15 березня з ініціативи кафедри політології та міжнародних відносин і Наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених Інституту гуманітарних і соціальних наук в рамках тижня «Академічної доброчесності» в Національному університеті «Львівська політехніка» відбувся вебінар на тему «Формування культури академічної доброчесності у студентів та викладачів».
Запрошеним спікером була Яна Чапайло – координаторка проєкту «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти – Academic IQ», яка представила слухачам презентацію «Академічна доброчесність як складова системи забезпечення якості вищої освіти». Пані Яна детально розповіла про Проєкт «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти» (Academic Integrity and Quality Initiative – Academic IQ), який об’єднує професійну спільноту освітян середньої та вищої освіти для обміну досвідом та співпраці задля підтримки академічної доброчесності та якості освіти. Проєкт упроваджується Американськими Радами з міжнародної освіти за сприяння Посольства США в Україні, Міністерства освіти і науки України та Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. В рамках проєкту співпрацюють українські та міжнародні експерти з метою розвитку освітянського середовища задля запровадження норм академічної доброчесності та посилення спроможностей освітньої системи України.
У заході взяли участь більше 70 осіб – студенти освітньої програми «Міжнародні відносини», викладачі й аспіранти кафедри політології та міжнародних відносин, а також представники інших вишів, зокрема Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.
Студенти активно дискутували та висловили своє бачення щодо формування академічної культури в університеті, боротьби із плагіатом, вдосконалення університетської системи забезпечення академічної доброчесності. Цікавими були виступи студенток кафедри політології та міжнародних відносин Діани Перегіняк та Юліани Тріфонової, які висловили свої погляди щодо покращення контролю за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти, забезпечення об’єктивного оцінювання результатів навчання. Учасники також наголосили, що важливим є зміцнення довіри до якості освіти і наукових досліджень, чому сприяє академічна доброчесність студентів та викладачів.