SELFIE на Львівщині

Обласний координатор проєкту:

  • Носкова Маргарита Вячеславівна, к. пед. н., доцент, директор Центру інноваційних освітніх технологій Навчально-наукового інституту права, психології та інноваційної освіти Національного університету «Львівська політехніка» (відповідно до листа МОН України від 05.04.2021 №1-11-2306).

Нормативна база

  1. Лист Департаменту освіти і науки ЛОДА від 10.02.2022 № 02-01/08/ 351 «Щодо впровадження проєкту
    SELFIE у ЗЗСО та ЗПТО Львівської області у 2022 році».
  2. Лист Міністерства освіти і науки України від 07.09.2021 № 1/9-447 «Щодо впровадження проєкту SELFIE у закладах освіти».
  3. Лист Міністерства освіти і науки України від 05.04.2021 № 1-11-2306 «Щодо пілотного впровадження проекту SELFIE у закладах загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти».

Умови участі

  1. 10 лютого – 10 березня 2022 року - визначитись із наміром взяти участь у проєкті, призначити одного або кількох людей, які координуватимуть роботу з SELFIE в закладі, та зареєструвати заклад освіти для участі в проєкті. 
  2. Заклади освіти, які брали участь у пілотуванні інструменту SELFIE у 2021 році беруть участь у проєкті «SELFIE LVR-2022» за окремою програмою, тому просимо координаторів проєкту у закладі освіти до  28 лютого 2022 року також заповнити електронну форму.
  3. Березень 2022 року - пройти навчання для шкільних координаторів у тренінгу-інструктажі. 
  4. Зареєструвати заклад освіти на платформі SELFIE, повідомити загальні відомості про його тип, розмір і місце розташування, обрати терміни проведення SELFIE, а також  вказати кількість учасників опитування.
  5. Квітень-травень 2022 року - провести опитування SELFIE серед учнів, вчителів та керівництва закладу освіти. 
  6. Після завершення опитування всіх трьох цільових груп учасників освітнього процесу, додаток SELFIE формує наочний та інтерактивний звіт для закладу освіти за зведеними результатами.  
  7. Результати  звіту SELFIE,  рекомендується  обговорити на педагогічних радах, методичних об’єднаннях, зборах тощо. Проаналізувати як цифрові технології сприяють поліпшенню  ефективності  освітнього процесу і оцінюванню учнів у школі. 
  8. Результати можна  використовувати при розробці стратегії розвитку закладу освіти та/ або стратегії цифровізації, при підготовці плану  роботи та визначенні пріоритетів, для підготовки до інституційного аудиту чи подання матеріалів до участі у грантових проєктах. 
Оновлено 2 роки 6 місяців тому