Суть проєкту:
Запропонований проект має на меті формування і забезпечення сприятливого простору для навчання молоді практик ЄС та сприянні досягненню досконалості викладання, дослідження та поширення принципів, цінностей та інструментів ЄС. На основі вивчення та дослідження передового досвіду ЄС студенти та молоді спеціалісти формуватимуть сучасне бачення та визначать пріоритети екологічного, економічного та соціального розвитку, які є життєво важливими у критичних процесах збереження життєдіяльності суспільства.
Цілі:
- Поширення досвіду та впровадження найкращих європейських практик і програм свідомого споживання.
- Підвищення обізнаності щодо циркулярної економіки, свідомого споживання, ресурсоефективного та чистого виробництва, єдиного ринку «зеленої» продукції.
- Забезпечення цільової аудиторії професійними знаннями про основні принципи Е-маркетингу як одного з ефективних засобів промоції свідомого споживання.
- Просування європейських підходів у забезпеченні інтеграції науки, бізнесу та влади.
Завдання:
- Розробити новий курс «Е-маркетинг свідомого споживання: поширення практик ЄС»;
- Провести три студентські науково-технічні конференції (секція «Е-маркетинг свідомого споживання»: поширення практик ЄС);
- Провести міжнародну науково-практичну конференцію «Маркетинг і логістика в системі менеджменту» (секція «Е-маркетинг свідомого споживання»: поширення практик ЄС» в рамках роботи конференції);
- Провести промо-заходи: «Еко-вікенд», «День Землі», «Білий понеділок» кожного року протягом виконання проекту;
- Провести «Зелену школу» для учнів початкової школи двічі протягом виконання проекту;
- Провести навчально-пізнавальні екскурсії на провідні компанії.