Основні аспекти організації інклюзивного навчання

Напрям навчання: "Психологія, особистий розвиток, інклюзивна освіта, домедична підготовка".

Обсяг навчання: 16 год.

Категорія слухачів курсу: для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти.

Мета семінару – професійний розвиток педагогічних працівників відповідно до державної політики у галузі інклюзивної освіти та забезпечення якості інклюзивного навчання.

Компетентності, що вдосконалюватимуться/набуватимуться в процесі навчання:

  • ознайомлення педагогів з ключовими аспектами організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої, відповідно до вимог сучасності та згідно з чинними законодавством;
  • формування у слухачів знань про принципи та цінності інклюзії;
  • формування знань про дітей з особливостями психофізичного розвитку.

Структура курсу:

  • Тема 1. Загальнодержавні аспекти впровадження інклюзивного навчання.
  • Тема 2. Дитина з особливими освітніми потребами в закладі освіти.
  • Тема 3. Організаційно-методичні засади організації інклюзивного навчання в закладі освіти.
  • Тема 4. Технології роботи в інклюзивному класі.

 

Опис результатів навчальної діяльності:

  • оволодіння знаннями щодо технологій організації інклюзивного навчання;
  • засвоєння принципів командної взаємодії в інклюзивному процесі;
  • формування розуміння подальшого саморозвитку та самовдосконалення педагога для роботи з дітьми з особливостями в розвитку.

Документ про завершення навчання: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету "Львівська політехніка" 16 год.

Форма навчання: jочно, дистанційно.

Початок навчання: по факту комплектації групи на підставі замовлень від закладів освіти та (або) за результатами реєстрації на навчання.


Навчання платне: про вартість навчання можна дізнатись тут