Автор / тренер семінару:
- Чала Марина Станіславівна, завідувачка науково-методичної лабораторії інформаційно-технологічної освіти інформатики Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського.
Напрям навчання: "Особистий розвиток, інклюзивна освіта".
Обсяг навчання: 8 годин.
Категорія слухачів курсу: для педагогічних працівників закладів загальної середньої, професійно-технічної освіти.
Мета семінару: формування у педагогів розуміння практичних механізмів побудови інклюзивного освітнього середовища, проектування позитивного та інклюзивного клімату групи (класу).
Компетентності, що вдосконалюватимуться/набуватимуться в процесі навчання: вдосконалення розуміння сутності понять інклюзивності та інклюзивного підходу до освіти.
Структура курсу:
- Тема 1: Сутність понять інклюзивності та інклюзивного підходу до освіти.
- Тема 2: Основний інструментарій, методи і підходи в роботі педагога по формуванню позитивного та інклюзивного клімату групи (класу).
- Тема 3: Як уникнути основних помилок в реалізації інклюзивного підходу в освіті.
- Тема 4: Розробка чек-аркуша створення здорового клімату інклюзивної групи (класу).
Опис результатів навчальної діяльності:
- покращити вміння аналізувати умови, досвід і проблеми створення здорового клімату інклюзивного класу;
- проектування значущої соціальної взаємодії.
Документ про завершення навчання: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету "Львівська політехніка" на 8 годин.
Форма навчання: дистанційно
Початок навчання: по факту комплектації групи на підставі замовлень від закладів освіти та (або) за результатами реєстрації на навчання.