Перейти до основного вмісту
Офіційний логотип Львівської політехніки — стилізоване зображення фасаду головного корпусу університету, оздоблене вигнутою стрічкою з латинським написом «Litteris et Artibvs», що в перекладі означає «Науками й Мистецтвом». У верхній частині логотипу зазначено рік заснування університету — 1816.
Національний університет «Львівська політехніка»
Toggle navigation
UK
EN
DE
ES
FR
IT
PL
中文
Search
Search
Search
Main navigation
Політехніка
Про Університет
Ректор Університету
Керівництво Університету
Вчена рада Університету
Приймальна комісія
Львівська політехніка і сталий розвиток
Стратегія 2025
Історія Університету
Благодійник року
Публічна інформація
Нормативні документи
Внутрішні стандарти забезпечення якості
Система управління якістю в Університеті
Медіабанк Львівської політехніки
Електронна енциклопедія
Довідник університету
Інститути
Адміністрування, державного управління та професійного розвитку
Архітектура та дизайн
Будівництво, інфраструктура та безпека життєдіяльності
Геодезія
Гуманітарні та соціальні науки
Економіка і менеджмент
Енергетика та системи керування
Інформаційно-комунікаційних технологій
Комп'ютерні науки
Комп'ютерні технології, автоматика
Механічна інженерія та транспорт
Поліграфії та медійних технологій
Просторове планування
Право, психологія та інноваційна освіта
Прикладна математика
Сталий розвиток
Хімія та хімічні технології
Освіта, культура та зв’язки з діаспорою
Освіта
Про освітні програми
Каталог освітніх програм
Відділ докторантури та аспірантури
Електронний архів університету
Центр дистанційного навчання
Центр міжнародної освіти
Центр інноваційних освітніх технологій
Підготовче відділення для іноземних громадян
Відділ по роботі з іноземними студентами
Коледжі Львівської політехніки
Лінгвістично-освітній центр
Графіки навчального процесу
Розклад занять та екзаменів
Наука
Наука у Львівській політехніці
Супровід наукової діяльності
Науково-технічна рада
Наукові видання
Наукові конференції
Наукові підрозділи
Каталог наукових розробок
Каталог дослідницького обладнання
Постійно діючі спеціалізовані вчені ради
Разові спеціалізовані вчені ради
Каталог дисертацій
Визнання здобутих в іноземних ЗВО наукових ступенів
НКП «Інформаційно-комунікаційні технології»
НКП «Дії Марії Кюрі...»
НДЦ «ДЕМОС»
ЦККНО «Лабораторія перспективних технологій...»
Науково-технічна бібліотека
Проєкти
Активні проєкти
Проєктний офіс
Вступнику
Студенту
Працівнику
Випускнику
ЦІОТ
Обрати семінар
Обрати семінар
Богдзієвич Світлана Миколаївна
Ефективна взаємодія з інформацією: інфомедійна грамотність на уроках української мови та літератури
Гачкевич Андрій Олександрович
Архетипізація особистого бренду педагога
Гачкевич Андрій Олександрович
Імідж педагога
Гачкевич Андрій Олександрович
Модель балансу та життєва сила
Гачкевич Андрій Олександрович
Самоменджмент викладача закладу вищої освіти
Гачкевич Андрій Олександрович
Бренд викладача закладу вищої освіти: поняття, функції, елементи
Гачкевич Андрій Олександрович
Таланти: закопати в землю чи присвятити ділу
д.пед.н., професор Мукан Н.В.
Професійний розвиток педагога. Крок за кроком.
Дольнікова Л.В.
Педагогічна техніка
Дольнікова Л.В.
Акторська майстерність педагога
Дольнікова Л.В.
Технологія педагогічного спілкування
Закалик Галина Михайлівна
Внутрішньоособистні конфлікти. Суть та їх роль у стосунках.
Закалик Галина Михайлівна
Виховання успішної особистості.
