Викладачі кафедри напівпровідникової електроніки зустрілися з керівництвом НВП «Електрон-Карат»

Кафедра напівпровідникової електроніки Львівської політехніки
Фото із зустрічі

З ініціативи кафедри напівпровідникової електроніки Інституту телекомунікацій, радіоелектроніки та електронної техніки Львівської політехніки на території Науково-виробничого підприємства «Електрон-Карат» відбулась зустріч професорсько-викладацького складу кафедри з керівництвом НВП.

«Електрон-Карат», провідне підприємство з розроблення і виробництва матеріалів та пристроїв електронної техніки, є одним з основних працедавців випускників освітніх програм спеціальності 176 «Мікро- та наносистемна техніка». Тому метою зустрічі було обговорення змісту освітніх програм, їх оновлення під потреби працедавців, а також розвиток співпраці між кафедрою та підприємством.

У зустрічі взяли участь представники НВП «Електрон-Карат»: генеральний директор професор Микола Ваків, начальники відділів професор Семен Круковський, Ph.D. Володимир Гайдучок, Ігор Сиворотка, який також є аспірантом кафедри напівпровідникової електроніки. Від кафедри НПЕ були присутні завідувач кафедри професор Анатолій Дружинін, професори Сергій Убізський та Леонід Василечко, доцент Степан Нічкало, асистент Василь Греб.

Генеральний директор підприємства професор Микола Ваків звернув увагу на сучасні умови виробництва матеріалів мікро- та наносистемної техніки, поділився інформацією про діяльність їхнього колективу з виготовлення актуальних матеріалів електронної техніки, підкреслив важливість практичних навиків роботи на підприємстві, назвав основні вимоги й потреби у фахівцях на підприємстві.

Професор Анатолій Дружинін як гарант освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії звернув увагу на виконання її освітньої складової та виконання дисертаційних досліджень з використанням можливостей підприємства.

Професор Сергій Убізський як гарант освітньо-наукової програми підготовки магістрів підкреслив відкритість програми до пропозицій від стейкголдерів для її вдосконалення та підвищення якості підготовки фахівців.