Заходи в рамках проєкту

Заходи в рамках проекту:

  • Викладання у перший рік реалізації проекту (1 семестр) дисципліни «Інтернет маркетинг» як вибіркової дисципліни для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Національного університету «Львівська політехніка»;
  • Викладання у другий і третій рік реалізації проекту (2 семестри) дисципліни «Е-маркетинг свідомого споживання: поширення практик ЄС» як вибіркової дисципліни для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Національного університету «Львівська політехніка»;
  • Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг та логістика в системі менеджменту» (робота секції  «Е-маркетинг свідомого споживання»: поширення практик ЄС» в рамках проведення конференції) — 2024 р(осінь).
  • Студентська науково-технічна конференція  2023, 2024, 2025 р. (осінь).
  • День землі (Earth Day) — 2023, 2024, 2025 (весна)
  • «Зелена» школа (“Green” School) — 2023, 2024 (весна).
  • «Еко-вікенд» (Eco-weekend) - 2023, 2024, 2025 (осінь)
  • «Білий понеділок» (White Monday) - 2023, 2024, 2025 (осінь)
  • Екскурсії — 2023, 2024, 2025.

Детальніше про курс «Е-маркетинг свідомого споживання: поширення практик ЄС» для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти:

  • Концептуальні засади робочої програми дисципліни «Е-маркетинг свідомого споживання: поширення практик ЄС» безперечно відповідають європейським кваліфікаційним стандартам фахівців з маркетингу та логістики.

Розроблений та запропонований формат курсу у вигляді лекцій буде розміщено на віртуальній навчальній платформі та спрямований на охоплення широкої аудиторії.

Курс складатиметься з 3-х тематичних блоків, змісту та вивчення методики, що забезпечить максимальний рівень сприйняття матеріалів та легке розуміння. Європейські практики свідомого споживання дозволять детально зрозуміти прикладний аспект.

  • Вивчення дисципліни «Е-маркетинг свідомого споживання: поширення практик ЄС» включає покрокове викладення теоретичних положень, результатів, ділові ігри, оцінювання практичних занять, онлайн-тести для самоконтролю та робить процес навчання легшим.

До складу робочої навчальної програми дисципліни «Електронний маркетинг свідомого споживання: поширення практик ЄС» входять теми:

Блок 1. Е-маркетинг як частина інтегрованих маркетингових комунікацій

Тема 1. Сутність, зміст і значення Е-маркетингу.
Тема 2. Інструменти впровадження Е-маркетингу.
Тема 3. Стратегічне планування маркетингових комунікацій
Тема 4. Законодавство та правове забезпечення Е-маркетингу. Досвід країн ЄС.

Блок 2. Особливості проектного менеджменту та Е-маркетингу. Інструменти поширення реклами та промо-проект: «Популяризація свідомого споживання».

Тема 1. Сутність свідомого споживання в різних сферах життя. Свідомий спосіб життя
Тема 2. Маркетингові дослідження в Інтернеті. Застосування інструментів Е-маркетингу для маркетингових досліджень поінформованості населення про сутність та важливість свідомого споживання.
Тема 3. Визначення рекламно-промоційного проекту: цілі, функції, завдання.
Тема 4. Структура рекламно-промоційного проекту. Середовище та учасники
Тема 5. Визначення цілей, планування та бюджетування рекламно-промоційного проекту
Тема 6. Основні форми організації рекламно-промоційного проекту
Тема 7. Інструменти моніторингу реалізації рекламно-промоційного проекту та оцінки його ефективності

Блок 3. Поширення європейського досвіду «Промоція свідомого споживання».

Тема 1. Вивчення європейських програм підтримки свідомого споживання
Тема 2. Поширення європейських практик «Промоція свідомого споживання» через інструменти Е-маркетингу
Тема 3. Стратегічні напрями розвитку свідомого споживання в Україні в контексті євроінтеграції

  • Використовуючи можливості сучасних інформаційних технологій, які включають презентації, онлайн-тестування, віртуальне навчальне середовище (ВНС) разом із традиційними формами навчання – лекціями, практичними, можна сформувати групи за інтересами для охоплення ширшої аудиторії, провести наукову конференцію, в тому числі промоційні заходи, відкриті лекції, майстер-класи, які дозволять досягти цілей проекту.

