Обласний координатор проєкту:
- Носкова Маргарита Вячеславівна, к. пед. н., доцент, директор Центру інноваційних освітніх технологій Навчально-наукового інституту права, психології та інноваційної освіти Національного університету «Львівська політехніка» (відповідно до листа МОН України від 05.04.2021 №1-11-2306).
Нормативна база
- Лист Департаменту освіти і науки ЛОДА від 10.02.2022 № 02-01/08/ 351 «Щодо впровадження проєкту
SELFIE у ЗЗСО та ЗПТО Львівської області у 2022 році». - Лист Міністерства освіти і науки України від 07.09.2021 № 1/9-447 «Щодо впровадження проєкту SELFIE у закладах освіти».
- Лист Міністерства освіти і науки України від 05.04.2021 № 1-11-2306 «Щодо пілотного впровадження проекту SELFIE у закладах загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти».
Умови участі
- 10 лютого – 10 березня 2022 року - визначитись із наміром взяти участь у проєкті, призначити одного або кількох людей, які координуватимуть роботу з SELFIE в закладі, та зареєструвати заклад освіти для участі в проєкті.
- Заклади освіти, які брали участь у пілотуванні інструменту SELFIE у 2021 році беруть участь у проєкті «SELFIE LVR-2022» за окремою програмою, тому просимо координаторів проєкту у закладі освіти до 28 лютого 2022 року також заповнити електронну форму.
- Березень 2022 року - пройти навчання для шкільних координаторів у тренінгу-інструктажі.
- Зареєструвати заклад освіти на платформі SELFIE, повідомити загальні відомості про його тип, розмір і місце розташування, обрати терміни проведення SELFIE, а також вказати кількість учасників опитування.
- Квітень-травень 2022 року - провести опитування SELFIE серед учнів, вчителів та керівництва закладу освіти.
- Після завершення опитування всіх трьох цільових груп учасників освітнього процесу, додаток SELFIE формує наочний та інтерактивний звіт для закладу освіти за зведеними результатами.
- Результати звіту SELFIE, рекомендується обговорити на педагогічних радах, методичних об’єднаннях, зборах тощо. Проаналізувати як цифрові технології сприяють поліпшенню ефективності освітнього процесу і оцінюванню учнів у школі.
- Результати можна використовувати при розробці стратегії розвитку закладу освіти та/ або стратегії цифровізації, при підготовці плану роботи та визначенні пріоритетів, для підготовки до інституційного аудиту чи подання матеріалів до участі у грантових проєктах.