Емоційний інтелект особистості (частина2)

Автор: Калінська Оксана Павлівна, к.пед.н

Інформація про програму підвищення кваліфікації:

Напрям навчання: "ІКТ, дистанційне навчання та інноваційні технології"

Обсяг навчання: 30 год (1 кредит ЄКТС)

Категорія слухачів курсу: педагогічні працівники закладів загальної середньої, професійно-технічної, фахової передвищої та вищої освіти

Мета курсу:

  • розвинути уявлення про емоційний інтелект та його компоненти (емоційний, когнітивний, комунікативний та поведінковий);
  • ознайомити з технологіями розвитку емоційного інтелекту і його керуванням;
  • навчитися будувати стосунки з оточуючими людьми на основі розуміння емоцій та вміння ними керувати; гнучко реагувати на різні впливи.

Компетентності, що вдосконалюватимуться/набуватимуться в процесі навчання:

інтегральні

  • здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі вищої освіти;

фахові

  • розвивати здатність до навчання впродовж життя самоосвіти та самоаналізу;
  • розвивати здатність до набуття спеціалізованих концептуальних знань на рівні новітніх досягнень педагогічної науки, які є основою для оригінального мислення та інноваційної діяльності у галузі освіти;
  • розвивати уміння працювати в складних педагогічних ситуаціях, розв’язувати педагогічні задачі, приймати відповідні обґрунтовані рішення;
  • поглибити уміння працювати самостійно і в команді, здатність комунікувати з колегами з професійних питань освітньої галузі щодо наукових досягнень, як на загальному рівні, так і на рівні спеціалістів.

Коротко про курс:

Курс розрахований на викладачів закладів вищої освіти, які формують, удосконалюють і поглиблюють розуміння сутності «емоційного інтелекту» та його компонентів (емоційний, когнітивний, комунікативний та поведінковий).Ознайомлює з технологіями його розвитку і керування; власного бачення розвитку емоційного інтелекту та навички діагностики власного емоційного інтелекту; оцінювати рівень свого емоційного інтелекту; вміти розвивати свій емоційний інтелект; застосовувати емоційний інтелект як ресурс для вирішення особистісних та професійних завдань; поглиблюють навички саморегуляції та емоційного самоконтролю інших; емпатійні здібності, мотивації та лідерських навичок у емоціогенних ситуаціях; особистісно-професійних якостей, що впливають на розвиток емоційного інтелекту; з керування психофізіологічними основами емоцій та почуттів, їхнім впливом в особистісній, міжособистісній, груповій (колективній), професійній, сімейній сферах

Структура курсу:

Тема 1. Поняття про емоційно-почуттєву сферу. Види емоцій та почуттів, характеристика окремих видів емоцій та почуттів. Психофізіологічні основи емоцій та почуттів.
Практична робота 1.Самотійна робота «Проведення емоційного самоаналізу».Шкала настрою PANAS.
Тема 2. Вікові та статеві особливості емоційної сфери особистості. Гендерні відмінності у сфері прояву емоційного інтелекту.
Практична робота 2. Завдання «Шлюбне оголошення». Вправа «Чарівні перетворення»
Тема 3.Стратегії саморозвитку емоційного інтелекту. Емоційний інтелект як інтегративна властивість особистості. Емоційний інтелект лідера.
Практична робота 3.Виконання з описом результатів «Тесту емпатійного потенціалу особистості (І. Юсупов)» http://socio.125mb.com/test-dlya-issledovaniya-empatii-avtor-25221.html

Опис результатів навчальної діяльності:

  • набути практичні навички з керування власними емоціями та інших людей;
  • вміння зрозуміти та побачити на практиці психофізіологічні основи емоцій та почуттів, їхній вплив на життя людей в особистісній, міжособистісній, груповій (колективній), професійній, сімейній сферах
  • вдосконалити вміння керувати емоціями та почуттями в нетипових ситуаціях, контролювати себе та свій розум;

Вимоги до слухачів: курс розрахований на педагогів, які володіють ПК на рівні користувача.

Документ про завершення навчання: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету "Львівська політехніка" 30 год (1 кредит ЄКТС)

Тривалість навчання: 1 місяць

Форма навчання: очно

Початок навчання: по факту комплектації групи на підставі замовлень від закладів освіти та (або) зарезультатами реєстрації на навчання.


Навчання платне: про вартість навчання можна дізнатись тут