 

Перелік заходів в рамках проекту E-marketing протягом 2023-2025рр.: 

 

«ДЕНЬ ЗЕМЛІ-2023» в межах проекту «Dissemination of EU practices through e-marketing, conscious consumption, circular economy, resource efficiency» («E-marketing») Jean Monnet Modules Erasmus+

18 квітня відбувся перший захід «Дня Землі-2023» (Earth Day 2023) на кафедрі маркетингу і логістики для студентів першого бакалаврського рівня вищої освіти. Викладачі кафедри доц. Наталія Мащак, доц. Таїсія Наконечна та асист. Лідія Болібрух провели симуляційну гру з міжнародних кліматичних перемовин «Keep Cool». Студенти, виступаючи в ролі мерів світових мегаполісів, навчились будувати ефективну економіку, яка не шкодитиме довкіллю та не допустить глобальне потепління на 2°C за 100 років. Метою гри була не перемога одного гравця, а в командна робота заради досягнення спільної мети – золотої середини між економічним успіхом та захистом довкілля.

1

22 квітня викладачі кафедри маркетингу і логістики доц. Наталія Мащак та доц. Таїсія Наконечна провели тематичну лекцію «Сутність свідомого споживання у різних сферах життя. Свідомий спосіб життя» для студентів першого бакалаврського рівня вищої освіти, на якій ознайомили з поняттям свідомого споживання, продемонстрували європейські тенденції впровадження свідомої поведінки в сфері відносин бізнес-споживач та презентували перелік звичок та дій свідомого споживача, які студенти можуть почати практикувати в житті. 

2

24 квітня о 16 год. відбувся фінальний відкритий онлайн-захід «Дня Землі-2023» у форматі світового кафе на платформі Zoom.

З вітальним словом виступив завідувач кафедри маркетингу і логістики професор Євген Крикавський, який підкреслив масштабність заходу, який щорічно проводять близько 100 країн світу вже понад 50 років, а також навів приклади бізнес-рішень відомих світових компаній на користь довкілля.  

Модераторкою заходу була  Лідія Болібрух – асистентка кафедри маркетингу і логістики НУ «Львівська політехніка», наукова консультантка та академічний координатор проекту. Вона наголосила на актуальності проведення заходів до «Дня Землі», що Україна цього року вперше проводить такий захід разом з міжнародною спільнотою, як підтвердження цього поява нашого заходу «День Землі-2023: світове кафе» на карті світу, представила програму заходу та експертів. Запрошені експерти Тарас Гуменюк (директор департаменту е-маркетингу компанії «Perfect PR», м. Львів), Руслана Пашко (Senior Developer компанії Smart Business, м. Київ), Марія Руда (координаторка ГО «Місія сталого розвитку», раніше «Чисте місто»).  

3

Студенти першого бакалаврського рівня були залучені до дискусії щодо переваг та недоліків 5 актуальних тем: «Циркулярна економіка», «Зелений бізнес», «Свідоме споживання», «Діджиталізація» та «Е-маркетинг». В ході обговорення були наведені вагомі аргументи, підкріплені фактами та цифрами, сесія питань-відповідей між опонентами дозволила відстояти власне бачення та підвищити обізнаність учасників в тематиці заходу. Після дискусії експертами було визначено та оголошено переможців еко-батлу у форматі світового кафе за рядом критеріїв (аналітичне та критичне мислення, лаконічність та стислість, актуальність та достовірність фактів, переконливість, активність та захист позиції). 

В рамках проведення заходів до «Дня Землі-2023» студенти першого бакалаврського рівня вищої освіти розробили «Буклети свідомого споживача», які були розміщені на Google-drive для таємного голосування в Google Forms за звання кращого буклета. В кінці заходу було представлено трьох переможців. 

4

Члени проектної команди Лідія Болібрух, Таїсія Наконечна та Наталія Мащак висловлюють свою вдячність усім учасникам заходів до «Дня Землі-2023» в рамках реалізації проекту  «Dissemination of EU practices through e-marketing, conscious consumption, circular economy, resource efficiency» («E-Marketing») напряму Jean Monnet Modules Erasmus+.

Відеозапис заходу
 

11

   22

Еразмус+ - це Програмою міжнародної співпраці Європейського Союзу з іншими країнами світу у сфері освіти, молоді та спорту, що має на меті підтримку освітнього, професійного та особистісного розвитку громадян ЄС і поза його межами задля внеску до стійкого зростання, якості робочих місць і соціального згуртування, для розвитку інновацій та посилення європейської ідентичності і активного громадянства. Програма підтримує можливості навчальної та академічної мобільності в освіті та для молоді, проєкти та партнерства і розвиток стратегій та співпраці.

