Проєкт «SELFIE»

SELFIE (Self-reflection on Effective Learning by Fostering the Use of Innovative Educational Technologies) – безкоштовний, простий у використанні онлайн-інструмент для самооцінки закладів освіти, спрямований на те, щоб допомогти оцінити ефективність впровадження інноваційних цифрових технологій в освітньому процесі, з’ясувати, на якому етапі цифрового розвитку знаходиться заклад освіти.

Координацію проєкту в закладах загальної середньої освіти Львівської області здійснює Центр інноваційних освітніх технологій Інституту права, психології та інноваційної освіти Національного університету «Львівська політехніка». 

Цей онлайн-інструмент не вимірює та не порівнює знання чи навички користувачів, не оцінює та не порівнює заклади освіти між собою. Він використовується лише для самоаналізу стану цифровізації та ефективності використання цифрових технологій у конкретному закладі освіти.

SELFIE – проєкт Європейської комісії. Інструмент доступний 24 офіційними мовами Європейського Союзу та 7 мовами інших країн.

У 2021 році відбулось пілотування проєкту. У пілотуванні SELFIE в Україні взяли участь понад 20 тисяч учасників:

  • 17 тисяч 303 учні;
  • 2 тисячі 996 вчителів;
  • 546 керівників закладів освіти.

SELFIE розроблено Спільним дослідницьким центром Єврокомісії (JRC) в тісній співпраці з експертами – представниками закладів освіти, міністерств освіти та дослідницьких інститутів країн ЄС. Партнерами проєкту також є Європейський фонд освіти (ETF), Європейський центр професійної підготовки та Інститут ЮНЕСКО з інформаційних технологій в освіті.

Використання онлайн-інструменту SELFIE надає такі можливості:

  • допомагає закладам загальної середньої освіти та вчителям йти в ногу з часом, реалізовувати демократичний підхід до управління, втілювати на практиці можливості шкільної автономії та академічної свободи;
  • організовувати моніторинг діяльності закладу освіти щодо процесів цифровізації та ефективності використання  сучасних цифрових технологій;
  • підбирати і застосовувати методи і методики збору інформації та інструменти для вивчення освітніх і управлінських процесів у закладі загальної середньої освіти;
  • використовувати різні види і форми контролю в залежності від його мети;
  • здійснювати рефлексію управлінської діяльності;
  • ефективно реагувати на зміни і управляти ними. 

Ресурси: