З 2023 року працівники Інституту комп’ютерних наук та інформаційних технологій Львівської політехніки залучені до участі у міжнародному освітньому проєкті «Відкриті освітні ресурси та Україна» (OER with Ukraine) за програмою проєктів DAAD «Україна цифрова: забезпечення академічної успішності у часи кризи. Відкриті освітні ресурси та Україна». Керівником цього проєкту від Університету є проректорка з науково-педагогічної роботи та міжнародних зв’язків Наталія Чухрай, до виконання залучено викладачів кафедр систем штучного інтелекту, інформаційних систем та мереж, систем автоматизованого проєктування, інформаційних технологій видавничої справи та систем віртуальної реальності. Разом з іншими виконавцями проєкту – викладачами та науковцями вишів Києва, Харкова, Дніпра – політехніки підготували відкриті освітні матеріали, оприлюднені у вільному доступі на порталі партнера проєкту – Німецької національної науково-технічної бібліотеки Ганноверського університету імені Готфріда Вільгельма Лейбніца (Ганновер, Німеччина).
На завершення 2024 року викладачі Львівської політехніки розмістили понад 80 відеоматеріалів для десяти курсів, які мають більше 11 тисяч переглядів. Розроблені відеолекції уже впроваджено у навчальний процес: зокрема, їх зазначено як додаткові інформаційні ресурси в описі дисциплін (наприклад, для студентів спеціальності «Системний аналіз» з курсів «Методи оптимізації та дослідження операцій», «Дискретна математика»; для студентів спеціальності «Філологія (прикладна лінгвістика)» з курсу «Основи комп’ютерних лінгвотехнологій»).
Наприкінці листопада 2024 року відбувся очний воркшоп та інші проєктні заходи підвищення кваліфікації, організовані дослідницьким центром L3S, Об’єднаною лабораторією науки про дані та відкритих знань Ганноверського університету імені Готфріда Вільгельма Лейбніца у співпраці з Інформаційним центром науки і технологій Лейбніца (Ганновер, Німеччина). Від Національного університету «Львівська політехніка» у воркшопі брали участь завідувачка кафедри систем віртуальної реальності Уляна Марікуца, доцент кафедри інформаційних технологій видавничої справи Микола Логойда і доцентка кафедри інформаційних систем та мереж Тетяна Шестакевич. На зустрічах учасники обговорювали, зокрема, поточний стан виконання проєкту і результати його впровадження.
Серед іншого, в ході воркшопу учасники також взяли участь у дискусії щодо перспектив розвитку університетських журналів – за доповіддю Марини Назаровець (Maryna Nazarovets), обговорили особливості друку матеріалів вільного доступу на прикладі проєкту IDAHO, презентованого Наталією Калюжною (Nataliia Kaliuzhna) з Лабораторії відкритої науки (Open Science Lab) Ганноверського університету імені Готфріда Вільгельма Лейбніца. Крістіан Гошке (Christian Hauschke) розповів про можливості VIVO – відкритого програмного забезпечення, зручного для моніторингу здобутків та діяльності науково-педагогічних працівників.
Окрім впровадження розроблених відеоресурсів в освітній процес, львівські політехніки презентували результати проєкту під час обговорень на конференції «Інноваційні методи викладання», що відбувалася 10–11 жовтня 2024 року у Варшаві й була організована Варшавською політехнікою. Доповідь про результати проєкту відбулася під час Міжнародної науково-технічної конференції «Комп’ютерні науки та інформаційні технології» (IEEE CSIT 2024, 16–19 жовтня 2024 року), а також під час спільного виступу з Наталією Бутич (Nataliya Butych), регіональною координаторкою східноєвропейських програм DAAD університету імені Готфріда Вільгельма Лейбніца, на Українському форумі відкритої науки UOSF2024, що відбувався у Національному університеті «Львівська політехніка» 21–23 листопада 2024 року.
Результати проєкту «Відкриті освітні ресурси для України», вмотивованість усіх його учасників та згода доєднатись також представникам кафедри прикладної лінгвістики Інституту комп’ютерних наук та інформаційних технологій Львівської політехніки, сприяли тому, що проєкт продовжено до червня 2025 року. Заплановано, що працівники Університету розроблять і впровадять у навчальний процес іще понад 40 освітніх відеоресурсів відкритого доступу.