Проєктування уроку за технологією формувального оцінювання

Автор / тренер семінару

  • Чала Марина Станіславівна, завідувачка науково-методичної лабораторії інформаційно-технологічної освіти інформатики Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського.

Напрям навчання: "Особливості викладання окремих предметів, інтерактивні та інноваційні технології навчання".

Обсяг навчання: 16 годин.

Категорія слухачів курсу: для педагогічних працівників закладів загальної середньої, професійно-технічної освіти.

Мета семінару: опановування педагогічними працівниками навичками використання стратегій формувального оцінювання як засобу підвищення внутрішньої мотивації, академічної успішності, самостійності й відповідальності учнів за власне навчання.

Компетентності, що вдосконалюватимуться/набуватимуться в процесі навчання:

  • розвинути навички формулювання мети уроку «мовою учнів»;
  • покращити вміння проектування самоорганізованої навчальної діяльності здобувачів загальної середньої освіти.

Структура курсу: 

  • Тема 1: Поняття формувального оцінювання як стратегії навчання.
  • Тема 2: Цілепокладання за реалізації на уроці формувального оцінювання.
  • Тема 3: Інструменти формувального оцінювання.
  • Тема 4: Технологічна модель уроку в контексті формувального оцінювання.

Опис результатів навчальної діяльності:

  • спрогнозувати ефективність застосування технології формувального оцінювання у власній педагогічній діяльності;
  • розробити сценарій уроку в технології формувального оцінювання.

Документ про завершення навчання: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету "Львівська політехніка" на 16 годин.

Форма навчання: дистанційно.

Початок навчання: по факту комплектації групи на підставі замовлень від закладів освіти та (або) за результатами реєстрації на навчання.

 


Навчання платне: про вартість навчання можна дізнатись тут