Адміністрація Львівської політехніки підготувала відповіді на низку запитань, які надійшли до проректорів за час карантину. Якщо у Вас виникають запитання, що не висвітлені у цьому списку, просимо надсилати їх на е-пошту гарячої лінії: quarantine@lpnu.ua. Відповіді на нові запитання оприлюднимо на сайті. Також маєте можливість ознайомитися з відповідями на запитання, які надійшли від студентів на онлайн-зустріч із ректором та проректорами Політехніки.
- Деякі ЗВО повідомили, що продовжуватимуть навчання повністю або частково (лише для лекцій, на яких значно більше студентів, ніж на звичайних практичних чи семінарських заняттях) у режимі онлайн. Чи є попередні плани стосовно навчання у наступному семестрі у Львівської політехніки?
Навчання у весняному семестрі не буде продовжено. За об’єктивних підстав, тривалішою може бути сесія для окремих студентів.
Дата початку наступного семестру буде встановлена пізніше. Про це буде повідомлення.
- Як буде проходитиме захист бакалаврських дипломних робіт?
На цей час захист бакалаврських дипломних робіт запланований та підготовлений у дистанційному режимі. В онлайн-режимі вже відбулися захисти кваліфікаційних робіт наукових магістрів.
Проте, якщо будуть відповідні дозволи, то захисти, ймовірно, проходитимуть у комбінованому режимі (і дистанційно, і очно) ― за бажанням та можливостями випускників.
Оперативну інформацію щодо прийнятих рішень чи змін формату захисту, випускники отримають від секретарів екзаменаційних комісій та своїх керівників.
- Нещодавно було опубліковано рішення уряду про послаблення карантинних заходів із 1 червня, що передбачає проведення занять у ЗВО в групах до десяти осіб. Чи буде дозволено захист усіх кваліфікаційних робіт в авдиторіях? Якщо так, то коли чекати інформацію щодо цього? Адже може виникнути проблема невчасного прибуття студента на захист через відсутність квитків на потяг/автобус.
Ми розглядаємо таку можливість, адже також зацікавлені якомога швидше відновити навчальний процес в авдиторіях. Якщо буде послаблення карантинних обмежень ― а це рішення з 20 травня 2020 року приймають регіональні (обласні) комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій ― в університеті буде видано наказ про відповідне послаблення карантинних вимог та дозвіл на захист кваліфікаційних робіт в авдиторіях. Оскільки в різних регіонах України карантин можуть послаблювати неодночасно, то можливість захисту кваліфікаційних робіт у дистанційному режимі збережемо. Рекомендуємо студентам відстежувати новини на сайті університету та контактувати зі секретарем екзаменаційної комісії.
- Коли проходитиме практика у геодезистів першого курсу?
Практика для студентів першого та другого курсів Інституту геодезії, яка мала розпочатися 1 червня 2020 року, відповідно до графіку навчального процесу, буде перенесена на серпень, вилучена із навчальних планів весняного семестру та влючена у навчальні плани та індивідуальні плани студентів в осінньому семестрі 2020/2021 навчального року.
- Чому два консультативні тижні не відмінили, якщо студенти не вийшли на навчання 11 травня?
Ці два консультативні тижні ― це додаткові можливості виконання індивідуальних робіт для студентів та проведення консультацій.
Навчальні заняття проходитимуть у дистанційному режимі. Тож впровадження консультативних тижнів не пов’яне з цією формою занять.
- Чому вирішили складати заліки та екзамени в один тиждень? Адже це неймовірно важко і недостатньо часу, щоб підготуватися.
Для навчальних дисциплін, із яких передбачений залік, підсумкову оцінку виставляють за результатами поточного контролю, що відбувається під час навчальних тижнів, а не в період сесії. Тому складання заліків і екзаменів не повинно відбуватися в один період.
- Як проходитимуть екзамени у студентів, в яких індивідуальний графік навчання?
Так само, як і в інших студентів. У цих студентів індивідуальним є лише графік навчання, а не складання сесії.
- Чи вирішать питання щодо незадовільної роботи ВНС до початку складання екзаменів?
Робота ВНС була незадовільною лише на початку карантину. Невдовзі після цього замінили обладнання на серверах. Регулярно відбуваються профілактичні сервісні роботи, тож ВНС працює значно стабільніше.
