Цифрова гігієна педагога

Автор / тренер курсу

  • Чала Марина Станіславівна, завідувачка науково-методичної лабораторії інформаційно-технологічної освіти інформатики Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського.

Інформація про програму підвищення кваліфікації:

Напрям навчання: «ІКТ в освіті».

Обсяг навчання: 30 годин (1 кредит ЄКТС).

Категорія слухачів курсу: педагогічні працівники закладів загальної середньої, професійно-технічної, фахової передвищої освіти.

Мета курсу полягає у розвитку навичок гігієнічної поведінки здобувачів освіти у цифровому світі; підвищення якості онлайнової комунікації, розуміння сутності та чинників цифрових репутаційних ризиків. 

Компетентності, що вдосконалюватимуться / набуватимуться в процесі навчання

  • розвиток цифрової компетентності; 
  • формування навичок ефективного безпечного використання інтернет-ресурсів, онлайнової комунікації педагогів без репутаційних втрат.

Коротко про курс: курс спрямовано на розвиток навичок ефективного безпечного використання інтернет-ресурсів, онлайнової комунікації педагогів без репутаційних втрат.

Структура курсу

  • Тема 1: Поняття «Цифрової гігієни» як виклику сучасності.
  • Тема 2: Поняття «Цифрового сліду» як віртуальної особистості.
  • Тема 3: Контент-стратегія інтернет-ресурсів педагога. Ефективна онлайнова комунікація.

Опис результатів навчальної діяльності: результатом навчання на дистанційному курсі буде вибудувана власна траєкторія безпечної онлайнової комунікації, зокрема в соціальних мережах.

Документ про завершення навчання: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету «Львівська політехніка» 30 годин (1 кредит ЄКТС).

Тривалість навчання: 3 тижні.

Форма навчання: дистанційно.

Початок навчання: по факту комплектації групи на підставі замовлень від закладів освіти та (або) за результатами реєстрації на навчання. 


Навчання платне: про вартість навчання можна дізнатись тут