Напрям навчання: "Психологія, особистий розвиток, інклюзивна освіта, домедична підготовка".
Обсяг навчання: 8 год.
Категорія слухачів курсу: для педагогічних працівників закладів загальної середньої, професійно-технічної, вищої освіти.
Мета семінару – поглиблення теоретичної та вдосконалення практичної підготовки педагогічних працівників закладів освіти, яка сприяє усвідомленню когнітивних аспектів педагогічної взаємодії, професійному опануванню сутності емоційної організації її побудови, розвитку у педагогів потреб професійно розвиватися, саморозвиватися і самовдосконалюватися.
Компетентності, що вдосконалюватимуться/набуватимуться в процесі навчання:
- розвиток здатностей до організування педагогічної взаємодії суб’єктів навчання;
- моделювати індивідуальну педагогічну бесіду, аналізувати педагогічні ситуації.
Структура курсу:
- Тема 1. Педагогічна техніка як компонент педагогічної майстерності. Внутрішня і зовнішня техніка педагога.
- Тема 2. Формування навичок саморегуляції і елементів зовнішньої естетичної виразності формування само презентації . Аналіз педагогічних ситуацій і розв’язання педагогічних задач.
- Тема 3. Діагностика і розвиток техніки дихання і техніки мовлення.
- Тема 4. Технологія педагогічного спілкування. Моделювання індивідуальної педагогічної бесіди. Техніка публічного виступу.
Опис результатів навчальної діяльності:
- аналізувати педагогічні ситуації;
- розв’язувати педагогічні задачі;
- передбачати і уникати педагогічних конфліктів;
- утримувати увагу слухачів під час педагогічної взаємодії.
Документ про завершення навчання: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету "Львівська політехніка" 8 год.
Форма навчання: очна, дистанційно.
Початок навчання: по факту комплектації групи на підставі замовлень від закладів освіти та (або) за результатами реєстрації на навчання.