Перейти до основного вмісту
Офіційний логотип Львівської політехніки — стилізоване зображення фасаду головного корпусу університету, оздоблене вигнутою стрічкою з латинським написом «Litteris et Artibvs», що в перекладі означає «Науками й Мистецтвом». У верхній частині логотипу зазначено рік заснування університету — 1816.
Національний університет «Львівська політехніка»
Toggle navigation
UK
EN
DE
ES
FR
IT
PL
中文
Search
Search
Search
Main navigation
Політехніка
Про Університет
Ректор Університету
Керівництво Університету
Вчена рада Університету
Приймальна комісія
Львівська політехніка і сталий розвиток
Стратегія 2025
Історія Університету
Благодійник року
Публічна інформація
Нормативні документи
Внутрішні стандарти забезпечення якості
Система управління якістю в Університеті
Медіабанк Львівської політехніки
Електронна енциклопедія
Довідник університету
Інститути
Адміністрування, державного управління та професійного розвитку
Архітектура та дизайн
Будівництво та інженерні системи
Геодезія
Гуманітарні та соціальні науки
Економіка і менеджмент
Енергетика та системи керування
Комп'ютерні науки
Комп'ютерні технології, автоматика
Механічна інженерія та транспорт
Поліграфії та медійних технологій
Просторове планування
Право, психологія та інноваційна освіта
Прикладна математика
Сталий розвиток
Tелекомунікації, радіоелектроніка
Хімія та хімічні технології
Освіта, культура та зв’язки з діаспорою
Освіта
Про освітні програми
Каталог освітніх програм
Відділ докторантури та аспірантури
Центр дистанційного навчання
Центр міжнародної освіти
Центр інноваційних освітніх технологій
Підготовче відділення для іноземних громадян
Відділ по роботі з іноземними студентами
Коледжі Львівської політехніки
Курси підвищення кваліфікації
Лінгвістично-освітній центр
Віртуальне навчальне середовище
Графіки навчального процесу
Розклад занять та екзаменів
Наука
Наука у Львівській політехніці
Супровід наукової діяльності
Науково-технічна рада
Наукові видання
Наукові конференції
Наукові підрозділи
Каталог наукових розробок
Постійно діючі спеціалізовані вчені ради
Разові спеціалізовані вчені ради
Каталог дисертацій
Визнання здобутих в іноземних ЗВО наукових ступенів
НКП «Інформаційно-комунікаційні технології»
НКП «Дії Марії Кюрі...»
НДЦ «ДЕМОС»
ЦККНО «Лабораторія перспективних технологій...»
Науково-технічна бібліотека
Проєкти
Активні проєкти
Проєктний офіс
Вступнику
Студенту
Працівнику
Випускнику
ЦІОТ
Обрати семінар
Обрати семінар
Носкова Маргарита Вячеславівна
Секрети організації взаємодії учасників віддаленого навчання
Носкова Маргарита Вячеславівна
Навчаємо дистанційно! Перші кроки до створення дистанційного курсу
Носкова Маргарита Вячеславівна
Інструменти Moodle для створення інтерактивного контенту
Рисін Марія Віталіївна
Пенсійне забезпечення: переваги та можливості
Рисін Марія Віталіївна
Фінансове планування та бюджетування
Рисін Марія Віталіївна
Як інвестувати на мрію?
Скрипка Ганна Володимирівна
Методичні аспекти планування STEM-проєкту з використанням сучасних технологій
Скрипка Ганна Володимирівна
Організація педагогічного тренінгу в закладі освіти
Скрипка Ганна Володимирівна
Ротація за станціями - продуктивна модель змішаного навчання
Скрипка Ганна Володимирівна
Електронне портфоліо вчителя: планування, розробка та наповнення
Скрипка Ганна Володимирівна
Організація навчання учнів за технологією перевернутого класу
Скрипка Ганна Володимирівна
Створення онлайнових інструментів формувального оцінювання
Чайківський Тарас Володимирович
Контроль знань та оцінювання в середовищі Moodle
Чайківський Тарас Володимирович
Керування користувачами у LMS Moodle. Відповіді на типові запитання адміністратора
Чайківський Тарас Володимирович
Оновлення та перенесення LMS Moodle. Відповіді на типові запитання адміністратора
Чайківський Тарас Володимирович
Керування додатковими модулями LMS Moodle. Відповіді на типові запитання адміністратора
Чайківський Тарас Володимирович
Конструювання тестів в середовищі Moodle
Чайківський Тарас Володимирович
Керування курсами у LMS Moodle. Відповіді на типові запитання адміністратора.
Чайківський Тарас Володимирович, Носкова Маргарита Вячеславівна
Взаємодія адміністраторів платформи Moodle з адміністрацією закладу освіти
Чала Марина Станіславівна
Стратегії, техніки та інструменти формувального оцінювання
Чала Марина Станіславівна
Проєктування уроку за технологією формувального оцінювання
Чала Марина Станіславівна
Ключові фактори створення здорового клімату інклюзивного класу
Чала Марина Станіславівна
Інструменти ефективного зворотного зв'язку в контексті дистанційного навчання
Чала Марина Станіславівна
Інтерактивні робочі аркуші як інструмент самостійної роботи учня
Шуплат Анастасія Ігорівна
Ефективні моделі змішаного навчання