Ключові фактори створення здорового клімату інклюзивного класу

Автор / тренер семінару

  • Чала Марина Станіславівна, завідувачка науково-методичної лабораторії інформаційно-технологічної освіти інформатики Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського.

Напрям навчання: "Особистий розвиток, інклюзивна освіта".

Обсяг навчання: 8 годин.

Категорія слухачів курсу: для педагогічних працівників закладів загальної середньої, професійно-технічної освіти.

Мета семінару: формування у педагогів розуміння практичних механізмів побудови інклюзивного освітнього середовища, проектування позитивного та інклюзивного клімату групи (класу).

Компетентності, що вдосконалюватимуться/набуватимуться в процесі навчання: вдосконалення розуміння сутності понять інклюзивності та інклюзивного підходу до освіти.

Структура курсу:

  • Тема 1: Сутність понять інклюзивності та інклюзивного підходу до освіти.
  • Тема 2: Основний інструментарій, методи і підходи в роботі педагога по формуванню позитивного та інклюзивного клімату групи (класу).
  • Тема 3: Як уникнути основних помилок в реалізації інклюзивного підходу в освіті.
  • Тема 4: Розробка чек-аркуша створення здорового клімату інклюзивної групи (класу).

Опис результатів навчальної діяльності:

  • покращити вміння аналізувати умови, досвід і проблеми створення здорового клімату інклюзивного класу;
  • проектування значущої соціальної взаємодії.

Документ про завершення навчання: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету "Львівська політехніка" на 8 годин.

Форма навчання: дистанційно

Початок навчання: по факту комплектації групи на підставі замовлень від закладів освіти та (або) за результатами реєстрації на навчання.


Навчання платне: про вартість навчання можна дізнатись тут