Щороку наприкінці квітня світова спільнота відзначає День Землі, у межах якого проводять різноманітні заходи, щоб привернути увагу людства до проблем вразливого довкілля на нашій планеті.
На базі кафедри маркетингу і логістики Національного університету «Львівська політехніка» у межах реалізації проєкту «Поширення практик ЄС через Е-маркетинг, свідоме споживання, циркулярну економіку, ефективність використання ресурсів» Erasmus+ Jean Monnet Module у понеділок, 22 квітня, відзначали День Землі.
Проєктна команда — Оксана Довгунь (к.е.н, доц. каф. МЛ), Таїсія Наконечна (к.е.н, доц. каф. МЛ) та Наталія Мащак (к.е.н, доц. каф. МЛ) — провела відкритий онлайн-захід у форматі світового кафе з метою обговорення актуальних проблем свідомого споживання, циркулярної економіки, ресурсоефективності та найкращих європейських практик їх розв’язання.
Відкрив подію вітальним словом в. о. завідувача кафедри маркетингу і логістики професор Назар Глинський, який наголосив на важливості реалізації грантів ЄС в Україні в умовах військового вторгнення рф, відзначив актуальність підвищення рівня екологічної свідомості й популяризації європейських принципів турботи про довкілля серед суспільства.
У першій частині заходу студенти дискутували про циркулярну економіку, свідоме споживання і диджиталізацію — кожну тему представляли по дві команди з аргументами за і проти. Оцінювали учасників експерти журі, які працюють у відповідальному бізнесі та сфері екології:
- Оксана Луцько — заступниця начальника Управління екології та природних ресурсів Львівської міської ради;
- Лідія Болібрух — cтарша спеціалістка відділу продажів, Ralph Lauren Corporation (Німеччина);
- Ольга Мельник — експертка проєктів зеленої економіки, Агенція економічного розвитку PPV.
За рішенням журі, перемогу в дебатах здобула команда Анастасії Оліщук, Терези Білик, Остапа Іващишина, Артура Казимірчака, Ілони Лабазевич, Христини Бей, Максима Николяка, Тетяни Фірман, Олега Карп’яка, Дениса Кравчука, Олени Тижник та Анастасії Вітрук.
Усі експертки високо оцінили презентації студентів: учасники дебатів використали результати актуальних досліджень поведінки споживачів та обізнаності за темами дебатів, а також вказали на зусилля компаній, держави, міжнародної спільноти щодо екології та довкілля.
У другій частині заходу представили буклети свідомого споживача, що їх розробили студенти до Дня Землі, й оголосили результати конкурсу на найкращий буклет. У проведеному заздалегідь голосуванні взяли участь 95 респондентів. У конкурсі переміг буклет «Keep Up, каву пий, планету бережи!» студенток Софії Бойківської та Соломії Кушпір.
Викладачі, які також брали участь у голосуванні, відзначили креативність та індивідуальний підхід студентів. У буклетах подано цінну інформацію, яка розкриває небезпечні для природи дії та підказує споживачам прості правила ощадливого споживання.
У події взяли участь студенти різних кафедр Інституту економіки і менеджменту, Інституту гуманітарних та соціальних наук, Інституту комп’ютерних наук та інформаційних технологій, Інституту комп’ютерних технологій, автоматики та метрології, а також викладачі Львівської політехніки та зацікавлені гості.
Проєктна команда запросила всіх охочих долучитися до наступних подій, присвячених Дню Землі 2024, у межах реалізації згаданого вище проєкту Erasmus+ JMM.
У вівторок, 23 квітня, о 18:00 відбулася тематична лекція «Сутність свідомого споживання у різних сферах життєдіяльності. Свідомий спосіб життя» з використанням інтерактивних засобів навчання.
Симуляційна гра з міжнародних кліматичних перемовин Keep Cool (тривалість 1 год 30 хв) — охочі студенти могли вибрати один зручний день:
- Гра 1 — 24 квітня, середа, о 16:25 (відбулася)
- Гра 2 — 26 квітня, п’ятниця, о 16:25
Подія на Microsoft Teams