Skip to main content
The official logo of Lviv Polytechnic is a stylized image of the university main building facade, decorated with a curved ribbon with Latin inscription “Litteris et Artibvs” meaning “For Science and Art”. At the logo’s top is the year of the university’s founding — 1816.
Lviv Polytechnic National University
Toggle navigation
UK
EN
DE
ES
FR
IT
PL
中文
Search
Search
Search
Main navigation
About LPNU
About the University
Rector
University Leadership
University Academic Board
Admissions Committee
History of the University
Media Bank of Lviv Polytechnic
Digital Encyclopedia
University Directory
Institutes
Administration, Governance and Professional Development
Architecture and Design
Civil Engineering, Infrastructure and Life Safety
Geodesy
Humanities and Social Sciences
Economics and Management
Power Engineering and Control Systems
Information and Communication Technology
Computer Science
Computer Technologies, Automation
Mechanical Engineering and Transport
Printing Art and Media Technologies
Enterprise and Advanced Technologies
Jurisprudence, Psychology
Applied Mathematics
Sustainable Development
Chemistry and Chemical Technologies
Education, Culture and Diaspora Relations
Education
About Educational Programs
Post-graduate and Doctoral Studies
Center for International Education
Preparatory Department for Foreign Citizens
Department for Foreign Students
Research
Research at Lviv Polytechnic
Scientific Publications
Academic Сonferences
Research Units
Scientific developments directory
NCP Information and Communication Technologies
NCP Marie Curie Actions
Scientific Library
Projects
Active projects
Project Office
Admission
Students
Staff
Alumni
CIET
Обрати семінар
Обрати семінар
Богдзієвич Світлана Миколаївна
Ефективна взаємодія з інформацією: інфомедійна грамотність на уроках української мови та літератури
Гачкевич Андрій Олександрович
Архетипізація особистого бренду педагога
Гачкевич Андрій Олександрович
Імідж педагога
Гачкевич Андрій Олександрович
Модель балансу та життєва сила
Гачкевич Андрій Олександрович
Самоменджмент викладача закладу вищої освіти
Гачкевич Андрій Олександрович
Бренд викладача закладу вищої освіти: поняття, функції, елементи
Гачкевич Андрій Олександрович
Таланти: закопати в землю чи присвятити ділу
д.пед.н., професор Мукан Н.В.
Професійний розвиток педагога. Крок за кроком.
Дольнікова Л.В.
Технологія педагогічного спілкування
Дольнікова Л.В.
Педагогічна техніка
Дольнікова Л.В.
Акторська майстерність педагога
Закалик Галина Михайлівна
Внутрішньоособистні конфлікти. Суть та їх роль у стосунках.
Закалик Галина Михайлівна
Виховання успішної особистості.
Носкова Маргарита Вячеславівна
Інструменти Moodle для створення інтерактивного контенту
Носкова Маргарита Вячеславівна
Секрети організації взаємодії учасників віддаленого навчання
Носкова Маргарита Вячеславівна
Навчаємо дистанційно! Перші кроки до створення дистанційного курсу
Пастовенський Олександр Вікторович
Внутрішня система забезпечення якості освіти та інституційний аудит закладу дошкільної освіти
Пастовенський Олександр Вікторович
Внутрішня система забезпечення якості освіти та інституційний аудит закладу позашкільної освіти
Приймак Н.П.
Основні аспекти організації інклюзивного навчання
Пукало М.І.
П’ять кроків для написання та подання успішного освітнього проекту.
Пукало М.І.
Інформаційні технології у професійній діяльності. Старт з нуля.
Рисін Марія Віталіївна
Пенсійне забезпечення: переваги та можливості
Рисін Марія Віталіївна
Як інвестувати на мрію?
Рисін Марія Віталіївна
Фінансове планування та бюджетування
Скрипка Ганна Володимирівна
Методичні аспекти планування STEM-проєкту з використанням сучасних технологій
Скрипка Ганна Володимирівна
Організація педагогічного тренінгу в закладі освіти
Скрипка Ганна Володимирівна
Електронне портфоліо вчителя: планування, розробка та наповнення
Скрипка Ганна Володимирівна
Створення онлайнових інструментів формувального оцінювання
Скрипка Ганна Володимирівна
Ротація за станціями - продуктивна модель змішаного навчання
Скрипка Ганна Володимирівна
Організація навчання учнів за технологією перевернутого класу
Сокол Ірина Миколаївна
Сучасний mindmapping: ідеї використання інтелект-карт
Сокол Ірина Миколаївна
Створення навчальних вікторин та тестів
Сокол Ірина Миколаївна
Створення віртуальної квест-кімнати
Сокол Ірина Миколаївна
Інформаційна безпека в умовах війни
Сокол Ірина Миколаївна
Планування та організація уроків інформатики для 3 класу Нової української школи
Сокол Ірина Миколаївна
Сервіси для створення навчального е-контенту
Сокол Ірина Миколаївна
Цифрові інструменти Google для організації освітньої діяльності
Сокол Ірина Миколаївна
Використання віртуальних дошок в освітньому процесі
Сухінський Р.К., Загарук Т.І.
Організація діяльності закладу освіти в умовах тривалої пандемії: медичні аспекти
Чайківська Наталія Петрівна
Сучасні технології та лайфхаки для підвищення ефективності використання часу
Чайківська Наталія Петрівна
Ефективний план особистісного зростання
Чайківська Наталія Петрівна
Тайм менеджмент в професійній діяльності педагога
Чайківський Тарас Володимирович
Керування користувачами у LMS Moodle. Відповіді на типові запитання адміністратора
Чайківський Тарас Володимирович
Оновлення та перенесення LMS Moodle. Відповіді на типові запитання адміністратора
Чайківський Тарас Володимирович
Керування додатковими модулями LMS Moodle. Відповіді на типові запитання адміністратора
Чайківський Тарас Володимирович
Конструювання тестів в середовищі Moodle
Чайківський Тарас Володимирович
Контроль знань та оцінювання в середовищі Moodle
Чайківський Тарас Володимирович
Керування курсами у LMS Moodle. Відповіді на типові запитання адміністратора.
Чайківський Тарас Володимирович, Носкова Маргарита Вячеславівна
Взаємодія адміністраторів платформи Moodle з адміністрацією закладу освіти
Чала Марина Станіславівна
Ключові фактори створення здорового клімату інклюзивного класу
Чала Марина Станіславівна
Інтерактивні робочі аркуші як інструмент самостійної роботи учня
Чала Марина Станіславівна
Стратегії, техніки та інструменти формувального оцінювання
Чала Марина Станіславівна
Інструменти ефективного зворотного зв'язку в контексті дистанційного навчання
Чала Марина Станіславівна
Проєктування уроку за технологією формувального оцінювання
Чала Марина Станіславівна
Освітні можливості Вікі-середовищ
Шуплат Анастасія Ігорівна
Ефективні моделі змішаного навчання