Викладачки кафедри маркетингу і логістики Інституту економіки і менеджменту Львівської політехніки з команди проєкту «Поширення практик ЄС через Е-маркетинг, свідоме споживання, циркулярну економіку, ефективність використання ресурсів» (E-marketing) програми Erasmus+ Jean Monnet Module провели для студентів заходи в рамках події Еco-week.
25 вересня студенти-логісти ІІІ курсу разом із доцентками Таїсією Наконечною та Оксаною Довгунь побували на ПАТ «Львівська пивоварня» Carlsberg Group. Працівники компанії розповіли про основні етапи постачання, виробництва та збуту. Студенти побачили, як проходять кілька стадій виробництва на різному обладнанні й автоматизованих лініях розливу, пакування. Важливо, що компанія постійно удосконалюється, і щоразу студенти дізнаються про нові продукти й оптимальніші підходи до організації маркетингу і логістики.
На заводі розпочала роботу Kleпка brewery – мініпивоварня, збільшується кількість видів безалкогольних напоїв, налагоджується співпраця з українськими постачальниками (досягнуто закупівлі 100% ячменю саме в Україні), компанія покращує процеси за допомогою моделі 5S, моделі PDCA (плануй, роби, перевіряй, впливай), продукцію експортують у 18 країн.
Важливо, що саме ця компанія є прикладом поширення європейського досвіду та роботи щодо підтримки глобальних цілей у сфері клімату і природи, сталого розвитку загалом – це розширює кругозір студентів про те, як кожен бізнес і його працівники можуть впливати на збереження довкілля. Програма «Разом до НУЛЯ і не тільки» є частиною корпоративної стратегії SAIL’27. Програма означає досягти нуля:
- вуглецевого сліду;
- втрат води;
- відходів упаковки;
- сліду від сільськогосподарської діяльності;
- безвідповідального споживання;
- нещасних випадків.
Також Carlsberg Group приєдналася до Planet Pledge – міжнародного зобов’язання маркетологів створювати сталі комунікації.
Львівська пивоварня і Carlsberg Group загалом роблять вагомий економічний внесок в Україні, мають гуманітарні та благодійні ініціативи і є дуже відповідальним роботодавцем, який реалізує програми різноманітності, справедливості та інклюзивності, розвиває персонал, проводить стажування для молоді, тому студентів зацікавила й ця інформація.
Організатори Есо-week вдячні провідному спеціалісту з персоналу Оксані Снежинській і технологу пану Роману за проведення пізнавальної екскурсії.
30 вересня студенти-бакалаври прослухали лекцію на тему «Європейські тренди, практики та підходи формування екосвідомої поведінки», на якій були ознайомлені із:
- чинними європейськими програмами та ініціативами у сфері свідомого споживання;
- практиками європейських країн, спрямованими на формування екосвідомої поведінки громадян;
- екологічною політикою глобальних та локальних компаній, таких як Carlsberg, Enzym, Biosphere;
- поняттям свідомого споживача та свідомого способу життя.
На завершення для студентів провели вікторину на тему «Свідомий споживач». Команди учасників розв’язували тестові завдання, вгадували правильність тверджень, розгадували ребуси та загадки, а також презентували розроблену «Еко-газету» майбутнього 2050 року з потенційними новинами світу, якщо людство не почне бути більш екологічно свідомим.
Презентації та завдання для учасників підготували організатори події – доцентки Оксана Довгунь, Таїсія Наконечна та Наталія Мащак.