Носкова Маргарита Вячеславівна
Інструменти Moodle для створення інтерактивного контенту
Носкова Маргарита Вячеславівна
Секрети організації взаємодії учасників віддаленого навчання
Носкова Маргарита Вячеславівна
Навчаємо дистанційно! Перші кроки до створення дистанційного курсу
Пастовенський Олександр Вікторович
Внутрішня система забезпечення якості освіти та інституційний аудит закладу дошкільної освіти
Пастовенський Олександр Вікторович
Внутрішня система забезпечення якості освіти та інституційний аудит закладу позашкільної освіти
Приймак Н.П.
Основні аспекти організації інклюзивного навчання
Пукало М.І.
П’ять кроків для написання та подання успішного освітнього проекту.
Пукало М.І.
Інформаційні технології у професійній діяльності. Старт з нуля.
Рисін Марія Віталіївна
Пенсійне забезпечення: переваги та можливості
Рисін Марія Віталіївна
Як інвестувати на мрію?
Рисін Марія Віталіївна
Фінансове планування та бюджетування
Скрипка Ганна Володимирівна
Методичні аспекти планування STEM-проєкту з використанням сучасних технологій
Скрипка Ганна Володимирівна
Організація педагогічного тренінгу в закладі освіти
Скрипка Ганна Володимирівна
Електронне портфоліо вчителя: планування, розробка та наповнення
Скрипка Ганна Володимирівна
Створення онлайнових інструментів формувального оцінювання
Скрипка Ганна Володимирівна
Ротація за станціями - продуктивна модель змішаного навчання
Скрипка Ганна Володимирівна
Організація навчання учнів за технологією перевернутого класу
Сокол Ірина Миколаївна
Створення навчальних вікторин та тестів
Сокол Ірина Миколаївна
Створення віртуальної квест-кімнати
Сокол Ірина Миколаївна
Інформаційна безпека в умовах війни
Сокол Ірина Миколаївна
Планування та організація уроків інформатики для 3 класу Нової української школи
Сокол Ірина Миколаївна
Сервіси для створення навчального е-контенту
Сокол Ірина Миколаївна
Цифрові інструменти Google для організації освітньої діяльності
Сокол Ірина Миколаївна
Використання віртуальних дошок в освітньому процесі
Сокол Ірина Миколаївна
Сучасний mindmapping: ідеї використання інтелект-карт
Сухінський Р.К., Загарук Т.І.
Організація діяльності закладу освіти в умовах тривалої пандемії: медичні аспекти
Чайківська Наталія Петрівна
Ефективний план особистісного зростання
Чайківська Наталія Петрівна
Тайм менеджмент в професійній діяльності педагога
Чайківська Наталія Петрівна
Сучасні технології та лайфхаки для підвищення ефективності використання часу
Чайківський Тарас Володимирович
Керування користувачами у LMS Moodle. Відповіді на типові запитання адміністратора
Чайківський Тарас Володимирович
Оновлення та перенесення LMS Moodle. Відповіді на типові запитання адміністратора
Чайківський Тарас Володимирович
Керування додатковими модулями LMS Moodle. Відповіді на типові запитання адміністратора
Чайківський Тарас Володимирович
Конструювання тестів в середовищі Moodle
Чайківський Тарас Володимирович
Контроль знань та оцінювання в середовищі Moodle
Чайківський Тарас Володимирович
Керування курсами у LMS Moodle. Відповіді на типові запитання адміністратора.
Чайківський Тарас Володимирович, Носкова Маргарита Вячеславівна
Взаємодія адміністраторів платформи Moodle з адміністрацією закладу освіти
Чала Марина Станіславівна
Ключові фактори створення здорового клімату інклюзивного класу
Чала Марина Станіславівна
Інтерактивні робочі аркуші як інструмент самостійної роботи учня
Чала Марина Станіславівна
Стратегії, техніки та інструменти формувального оцінювання
Чала Марина Станіславівна
Інструменти ефективного зворотного зв'язку в контексті дистанційного навчання
Чала Марина Станіславівна
Проєктування уроку за технологією формувального оцінювання
Чала Марина Станіславівна
Освітні можливості Вікі-середовищ
Шуплат Анастасія Ігорівна
Ефективні моделі змішаного навчання