Нещодавно кафедра політології та міжнародних відносин Інституту гуманітарних і соціальних наук, Центр міжнародної освіти Національного університету «Львівська політехніка» та Коледж Європи в Натоліні / College of Europe in Natolin (Республіка Польща) провели інтерактивний івент «Інтернаціоналізація вищої освіти: сучасні тенденції та перспективи розвитку». Учасники обговорили питання інтернаціоналізації вищої освіти в сучасних умовах, поділилися своїм досвідом, визначили перспективи інтернаціоналізації для розвитку вищої освіти.
Завідувачка кафедри політології та міжнародних відносин Галина Луцишин наголосила, що з 2000 року інтернаціоналізація вищої освіти стала ключовим питанням і у європейському порядку денному, і в перші роки її переважно розглядали як процес європеїзації з визначальним наголосом на розвитку студентської мобільності. Важливим є розвиток нових міжнародних освітніх мереж та асоціацій, які є ефективними майданчиками для обміну досвідом. У більшості закладів вищої освіти існують стратегії інтернаціоналізації, у нашому університету також є «Стратегія інтернаціоналізації Національного університету «Львівська політехніка» до 2025 року». Місія – формувати середовище вільного обміну знань за допомогою мобільності студентів, аспірантів і працівників задля якісного зростання особистостей і сталого розвитку Львівської політехніки.
Також своїм досвідом поділився представник Коледжу Європи в Натоліні (Республіка Польща) Якуб Кубіца, який розповів про програми міжнародної співпраці, інтегрування університету в міжнародний освітній та науковий простір, систему навчання та практичну підготовку. Гість підкреслив, що важливу роль відіграє післядипломна освіта, і повідомив, що двоє випускників кафедри політології та міжнародних відносин Львівської політехніки успішно завершили навчання у Коледжі Європи в Наталіні. Зокрема, Василь Романик сьогодні працює у департаменті освіти Європейської комісії.
Якуб Кубіца акцентував на важливості розвитку післядипломної освіти, вдосконаленні своїх професійних компетентностей і запросив брати участь у міжнародній мобільності, адже інтернаціональна співпраця є одним із основних показників визначення якості у сфері освіти і науки і, водночас, одним із головних інструментів її забезпечення та підвищення.