У семінарі взяла участь завідувачка кафедри інформаційно-вимірювальних технологій ІКТА Тетяна Бубела, а також доценти різних інститутів і кафедр – Мар’яна Сеньків (кафедра туризму, ІСТР), Леся Миклаш (кафедра іноземних мов, ІГСН), Ольга Рибицька (кафедра вищої математики, ІМФН) та Вікторія Базилевич (кафедра архітектурного проєктування, ІАРД).
Це завершальний семінар курсу для викладачів Балтійської університетської програми – «Освіта сталого розвитку у вищій школі», де Львівська політехніка – серед 85 університетів-учасників із 12 країн Балтійського регіону, зокрема з Фінляндії, Литви, Словаччини, Польщі… З-поміж українських представників також викладачка Сумського державного університету Ірина Ущаповська.
Учасників семінару привітав директор литовського центру Балтійської університетської програми Вісвальдас Варжинскас, а також професорка Школи економіки та бізнесу Каунаського технологічного університету, голова дослідницької групи сталого управління Аста Саваневічене, викладачі й адміністратори курсу – Шеферд Юренє, Сесілія Люндберг і Сініка Суомалайнен. Першого дня учасники ознайомилися з цікавою презентацією «Систематична інтеграція навчання, базованого на викликах (CBL), в університетські дослідження», яку представила доцентка Каунаського технологічного університету, керівниця Центру академічних компетенцій викладачів Аста Даунорієне. Шеферд Юренє з Уппсальського університету (Швеція) розповів про ідеї переосмислення університетського викладання та навчання для XXI століття, після чого учасники в групах обговорювали власні проєкти змін і презентували свій підсумок роботи з ними.
Другого дня семінару відбулася жвава цікава дискусія про цінності проєктів змін, активні методи навчання, можливості співпраці та спільних публікацій.
Загалом метою курсу BUP для педагогів університетів є інтегрування Цілей сталого розвитку ООН у викладання, курси та навчальні програми. Лектори акцентують на методології навчання за допомогою електронних засобів. Як бачимо, курс також містить важливу проєктну частину та дає змогу публікувати результати свого проєкту в журналі рецензування. Під час навчання особливо наголошують на питаннях якісної освіти, відповідального споживання та виробництва, проблемах кліматичних змін. Щоби взяти участь у програмі, треба підготувати мотиваційного листа і попередній опис свого проєкту Change.
У вільний від семінарійних занять час викладачі Львівської політехніки, скориставшись нагодою, долучалися до цікавих екскурсій чи самостійно вивчали місто. Як зазначає Мар’яна Сеньків, цього разу їй вдалося натрапити на будинок, де часто бував Євген Коновалець, про що свідчить меморіальна дошка на ньому.