Цьогоріч на 81-й Студентській науково-технічній конференції, яка проходила у Національному університеті «Львівська політехніка», студенти кафедри маркетингу і логістики виступали з темами в рамках проєкту «Поширення практик ЄС через Е-маркетинг, свідоме споживання, циркулярну економіку, ресурсоефективність» програми Erasmus+ Jean Monnet Module.
24 жовтня роботу підсекції «Логістика та управління сталими ланцюгами поставок» (голова підсекції – доцентка кафедри МЛ Наталія Чорнописька, співголова – доцентка Таїсія Наконечна, секретар – доцентка Наталія Мащак) вітальним словом відкрив завідувач кафедри маркетингу і логістики професор Євген Крикавський. Вела роботу підсекції доцентка Оксана Довгунь.
Теми доповідей студентів охопили військову і гуманітарну логістику, міжнародну логістику, зелену логістику та свідоме споживання, а також нові ресурсоефективні технології у логістиці, що спричинено сучасними змінами і викликами у формуванні ланцюгів постачання. Порушені питання були актуальними й дали підстави продовжувати дослідження в логістиці.
За підсумками голосування студенти посіли такі місця:
- І місце: Вікторія Пилипчук, «Використання робототехніки в логістиці»;
- ІІ місце: Вікторія Гожельник, «Значення зеленої логістики в сучасному світі»; Крістіна Ющук, «Управління ланцюгами постачання на основі технології блокчейн»;
- ІІІ місце: Анастасія Сопова, «Диверсифікація ланцюгів постачання»; Ліля Юца, «Провідний досвід зеленої логістики та перспективи розвитку в Україні»; Дарія Черних, «Логістика медицини воєнних катастроф».
26 жовтня відбулись виступи студентів на підсекції «Digital-маркетинг як інструмент розвитку бізнесу» (голова підсекції – професорка Світлана Гринкевич, співголова – доцентка Оксана Довгунь, секретар – доцентка Світлана Лихолат). Теми доповідей охопили тренди розвитку та впровадження digital в Україні й за кордоном, враховуючи і війну, та як компанії розвиваються завдяки інтернет-маркетингу.
Співголова підсекції доцентка Оксана Довгунь розповіла учасникам про контент компаній і споживачів у контексті свідомого споживання та необхідність популяризувати (в рамках реалізації проекту «Поширення практик ЄС через Е-маркетинг, свідоме споживання, циркулярну економіку, ресурсоефективність», Erasmus+ JMM).
За підсумками голосування студенти посіли такі місця:
- І місце: Тетяна Мартин, «Цифрові інструменти залучення трафіку на WEB-сайт»;
- ІІ місце: Назар Синявський, «The essence and Factors of Viral Marketing Dissemination»; Вікторія Яворська, «Управління брендами в сучасних умовах. Виклики війни»;
- ІІІ місце: Дем’ян Демчак, «Zero waste в межах української sustainable fashion індустрії»; Христина Марків, «Бренд як актив: принципи створення»; Яна Захарків і Дарина Павлунь, «Вплив студентського середовища на формування побутової поведінки: погляд цифрового покоління»; Валерія Ревко, «Інтернет-меми як інструмент маркетингової комунікаційної стратегії».
Еразмус+ – це Програма міжнародної співпраці Європейського Союзу з іншими країнами світу у сфері освіти, молоді та спорту, що має на меті підтримку освітнього, професійного та особистісного розвитку громадян ЄС і поза його межами задля внеску до стійкого зростання, якості робочих місць і соціального згуртування, для розвитку інновацій та посилення європейської ідентичності і активного громадянства. Програма підтримує можливості навчальної та академічної мобільності в освіті і для молоді, проєкти й партнерства і розвиток стратегій та співпраці.