Учасники семінару – професорка кафедри інформаційно-вимірювальних технологій ІКТА Тетяна Бубела, а також доцентки – Мар’яна Сеньків (кафедра туризму, ІСТР), Леся Миклаш (кафедра іноземних мов, ІГСН), Ольга Рибицька (кафедра вищої математики, ІМФН), Вікторія Базилевич (кафедра архітектурного проєктування, ІАРД) й асистентка кафедри архітектурного проєктування Ольга Покладок. Захід відбувся у межах курсу для викладачів «Освіта сталого розвитку у вищій школі». Курс входить до Програми Балтійського університету, учасником якої є Львівська політехніка серед 85 університетів із 12 країн Балтійського регіону. Семінар відбувався в Талліннському університеті (Таллінн, Естонія). До нього долучилися викладачі Сумського державного університету, а також університетів Фінляндії, Литви, Словаччини, Польщі.
Першого дня учасників семінару привітала проректорка Талліннського університету Катрін Сакс, а також викладачі й адміністратори курсу – Тіна Елвісто, Шеферд Юренє, Сесілія Люндберг і Сініка Суомалайнен. Викладачі Талліннського університету Катрін Меннік і Тіна Елвісто презентували основні здобутки та плани на майбутнє університету, що стосуються викладання сталого розвитку і безперервної освіти. Шеферд Юренє з Уппсальського університету (Уппсала, Швеція) розповів про базові принципи освіти для сталого розвитку, після чого всі працювали в групах, моделюючи стійкий спосіб життя громад.
Другого дня учасники семінару під керівництвом Шеферда Юренє працювали над проєктами змін у своїх університетах, що передбачають поліпшення освітнього процесу їхніх освітніх закладів завдяки впровадженню методики ESD. Також відбулася екскурсія до Центру інновацій в освіті Талліннського університету, під час якої Катрін Кару, Катрін Ава, Марія Лехтсарі, Мейр Матров розповіли про особливості підтримки професійного розвитку викладачів Талліннського університету, а Яніка Леост наочно продемонструвала приклади застосування інноваційних технологій у викладанні. Незабутні враження в учасників семінару залишилися від двогодинної екскурсії старовинною частиною Таллінна.
Третього дня учасники презентували власні проєкти змін, а також обговорили плани підсумкового семінару курсу, який відбудеться у березні 2023 року.
Загалом метою курсу BUP для педагогів є інтегрування Цілей сталого розвитку ООН у викладання, курси та навчальні програми. Лектори наголошують на методології навчання за допомогою електронних засобів. Як бачимо, курс також містить важливу проєктну частину та дає змогу опублікувати результати свого проєкту в журналі рецензування. Під час навчання особливо акцентують на питаннях якісної освіти, відповідального споживання та виробництва, проблемах кліматичних змін. Щоб взяти участь у програмі, треба підготувати мотиваційний лист і попередній опис свого проєкту Change.