Напрями діяльності за проєктом та очікувані результати

Напрями діяльності за проєктом: 

  1. викладання курсу «Ініціатива ЄС Cхідне партнерство: можливості для України»;
  2. репрезентація результатів досліджень на міжнародних конференціях, 
  3. наукова складова — публікація 2 статей та монографії;
  4. організація конференцій, круглих столів, вікторин, конкурсу кращого промо-ролика за тематикою курсу;
  5. методичне забезпечення дисципліни, розміщення курсу у електронному форматі.
  6. публічні лекції та заходи, особливо відкриті для широкої публіки;
  7. промо-кампанії, звіти, прес-релізи для систематичної популяризації JMM шляхом:
  8. створення відкритих дискусій, форумів, опитувань для ефективного спілкування, налагодження контактів, отримання зворотного зв’язку на веб-сайтах проекту та кафедри та на сторінках FB;
  9. оголошення про проект та його діяльність на Раді молодих вчених ЛПНУ, засідання Вченої ради ЛПНУ, засідання громадських організацій;
  10. друковані плакати, повідомлення про події, розміщені перед ними у Львівській політехніці, університетах-партнерах / організаціях тощо;
  11. прес-релізи проекту в регіональних газетах, радіо- і телеканалах, он-лайн ЗМІ тощо.

Очікувані результати: 

  1. здатність продемонструвати знання і розуміння генези та еволюції східної політики ЄС;
  2. знання сутності концептуального виміру «Східного партнерства»;
  3. вміння охарактеризувати позиції держав-членів ЄС щодо розвитку ініціативи «Східного партнерства»;
  4. здатність визначати позиції держав-учасниць Східного партнерства та оцінювати специфіку їх співпраці з ЄС у форматі спільного партнерства (двосторонній та багатосторонній виміри);
  5. розуміння теоретичних та практичних аспектів участі України в координатах Східного партнерства, вміння виокремлювати та аналізувати результати та перспективи імплементації ініціативи;
  6. вміння вільно оперуючи набутими фактами та поняттями, виокремлювати та аналізувати проблеми «Східного партнерства» ЄС в сучасних реаліях, а також визначати перспективи розвитку ініціативи.
  7. систематизувати, класифікувати вивчений матеріал; логічно, послідовно та критично висвітлювати проблеми модуля; обґрунтовувати актуальність, ставити мету та визначати завдання; самостійно робити висновки та пропозиції за темою модуля; сформувати аналітичні здібності та вміння працювати в команді. 
Оновлено 4 роки тому