ознайомляться з можливостями платформи Moodle для організації дистанційного навчання; ознайомляться з можливостями віртуального документообігу; розглянуть поняття «ролі», «доступ», «права». 

Структура курсу:

Тема 1: Знайомство з платформою. Власний профіль та аналітика.
Тема 2: Ролі, права, безпека.
Тема 3: Календар. Віртуальна вчительська.

Документ про завершення навчання: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету «Львівська політехніка» 30 годин (1 кредит ЄКТС).

Тривалість навчання: 3 тижні.

Форма навчання: дистанційно.

Початок навчання: по факту комплектації групи на підставі замовлень від закладів освіти та (або) за результатами реєстрації на навчання.


Навчання платне: про вартість навчання можна дізнатись тут