Інтерактивні робочі аркуші як інструмент самостійної роботи учня

Автор / тренер семінару

  • Чала Марина Станіславівна, завідувачка науково-методичної лабораторії інформаційно-технологічної освіти інформатики Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського.

Напрям навчання: "Особливості викладання окремих предметів, інтерактивні та інноваційні технології навчання"

Обсяг навчання: 16 годин. 

Категорія слухачів курсу: для педагогічних працівників закладів загальної середньої, професійно-технічної освіти

Мета семінару: проєктування та створення технологічної моделі ефективного навчального середовища з використанням робочих аркушів.

Компетентності, що вдосконалюватимуться/набуватимуться в процесі навчання:

  • вдосконалення розуміння логіки структурування навчального заняття з використанням робочих аркушів;
  • розвиток навичок ефективної співпраці, спільного конструювання та співтворення даних, ресурсів та знань.

Структура курсу:

  • Тема 1: Робочий аркуш як інструмент проєктування самоорганізованої навчальної діяльності здобувачів загальної середньої освіти.
  • Тема 2: Дидактичні вимоги до конструювання робочого аркуша.
  • Тема 3: Типологія інтерактивних робочих аркушів.
  • Тема 4: Створення базового кейса інтерактивних робочих аркушів.

Опис результатів навчальної діяльності:

  • покращити вміння проєктування самоорганізованої навчальної діяльності здобувачів загальної середньої освіти;
  • створити кейс інтерактивних робочих аркушів.

Документ про завершення навчання: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету "Львівська політехніка" на 16 годин.

Форма навчання: дистанційно

Початок навчання: по факту комплектації групи на підставі замовлень від закладів освіти та (або) зарезультатами реєстрації на навчання.

 


Навчання платне: про вартість навчання можна дізнатись тут