Про проєкт

Проєкт: E-Marketing «Dissemination of EU practices through e-marketing, conscious consumption, circular economy, resource efficiency», українською мовою: «Поширення практик ЄС через Е-маркетинг, свідоме споживання, циркулярну економіку, ефективність використання ресурсів».

за Програмою Європейського Союзу Erasmus+ напряму Jean Monnet

Запропонований проект має на меті формування та забезпечення сприятливого простору для навчання молоді практик ЄС та сприянні досягненню досконалості викладання, дослідження та поширення принципів, цінностей та інструментів ЄС. На основі вивчення та дослідження передового досвіду ЄС студенти та молоді спеціалісти формуватимуть сучасне бачення та визначать пріоритети екологічного, економічного та соціального розвитку, які є життєво важливими у критичних процесах збереження життя.

Наша мета полягає у популяризації кращих європейських практик використовуючи технології Е-маркетингу та  навчанні цільової аудиторії принципів свідомого споживання. Отриманні знання дозволять зберегти природний капітал і підвищити економічний добробут, відкрити нові можливості для більш “зеленого” зростання та управління екологічними ризиками використовуючи технології Е-маркетингу, як основи суспільної інформатизації та ефективного засобу популяризації.

Термін реалізації проєкту: 01.01.2023 – 31.12.2025

Цілі проєкту:

  1. Поширення досвіду та впровадження найкращих європейських практик і програм свідомого споживання.
  2. Підвищення обізнаності щодо циркулярної економіки, свідомого споживання, ресурсоефективного та чистого виробництва, єдиного ринку «зеленої» продукції.
  3. Забезпечення цільової аудиторії професійними знаннями про основні принципи Е-маркетингу як одного з ефективних засобів промоції свідомого споживання.
  4. Просування європейських підходів у забезпеченні інтеграції науки, бізнесу та влади.

Цільова аудиторія проєкту:

  1. студенти Національного університету «Львівська політехніка» усіх спеціальностей, І, ІІ та ІІІ рівнів вищої освіти;
  2. учні молодших класів шкіл м. Львова;
  3. представники влади, бізнесу та громадських організацій.

Досягнення цілей планується виконанням наступних завдань:

  1. Розробити новий курс «Е-маркетинг свідомого споживання: поширення практик ЄС»;
  2. Провести три студентські науково-технічні конференції (секція «Е-маркетинг свідомого споживання»: поширення практик ЄС);
  3. Провести міжнародну науково-практичну конференцію «Маркетинг і логістика в системі менеджменту» (секція «Е-маркетинг свідомого споживання»: поширення практик ЄС» в рамках роботи конференції);
  4. Провести промо-заходи: «Еко-вікенд», «День Землі», «Білий понеділок» кожного року протягом виконання проекту;
  5. Провести «Зелену школу» для учнів початкової школи двічі протягом виконання проекту;
  6. Організування та проведення навчально-пізнавальних екскурсій на провідні компанії протягом проекту.

Реалізація проекту надасть нові можливості для:

  • бізнесу: зростання інтересу до впровадження європейських практик у сфері свідомого споживання, циркулярної економіки, ресурсоефективного та чистого виробництва, єдиного ринку «зелених» продуктів;
  • студентів: покращити кар’єрні перспективи майбутніх випускників через набуття знань та навичок впровадження європейських практик у сфері Е-маркетингу свідомого споживання та підвищення їх конкурентоспроможності на ринку праці;
  • владі: формувати актуальне свідоме мислення та свідомість, свідому поведінку в усіх сферах життя через адаптацію законодавчої бази до європейської, а  також поширення інформації про цінності та досвід впровадження кращих європейських практик свідомого споживання через інструменти Е-маркетингу.

Проєктна команда запрошує до участі у проекті всіх, хто зацікавлений у популяризації свідомого споживання, циркулярної економіки та ресурсоефективності за допомогою інструментів Е-маркетингу.

Оновлено 1 рік 3 місяці тому