Перейти до основного вмісту
Напрями діяльності за проєктом:
- викладання курсу «Ініціатива ЄС Cхідне партнерство: можливості для України»;
- репрезентація результатів досліджень на міжнародних конференціях,
- наукова складова — публікація 2 статей та монографії;
- організація конференцій, круглих столів, вікторин, конкурсу кращого промо-ролика за тематикою курсу;
- методичне забезпечення дисципліни, розміщення курсу у електронному форматі.
- публічні лекції та заходи, особливо відкриті для широкої публіки;
- промо-кампанії, звіти, прес-релізи для систематичної популяризації JMM шляхом:
- створення відкритих дискусій, форумів, опитувань для ефективного спілкування, налагодження контактів, отримання зворотного зв’язку на веб-сайтах проекту та кафедри та на сторінках FB;
- оголошення про проект та його діяльність на Раді молодих вчених ЛПНУ, засідання Вченої ради ЛПНУ, засідання громадських організацій;
- друковані плакати, повідомлення про події, розміщені перед ними у Львівській політехніці, університетах-партнерах / організаціях тощо;
- прес-релізи проекту в регіональних газетах, радіо- і телеканалах, он-лайн ЗМІ тощо.
Очікувані результати:
- здатність продемонструвати знання і розуміння генези та еволюції східної політики ЄС;
- знання сутності концептуального виміру «Східного партнерства»;
- вміння охарактеризувати позиції держав-членів ЄС щодо розвитку ініціативи «Східного партнерства»;
- здатність визначати позиції держав-учасниць Східного партнерства та оцінювати специфіку їх співпраці з ЄС у форматі спільного партнерства (двосторонній та багатосторонній виміри);
- розуміння теоретичних та практичних аспектів участі України в координатах Східного партнерства, вміння виокремлювати та аналізувати результати та перспективи імплементації ініціативи;
- вміння вільно оперуючи набутими фактами та поняттями, виокремлювати та аналізувати проблеми «Східного партнерства» ЄС в сучасних реаліях, а також визначати перспективи розвитку ініціативи.
- систематизувати, класифікувати вивчений матеріал; логічно, послідовно та критично висвітлювати проблеми модуля; обґрунтовувати актуальність, ставити мету та визначати завдання; самостійно робити висновки та пропозиції за темою модуля; сформувати аналітичні здібності та вміння працювати в команді.