Автор / тренер семінару:
- Гачкевич Андрій Олександрович, доцент, кандидат юридичних наук, доцент Центру інноваційних освітніх технологій Національного університету «Львівська політехніка».
Обсяг навчання: 16 годин.
Категорія слухачів курсу: для педагогічних працівників закладів вищої освіти.
Мета семінару: розкрити можливості особистого брендингу для викладачів закладів вищої освіти.
Структура курсу:
- Тема 1. Поняття, функції та види брендів.
- Тема 2. Ознаки сильного бренду.
- Тема 3. Побудова та просування як стадії брендингу.
Опис результатів навчальної діяльності:
- розвиток обізнаності про види архетипів;
- покращити вміння пізнавати себе як особистість;
- створити перелік сильних професійних якостей;
- виявити можливі стратегії педагогічної діяльності.
Документ про завершення навчання: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету "Львівська політехніка" на 16 годин.
Форма навчання: очно.
Початок навчання: по факту комплектації групи на підставі замовлень від закладів освіти та (або) за результатами реєстрації на навчання.