STEM-урок (заняття) у закладі освіти

Автор / тренер курсу:

  • Скрипка Ганна Володимирівна, кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри інформаційно-комунікаційних технологій та безпечного освітнього середовища комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського».

Інформація про програму підвищення кваліфікації:

Напрям навчання: «Інтерактивні технології навчання».

Обсяг навчання: 30 годин (1 кредит ЄКТС).

Категорія слухачів курсу: педагогічні працівники закладів загальної середньої, професійно-технічноЇ, фахової передвищої освіти.

Мета курсу полягає у навчанні педагогів плануванню STEM-уроків, що включає:

  • набуття теоретичних знань щодо STEM-освіти;
  • опанування нормативно-правовим забезпеченням організації STEM-навчання в закладі освіти;
  • навчання знаходженню тем STEM-предметів, придатних для інтеграції в рамках STEM-навчання;
  • навчання плануванню учнівських досліджень в межах одного уроку;
  • розробку плану-конспекту STEM-уроку.

Компетентності, що вдосконалюватимуться/набуватимуться в процесі навчання: 

  • розвиток цифрової компетентності; 
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), зокрема, здобуття теоретичних знань щодо STEM-освіти, планування учнівські дослідження в межах одного уроку, створення план-конспекту STEM-уроку».

Результатом навчання на дистанційному курсі буде:

  • поглиблення знань з теоретичних основ впровадження STEM-освіти;
  • володіння нормативно-правовим забезпеченням впровадження STEM-освіти;
  • вдосконалення навичок моделювання STEM-навчання шляхом інтеграції окремих тем STEM-предметів;
  • вдосконалення навичок організації навчальних досліджень в межах STEM-уроку (заняття).

Структура курсу:

  • Тема 1. Вступ. Базові поняття STEM-освіти.
  • Тема 2. Поняття навчального дослідження та його місце на STEM-уроці (занятті).
  • Тема 3. Особливості планування STEM-уроку (заняття): залучення колег, врахування можливих труднощів.

Документ про завершення навчання: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету «Львівська політехніка» 30 годин (1 кредит ЄКТС).

Тривалість навчання: 3 тижні.

Форма навчання: дистанційно.

Початок навчання: по факту комплектації групи на підставі замовлень від закладів освіти та (або) за результатами реєстрації на навчання.


Навчання платне: про вартість навчання можна дізнатись тут