Професійний розвиток викладача закладу вищої освіти

Автор / тренер курсу:

  • Носкова Маргарита Вячеславівна, доцент, кандидат педагогічних наук, директор Центру інноваційних освітніх технологій Національного університету «Львівська політехніка»

Інформація про програму підвищення кваліфікації:

Напрям навчання: «Комплексний курс підвищення квалфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти».

Обсяг навчання: 150 годин (5 кредитів ЄКТС) або 180 годин (6 кредитів ЄКТС). 

Категорія слухачів курсу: науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти.

Мета курсу полягає у

  • набутті слухачами теоретичних знань та практичних навичок пов’язаних із розвитком сучасних педагогчних технологій та можливостей їхнього використання у освітньому процесі;
  • розвитку професійних компетентностей викладача закладу вищої освіти;
  • поглибленню практичних навичок використання інформаційних технологій у навчанні та розвитку цифрової компетентності;
  • розвитку критичного мислення.

Компетентності, що вдосконалюватимуться / набуватимуться в процесі навчання:

  • розвиток цифрової, професійної та комунікаційної компетентностей;
  • поглиблення навичок критичного мислення та наукового аналізу.

Курс розрахований на викладачів закладів вищої освіти, які прагнуть оволодівати новими освітніми технологіями та інструментами навчання, вдосконалити власну професійну майстерність.

Курс складається з 5(6) тематичних 30-годинних блоків (модулів), кожен з яких передбачає опрацювання теоретичного матеріалу та набуття практичних навичок роботи, включають індивідуальну та групову роботу у віртуальному середовищі, вебінари, консультації та практичні завдання, підсумковий контроль, який дозволить слухачам оцінити здобуті навички та систематизувати здобуті знання.

Перед початком навчання, впродовж 1 тижня, учасники мають змогу ознайомитись із принципами роботи на дистанціній платформі та умовами успішного навчання, виконати пробні завдання та переглянути настановні відеоінструкції.

Після завершення навчання за програмою 5(6) модулів, впродовж 1 тижня триває підсумковий модуль, під час якого відувається додаткове консультування та опрацювання окремих розділів програм та складання підсумкового тестування.

Структура курсу:

Вступний модуль, викладач Носкова М.В., к.пед.н, доцент 
1 модуль  - «Самооцінка професіоналізму педагога: сучасні вимоги», викладач Смагін І.І., д.пед.н., доцент 
2 модуль - «Загрози та фейки: Підвищуємо власну медіаграмотність», викладач Сокол І.М., канд.пед. н., доцент 
3 модуль - «Компетентісний підхід в освіті: ідеологія та проблеми реалізації», викладач Смагін І.І., д.пед. н, доцент
4 модуль - «Основи створення дистанційного курсу на MOODLE», викладач Носкова М.В., к.пед.н., доцент 
5 модуль - «Міжнародні наукометрині бази даних. Публікація у журналах Scopus та Web of Science»
6 модуль - «Професійна майстерність викладача»
Підсумковий модуль — викладач Носкова М.В., к.пед.н, доцент

Опис результатів навчальної діяльності:

  1. Розуміння системи компетентнісних вимог до професіоналізму педагога, навички проектування власної траєкторії розвитку складників професійної компетентності на основі чинного кваліфікаційного стандарту.
  2. Проектування власних добрих професійних практик на основі моделей професійної поведінки.
  3. Власна колекція навчальних матеріалів, створених за допомогою інноваційних технологій, які можна використовувати у навчальному процесі.
  4. Навички використання ресурсів міжнародних наукометричних баз даних та виявлення хижацьких журналів.
  5. Навички організації навчання на основі компетентісного підходу та вміння здійснювати самоаналіз власної педагогічної діяльності.
  6. Вдосконалення власної педагогічної майстерності, оволодіння новими прийомами роботи з аудиторією.
  7. Нові знайомства з цікавими колегами та досвід співпраці з ними.

Документ про завершення навчання: Свідоцтво про підвищення кваліфікації Національного університету «Львівська політехніка» 150 годин (5 кредитів ЄКТС).

Тривалість навчання: 6 місяців.

Форма навчання:

  • дистанційно (вступний модуль - 1 тиждень, 5(6) навчальних модулів - 4,5 (5,5) місяців, підсумковий модуль - 1 тиждень)
  • очно-дистанційно (вступний модуль та чотири навчальні модулі - дистанційно впродовж 4,5 місяців, п’ятий модуль - очно впродовж тижня та підсумковий модуль впродовж 1 тижня - дистанційно);

УВАГА! У зв'язку з епідеміологічною ситуацією у 2020-2021 навчальному році навчання відбувається лише за дистанційною формою навчання.

Терміни навчання: кожного навчального року з листопада до травня. Терміни навчання можуть змінюватись на замовлення закладу освіти за умови комплектації групи.

Зарахування на навчання:

  • юридичні особи — на підставі договору про надання освітньої послуги між закладом освіти та Національним університетом «ЛЬвівська політехніка».
  • фізичні особи — зарезультатами реєстрації на навчання.

Навчання платне: про вартість навчання можна дізнатись тут