跳转到主要内容
The official logo of Lviv Polytechnic is a stylized image of the university main building facade, decorated with a curved ribbon with Latin inscription “Litteris et Artibvs” meaning “For Science and Art”. At the logo’s top is the year of the university’s founding — 1816.
国立利沃夫理工大学
Toggle navigation
UK
EN
DE
ES
FR
IT
PL
中文
Search
搜索
搜索
Main navigation
学校概况
学校概况
理工校长
大学领导
大学目录
科研院所
行政与研究生教育研究所
建筑与设计研究所
土木工程与工程系统研究所
大地测量研究所
人文与社会科学研究所
经济与管理研究所
能源与控制系统研究所
电信,无线电电子与电子工程学院
计算机科学与信息技术研究所
计算机技术、自动化和计量研究所
工程机械学与运输研究所
创业与先进技术研究所
法律,心理学与创新教育研究所
应用数学与基础科学研究所
可持续发展研究所
化学与化学技术研究所
国际教育,文化和侨民关系研究所
教育教学
国际教育中心
外国公民筹备处
外国留学生事务办公室
科学研究
专案
学生
教职员工
校友总会
Обрати семінар
Богдзієвич Світлана Миколаївна
Ефективна взаємодія з інформацією: інфомедійна грамотність на уроках української мови та літератури
Гачкевич Андрій Олександрович
Самоменджмент викладача закладу вищої освіти
Гачкевич Андрій Олександрович
Бренд викладача закладу вищої освіти: поняття, функції, елементи
Гачкевич Андрій Олександрович
Таланти: закопати в землю чи присвятити ділу
Гачкевич Андрій Олександрович
Архетипізація особистого бренду педагога
Гачкевич Андрій Олександрович
Імідж педагога
Гачкевич Андрій Олександрович
Модель балансу та життєва сила
д.пед.н., професор Мукан Н.В.
Професійний розвиток педагога. Крок за кроком.
Дольнікова Л.В.
Акторська майстерність педагога
Дольнікова Л.В.
Технологія педагогічного спілкування
Дольнікова Л.В.
Педагогічна техніка
Закалик Галина Михайлівна
Виховання успішної особистості.
Закалик Галина Михайлівна
Внутрішньоособистні конфлікти. Суть та їх роль у стосунках.
Носкова Маргарита Вячеславівна
Навчаємо дистанційно! Перші кроки до створення дистанційного курсу
Носкова Маргарита Вячеславівна
Інструменти Moodle для створення інтерактивного контенту
Носкова Маргарита Вячеславівна
Секрети організації взаємодії учасників віддаленого навчання
Пастовенський Олександр Вікторович
Внутрішня система забезпечення якості освіти та інституційний аудит закладу позашкільної освіти
Пастовенський Олександр Вікторович
Внутрішня система забезпечення якості освіти та інституційний аудит закладу дошкільної освіти
Приймак Н.П.
Основні аспекти організації інклюзивного навчання
Пукало М.І.
Інформаційні технології у професійній діяльності. Старт з нуля.
Пукало М.І.
П’ять кроків для написання та подання успішного освітнього проекту.
Рисін Марія Віталіївна
Фінансове планування та бюджетування
Рисін Марія Віталіївна
Пенсійне забезпечення: переваги та можливості
Рисін Марія Віталіївна
Як інвестувати на мрію?
Скрипка Ганна Володимирівна
Створення онлайнових інструментів формувального оцінювання
Скрипка Ганна Володимирівна
Ротація за станціями - продуктивна модель змішаного навчання
Скрипка Ганна Володимирівна
Організація навчання учнів за технологією перевернутого класу
Скрипка Ганна Володимирівна
Методичні аспекти планування STEM-проєкту з використанням сучасних технологій
Скрипка Ганна Володимирівна
Організація педагогічного тренінгу в закладі освіти
Скрипка Ганна Володимирівна
Електронне портфоліо вчителя: планування, розробка та наповнення
Сокол Ірина Миколаївна
Інформаційна безпека в умовах війни
Сокол Ірина Миколаївна
Планування та організація уроків інформатики для 3 класу Нової української школи
Сокол Ірина Миколаївна
Сервіси для створення навчального е-контенту
Сокол Ірина Миколаївна
Цифрові інструменти Google для організації освітньої діяльності
Сокол Ірина Миколаївна
Використання віртуальних дошок в освітньому процесі
Сокол Ірина Миколаївна
Сучасний mindmapping: ідеї використання інтелект-карт
Сокол Ірина Миколаївна
Створення навчальних вікторин та тестів
Сокол Ірина Миколаївна
Створення віртуальної квест-кімнати
Сухінський Р.К., Загарук Т.І.
Організація діяльності закладу освіти в умовах тривалої пандемії: медичні аспекти
Чайківська Наталія Петрівна
Тайм менеджмент в професійній діяльності педагога
Чайківська Наталія Петрівна
Сучасні технології та лайфхаки для підвищення ефективності використання часу
Чайківська Наталія Петрівна
Ефективний план особистісного зростання
Чайківський Тарас Володимирович
Оновлення та перенесення LMS Moodle. Відповіді на типові запитання адміністратора
Чайківський Тарас Володимирович
Керування додатковими модулями LMS Moodle. Відповіді на типові запитання адміністратора
Чайківський Тарас Володимирович
Конструювання тестів в середовищі Moodle
Чайківський Тарас Володимирович
Контроль знань та оцінювання в середовищі Moodle
Чайківський Тарас Володимирович
Керування курсами у LMS Moodle. Відповіді на типові запитання адміністратора.
Чайківський Тарас Володимирович
Керування користувачами у LMS Moodle. Відповіді на типові запитання адміністратора
Чайківський Тарас Володимирович, Носкова Маргарита Вячеславівна
Взаємодія адміністраторів платформи Moodle з адміністрацією закладу освіти
Чала Марина Станіславівна
Стратегії, техніки та інструменти формувального оцінювання
Чала Марина Станіславівна
Інструменти ефективного зворотного зв'язку в контексті дистанційного навчання
Чала Марина Станіславівна
Проєктування уроку за технологією формувального оцінювання
Чала Марина Станіславівна
Освітні можливості Вікі-середовищ
Чала Марина Станіславівна
Ключові фактори створення здорового клімату інклюзивного класу
Чала Марина Станіславівна
Інтерактивні робочі аркуші як інструмент самостійної роботи учня
Шуплат Анастасія Ігорівна
Ефективні моделі змішаного навчання