Поширення практик ЄС через Е-маркетинг, свідоме споживання, циркулярну економіку, ефективність використання ресурсів»

Академічний координатор проєкту: Болібрух Лідія Іванівна, асист. кафедри МЛ
Учасниця проєктної команди: Наконечна Таїсія Володимирівна, к.е.н., доцент кафедри МЛ
Учасниця проєктної команди: Мащак Наталія Михайлівна, к.е.н, доцент кафедри МЛ
Адреса
вул. Митрополита Андрея, 5, Львів–13, 79013, 4 -й корпус, ауд. 415
E-mail
lidiia.i.bolibrukh@lpnu.ua
Номер(и) телефону
(032) 258-26-25

 

Проєкт: Dissemination of EU practices through e-marketing, conscious consumption, circular economy, resource efficiency
Програма: Erasmus+  Jean Monnet Module
Шифр проєкту: 101097637
Акронім: E-
Marketing
Термін реалізації: 01.01.2023 – 31.12.2025
Обсяг фінансування: 30 000 євро
Грантоотримувач: Національний університет «Львівська політехніка», кафедра маркетингу і логістики

Суть проєкту:

Запропонований проект має на меті формування і забезпечення сприятливого простору для навчання молоді практик ЄС та сприянні досягненню досконалості викладання, дослідження та поширення принципів, цінностей та інструментів ЄС. На основі вивчення та дослідження передового досвіду ЄС студенти та молоді спеціалісти формуватимуть сучасне бачення та визначать пріоритети екологічного, економічного та соціального розвитку, які є життєво важливими у критичних процесах збереження життєдіяльності суспільства.

Цілі:

  1. Поширення досвіду та впровадження найкращих європейських практик і програм свідомого споживання.
  2. Підвищення обізнаності щодо циркулярної економіки, свідомого споживання, ресурсоефективного та чистого виробництва, єдиного ринку «зеленої» продукції.
  3. Забезпечення цільової аудиторії професійними знаннями про основні принципи Е-маркетингу як одного з ефективних засобів промоції свідомого споживання.
  4. Просування європейських підходів у забезпеченні інтеграції науки, бізнесу та влади.

Завдання:

  1. Розробити новий курс «Е-маркетинг свідомого споживання: поширення практик ЄС»;
  2. Провести три студентські науково-технічні конференції (секція «Е-маркетинг свідомого споживання»: поширення практик ЄС);
  3. Провести міжнародну науково-практичну конференцію «Маркетинг і логістика в системі менеджменту» (секція «Е-маркетинг свідомого споживання»: поширення практик ЄС» в рамках роботи конференції);
  4. Провести промо-заходи: «Еко-вікенд», «День Землі», «Білий понеділок» кожного року протягом виконання проекту;
  5. Провести «Зелену школу» для учнів початкової школи двічі протягом виконання проекту;
  6. Провести навчально-пізнавальні екскурсії на провідні компанії.

 

1