Результативний педагогічний конфлікт та профілактика булінгу

Автор: Криштанович.Світлана Володимирівна, д.пед.н., професор

Інформація про програму підвищення кваліфікації:

Напрям навчання: "Педагогічна майстерність"

Обсяг навчання: 30 год (1 кредит ЄКТС)

Категорія слухачів курсу: педагогічні працівники закладів загальної середньої, професійно-технічної, фахової передвищої, вищої освіти

Мета курсу: сформувати в учасників курсу усвідомлене розуміння як перетворити конфлікт на ефективний результат освітнього процесу; навички стратегії поведінки у конфліктних ситуаціях; уміння визначити причини виникнення булінгу та протидіяти йому; навички профілактики булінгу в закладах освіти.

Компетентності, що вдосконалюватимуться/набуватимуться в процесі навчання:

інтегральна:

  • здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі загальної середньої освіти;

фахових:

  • розвивати здатність до набуття спеціалізованих концептуальних знань на рівні новітніх досягнень педагогічної науки, які є основою для оригінального мислення та інноваційної діяльності у галузі освіти;
  • розвивати уміння працювати в складних педагогічних ситуаціях, розв’язувати педагогічні задачі, -приймати відповідні обґрунтовані рішення;
  • поглибити здатність ефективно використовувати на практиці різні теорії в області андрогогіки, психопедагогіки та інших психологічних аспектів діяльності педагога.
     

Коротко про курс: слухачі курсу ознайомляться з поняттям конфлікту та його життєвого циклу; стратегією поведінки педагога в конфліктних ситуаціях; типологією особистості та як розібратися в людях, щоб перетворити конфлікт у потрібний результат; методами мотивації для педагога, щоб створити позитивний клімат освітньої взаємодії; практичні рекомендації для типів особистості щодо командної роботи в освітньому процесі; сутністю булінгу, його фази розвитку та форми; попередження та протидія булінгу в закладі освіти.

Структура курсу:

Тема 1. Конфлікти в педагогічному процесі. Практичне заняття 1. Конфлікти в педагогічному процесі.
Тема 2. Типологія особистості. Як розібратися в людях? Практичне заняття 2. Вправи на ефективну взаємодію з людьми.
Тема 3. Булінг – це духовна та фізична слабкість чи демонстрація сили?

Опис результатів навчальної діяльності:

  • поглибити здатність розуміти і враховувати соціальні, суспільні, екологічні, етичні, економічні аспекти, що впливають на формування поточних та перспективних рішень;
  • поглибити здатність обирати ефективні форми та методи навчання з урахуванням освітніх цілей, потреб та здатностей учнів та студентів, їхньої мотивації;
  • вдосконалити здатність обирати методи навчання відповідно до його змісту в умовах теоретичного та виробничого навчання, використовуючи існуючі форми організації навчання у навчальному закладі та враховуючи психофізіологічні основи формування умінь і навичок;

Документ про завершення навчання: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету "Львівська політехніка" 30 год (1 кредит ЄКТС)

Тривалість навчання: 1 місяць

Форма навчання: дистанційно

Початок навчання: по факту комплектації групи на підставі замовлень від закладів освіти та (або) зарезультатами реєстрації на навчання.


Навчання платне: про вартість навчання можна дізнатись тут