 

Відкриття проекту «Поширення практик ЄС через електронний маркетинг, свідоме споживання, циркулярну економіку, ефективність використання ресурсів» (E-Marketing) Jean Monnet Modules Erasmus+

28 лютого 2023 року в онлайн форматі на платформі Google Meet відбулося офіційне відкриття міжнародного проекту  E-Marketing «Dissemination of EU practices through e-marketing, conscious consumption, circular economy, resource efficiency», українською мовою: «Поширення практик ЄС через електронний маркетинг, свідоме споживання, циркулярну економіку, ефективність використання ресурсів» напряму Жан Моне у рамках програми ЄС Еразмус+, який буде реалізовуватися упродовж наступних трьох років в Національному університеті «Львівська політехніка кафедрою маркетингу і логістики. 

З вітальним словом виступили: 

Наталія Чухрай - проректорка з науково-педагогічної роботи та міжнародних зв’язків Університету, яка зазначила актуальність тематики проекту та окреслила важливість досягнення цілей та мети проекту; 

Петро Крайнік – експерт напряму Жан Моне Національного Еразмус+ офісу в Україні наголосив про особливості  та приналежність проектів напряму Жан Моне та закликав всіх учасників об’єднуватися навколо реалізації спільних ідей;

Євген Крикавський- завідувач кафедри маркетингу і логістики НУ «Львівська політехніка» зазначив про важливість реалізації проекту для кафедри і учасників проектної команди та навів аргументи, щодо актуальності проекту особливо в умовах війни;

Наталія Гоц – керівниця Центру міжнародної освіти Національного університету «Львівська  політехніка» зосередила увагу на особливостях Жан Моне спільноти НУ «Львівська політехніка» та закликала учасник всіх проектів до співпраці.

Модераторкою заходу була Лідія Болібрух – асистентка кафедри маркетингу і логістики НУ «Львівська політехніка», наукова консультантка та академічний координатор проекту. Вона презентувала учасникам основні ідеї та цілі проекту, цільову аудиторію, а також розповіла про заходи, заплановані в рамках трьохрічної його реалізації. Ключовими цілями проекту є: 

1. Поширення досвіду та впровадження найкращих європейських практик і програм свідомого споживання.

2. Підвищення обізнаності щодо циркулярної економіки, свідомого споживання, ресурсоефективного та чистого виробництва, єдиного ринку «зеленої» продукції.

3. Забезпечення цільової аудиторії професійними знаннями про основні принципи Е-маркетингу як одного з ефективних засобів промоції свідомого споживання.

4. Просування європейських підходів у забезпеченні інтеграції науки, бізнесу та влади.

До заходу долучилася студентська спільнота та  представники Жан Моне спільноти (Jean Monnet Family) Львівської політехніки:

Віра Лубенець – наукова консультантка та академічний координатор проекту «GoodPharma», завідувачка кафедри технології біологічно активних сполук, фармації та біотехнології НУ «Львівська політехніка»

Наталія Гайванович – координаторка проекту напряму Жан Моне в рамках Програми ЄС Erasmus+ «Logistics and Supply Chain Management: dissemination of European experience», доцент кафедри маркетингу та логістики НУ «Львівська політехніка»

Ігор Кулиняк – координатор проекту напряму Жан Моне в рамках Програми ЄС Erasmus+ «European experience in the promotion of heritage and cultural tourism», доцент кафедри менеджменту організацій НУ «Львівська політехніка» 

В рамках заходу своїми практиками поділилися представники бізнесу: Оксана Снітко – керівниця відділу маркетингу «FJ Pomades» та Solidol Barbers, PR-менеджер Тарас Маселко та Мар’яна Кучменда - Інтернет-маркетолог !FEST Доставки.

Члени проектної команди Лідія Болібрух, Таїсія Наконечна та Наталія Мащак висловлюють свою вдячність усім учасникам офіційного відкриття проекту проекту  E-Marketing «Dissemination of EU practices through e-marketing, conscious consumption, circular economy, resource efficiency».

Відеозапис заходу

 

11    22

Еразмус+ - це Програмою міжнародної співпраці Європейського Союзу з іншими країнами світу у сфері освіти, молоді та спорту, що має на меті підтримку освітнього, професійного та особистісного розвитку громадян ЄС і поза його межами задля внеску до стійкого зростання, якості робочих місць і соціального згуртування, для розвитку інновацій та посилення європейської ідентичності і активного громадянства. Програма підтримує можливості навчальної та академічної мобільності в освіті та для молоді, проєкти та партнерства і розвиток стратегій та співпраці.

Оновлено 9 місяців тому