Автор / тренер семінару:
- Чала Марина Станіславівна, завідувачка науково-методичної лабораторії інформаційно-технологічної освіти інформатики Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського.
Напрям навчання: "Особливості викладання окремих предметів, інтерактивні та інноваційні технології навчання".
Обсяг навчання: 16 годин.
Категорія слухачів курсу: для педагогічних працівників закладів загальної середньої, професійно-технічної освіти.
Мета семінару: опановування педагогічними працівниками навичками використання стратегій формувального оцінювання як засобу підвищення внутрішньої мотивації, академічної успішності, самостійності й відповідальності учнів за власне навчання.
Компетентності, що вдосконалюватимуться/набуватимуться в процесі навчання:
- розвинути навички формулювання мети уроку «мовою учнів»;
- покращити вміння проектування самоорганізованої навчальної діяльності здобувачів загальної середньої освіти.
Структура курсу:
- Тема 1: Поняття формувального оцінювання як стратегії навчання.
- Тема 2: Цілепокладання за реалізації на уроці формувального оцінювання.
- Тема 3: Інструменти формувального оцінювання.
- Тема 4: Технологічна модель уроку в контексті формувального оцінювання.
Опис результатів навчальної діяльності:
- спрогнозувати ефективність застосування технології формувального оцінювання у власній педагогічній діяльності;
- розробити сценарій уроку в технології формувального оцінювання.
Документ про завершення навчання: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету "Львівська політехніка" на 16 годин.
Форма навчання: дистанційно.
Початок навчання: по факту комплектації групи на підставі замовлень від закладів освіти та (або) за результатами реєстрації на навчання.