Використання змішаного навчання в процесі викладання навчальних дисциплін

Автор / тренер курсу

  • Богоніс Ольга Миколаївна, кандидатка педадогічних наук

Інформація про програму підвищення кваліфікації:

Напрям навчання: "ІКТ, дистанційне навчання та інноваційні технології"

Обсяг навчання: 30 год (1 кредит ЄКТС)

Категорія слухачів курсу: педагогічні працівники закладів загальної середньої, професійно-технічної, фахової передвищої та вищої освіти.

Мета курсу: поглиблення у педагогічних працівників теоретичних знань та практичних навичок щодо використання змішаного навчання в закладах освіти та організаційних умов побудови змішаного навчального процесу. Використання змішаного навчання у навчальному процесі. Вибір та створення інструментів навчання та представлення навчального контенту, зокрема з використанням інструментів MOODLE та інших ресурсів. Формування навчально-методичного комплексу дистанційного курсу. Поглиблення навичок планування курсу, комунікації та зворотного зв'язку зі студентами.

Компетентності, що вдосконалюватимуться/набуватимуться в процесі навчання:

  • розвинуто цифрову компетентність, зокрема, слухачі удосконалять уміння використовувати цифрові технології для планування, організації та управління навчальним процесом, опанують інструменти для створення інтерактивного контенту, використання платформи MOODLE та інших ресурсів для змішаного навчання;
  • розвинуто навички критичного мислення, зокрема здійснювати вибір моделі змішаного навчання, розуміти які інструменти варто обрати та як підвищити ефективність навчального процесу;
  • розвинуто комунікативну компетентність, слухачі удосконалять навички ефективної взаємодії зі студентами в змішаному навчанні, надання зворотного зв'язку та вирішення комунікативних бар'єрів онлайн, утримання уваги здобувачів освіти;
  • розвинуто організаційну та адаптивну компетентність, слухачі курсу навчаться організовувати навчальний процес у змішаному форматі, розвинуть здатність швидко адаптовуватись до динамічних змін в освіті.

Коротко про курс:

  • слухачі курсу навчаться обирати моделі змішаного навчання та ефективно їх впроваджувати у свою роботу;
  • розкриють потенціал змішаного та усвідомлять значення гібридного навчання;
  • оцінять основні переваги та недоліки змішаного навчання;
  • зрозуміють бар'єри впровадження змішаного навчання в освітній процес та шляхи їх подолання;
  • поглиблять навички роботи з цифровими інструментами;
  • розвинуть навички педагогічного дизайну;
  • зможуть адаптувати свій навчальний курс згідно вимог змішаного навчання, зробити його більш гнучким, динамічним та цікавим.

Структура курсу:
Тема 1.
 Сутність поняття та складові змішаного навчання.
Тема 2. Основні моделі використання змішаного навчання для вивчення навчальних дисциплін.
Тема 3. Організаційні умови впровадження змішаного навчання.
Тема 4. Особливості організації дистанційного навчання. Огляд дистанційних платформ.
Тема 5. Приклад успішної організації дистанційного навчання в умовах війни.

Опис результатів навчальної діяльності:

  • проєктувати змішаний навчальний процес, використовуючи теоретичні знання та організаційні моделі;
  • обирати та створювати ефективні навчальні інструменти та цифровий контент, зокрема з використанням платформи MOODLE та інших ресурсів;
  • формувати навчально-методичний комплекс для дистанційного курсу;
  • обирати та адаптовувати моделі змішаного навчання відповідно до освітніх цілей;
  • модернізувати підходи до викладання.

Вимоги до слухачів: курс розрахований на педагогів, які володіють ПК на рівні користувача.

Документ про завершення навчання: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету "Львівська політехніка" 30 год. (1 кредит ЄКТС)

Тривалість навчання: 1 місяць

Форма навчання: дистанційно

Початок навчання: по факту комплектації групи на підставі замовлень від закладів освіти та (або) зарезультатами реєстрації на навчання.

Навчання платне: про вартість навчання можна дізнатись тут


Навчання платне: про вартість навчання можна дізнатись тут