На базі кафедри маркетингу і логістики Інституту економіки і менеджменту Національного університету «Львівська політехніка» в рамках реалізації проєкту «Поширення практик ЄС через Е-маркетинг, свідоме споживання, циркулярну економіку, ефективність використання ресурсів» (E-Marketing) Erasmus+ Jean Monnet Module 21–22 квітня відзначали ювілейний 55-й День Землі.
У понеділок, 21 квітня, члени проєктної команди провели тематичну лекцію «Сутність свідомого споживання у різних сферах життєдіяльності. Свідомий спосіб життя» з використанням інтерактивних засобів навчання.
У вівторок, 22 квітня, проєктна команда – Оксана Довгунь, Таїсія Наконечна та Наталія Мащак – провели відкритий онлайн-захід у форматі світового кафе з метою підвищити рівень обізнаності та привернути увагу студентів, науковців і бізнесу до наявних екологічних проблем.
Подію відкрив вітальним словом завідувач кафедри маркетингу і логістики професор Назар Глинський, який підкреслив масштабність заходу, який щорічно проводять по всьому світу вже понад пів століття, та відзначив актуальність підвищення рівня екологічної свідомості й популяризації європейських принципів турботи про довкілля серед суспільства в рамках інтеграції до спільноти ЄС.
У першій частині онлайн-заходу між командами студентів були дебати на теми циркулярної економіки, свідомого споживання та діджиталізації, де потрібно було виступати з аргументами «за» та «проти». Команди оцінювало журі, до складу якого увійшли експерти, що працюють у відповідальному бізнесі та сфері екології:
- Оксана Луцко – заступниця начальника управління екології та природних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради;
- Назар Кирилейза – начальник відділу реалізації проєктів Львівського комунального підприємства «Зелене місто»;
- Лідія Болібрух – старша спеціалістка відділу операційного менеджменту, Ralph Lauren Corporation (Німеччина).
За рішенням журі перемогу в дебатах здобула команда, яка наводила аргументи «за» діджиталізацію і набрала 44 бали з 45 можливих, у складі: Марія Галась, Марта Курило, Руслана Щербан, Надія Левицька, Вікторія Степанюк та Ольга Асіч.
У другій частині онлайн-заходу було презентовано буклети свідомого споживача, розроблені студентами на основі проведеного маркетингового дослідження спеціально до заходу, й оголошено результати конкурсу на найкращий буклет. У проведеному заздалегідь голосуванні взяли участь 140 респондентів. За його підсумками у конкурсі переміг буклет про ініціативи компанії «Vesna», розроблений студентками Оленою Нестер і Софією Семенович (група МЕ-311), який набрав найбільшу кількість голосів – 50.
Команда-переможець дебатів та конкурсу буклетів отримають заохочувальні призи – екоторбинки.
Члени проєктної команди висловлюють свою вдячність усім учасникам заходу до Дня Землі 2025 у рамках реалізації проєкту Dissemination of EU practices through e-marketing, conscious consumption, circular economy, resource efficiency (E-Marketing) напряму Jean Monnet Modules Erasmus+.
Еразмус+ – це програма міжнародної співпраці Європейського Союзу з іншими країнами світу у сфері освіти, молоді та спорту, що має на меті підтримку освітнього, професійного та особистісного розвитку громадян ЄС і поза його межами задля внеску до стійкого зростання, якості робочих місць і соціального згуртування, для розвитку інновацій та посилення європейської ідентичності й активного громадянства. Програма підтримує можливості навчальної та академічної мобільності в освіті та для молоді, проєкти й партнерства і розвиток стратегій та співпраці.











