Напрям навчання: "Психологія, особистий розвиток, інклюзивна освіта, домедична підготовка".
Обсяг навчання: 16 год.
Категорія слухачів курсу: для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти.
Мета семінару – професійний розвиток педагогічних працівників відповідно до державної політики у галузі інклюзивної освіти та забезпечення якості інклюзивного навчання.
Компетентності, що вдосконалюватимуться/набуватимуться в процесі навчання:
- ознайомлення педагогів з ключовими аспектами організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої, відповідно до вимог сучасності та згідно з чинними законодавством;
- формування у слухачів знань про принципи та цінності інклюзії;
- формування знань про дітей з особливостями психофізичного розвитку.
Структура курсу:
- Тема 1. Загальнодержавні аспекти впровадження інклюзивного навчання.
- Тема 2. Дитина з особливими освітніми потребами в закладі освіти.
- Тема 3. Організаційно-методичні засади організації інклюзивного навчання в закладі освіти.
- Тема 4. Технології роботи в інклюзивному класі.
Опис результатів навчальної діяльності:
- оволодіння знаннями щодо технологій організації інклюзивного навчання;
- засвоєння принципів командної взаємодії в інклюзивному процесі;
- формування розуміння подальшого саморозвитку та самовдосконалення педагога для роботи з дітьми з особливостями в розвитку.
Документ про завершення навчання: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету "Львівська політехніка" 16 год.
Форма навчання: jочно, дистанційно.
Початок навчання: по факту комплектації групи на підставі замовлень від закладів освіти та (або) за результатами реєстрації на навчання.