В середині травня провели стрес-тест ВНС: впродовж години майже дві тисячі осіб одночасно проходили тестування з англійської мови. Не виникало жодних збоїв у роботі системи.
Крім того, розклад екзаменів складений так, щоб рівномірно розподіляти навантаження на систему впродовж дня. Всі ці заходи гарантують стабільну роботу ВНС під час екзаменаційної сесії.
- З послабленням карантину можна збиратися від 10 осіб разом. Студентам було б краще складати сесію оффлайн, а не онлайн. Ми хвилюємося, що можуть виникати непередбачені фактори: погодні умови, при яких може зникнути світло, відповідно й інтернет-зв’язок, не всі мають ноутбук або належні умови для навчання вдома.
Сесійний контроль і захист кваліфікаційних робіт в дистанційному режимі є незвичним, як для студентів, так і для викладачів. Усі з нетерпінням очікують повернення до авдиторного навчання, однак послаблення та завершення карантину не залежить від керівництва університету. Як тільки карантин у Львівській області буде послаблено, ми розглянемо можливість переходу до авдиторного режиму захистів кваліфікаційних робіт.
Якщо у студента поганий інтернет, немає потрібних технічних засобів, або під час складання іспиту чи захисту кваліфікаційної роботи втрачено зв’язок, він зобов’язаний негайно повідомити про це старосту/викладача/завідувача кафедри. В таких випадках буде погоджено інший зручний час і надано додаткову спробу.
- Скажіть, будь ласка, як відбуватиметься онлайн-трансляція між студентами та викладачем під час екзамену? Хотілося б почути якісь правила.
Перед іспитами викладачі проводитимуть консультації з використанням засобів відеоконференційного зв’язку, на яких студентів ознайомлять із правилами складання іспиту та продемонструють, як відбуватиметься онлайн-трансляція між студентами та викладачем під час екзамену, як буде проведено тестовий контрольний захід.
Цей Порядок вже затверджено та опубліковано на сайті університету.
Передбачено, що письмова компонента відбуватиметься через ВНС, а усна (якщо є) ― в режимі відеоконференції. Викладач повинен через новини ВНС та інші канали комунікації повідомити студентів про адресу відеоконференції. Також, за пів години до екзаменаційного контролю, викладач зобов’язаний ідентифікувати студентів у режимі відеоконференції. Контрольний захід може відбуватися у форматі тестів у ВНС, або з використанням білетів, завантажених із ВНС на персональні комп’ютери. Студенти відповідатимуть у файлі або на листку ― відповіді на листках фотографуватимуть та завантажуватимуть у вигляді файлів із ВНС, або відсилатимуть на Google-диск чи на е-пошту викладача.
- Чи правда, що коли виникнуть технічні несправності, то студент автоматично йде на комісію/повторне вивчення? Чи буде зарахований іспит «автоматом», якщо викладач не зможе під’єднатися?
Ні, це неправда. Однак «автоматом» студент також оцінку не отримає, адже отримані бали повинні вказувати на рівень знань студента.
При виникнені проблем із підключенням, чи зі зв'язком у момент складання іспиту, студент повинен якнайшвидше повідомити старосту/працівників деканату/ викладача про причини відсутності на тестуванні чи перерви тестування. Для цього необхідно мати номери телефонів цих осіб. За об’єктивних причин, такий студент матиме можливість пройти тестування в інший час у термін семестрового контролю.
- Що робити, якщо заліковку і студентський залишив у Львові? Як потім вносити свої оцінки?
Працівники деканатів внесуть оцінки у заліковки на підставі екзаменаційних та залікових відомостей. Залікові книжки заповнюватимуть після завершення карантину.
- Обмеження в часі при не найкращому інтернеті унеможливить отримання добрих оцінок. Мій інтернет і ноутбук не у належному стані, щоб складати сесію чи, тим більше, захищати дипломну роботу. Важливо взяти до уваги, що не кожен студент забезпечений інтернетом. Також можуть виникати технічні несправності (вимкнення електроенергії в період складання іспиту чи перевантажений сайт).
Упродовж двох місяців карантину студенти повинні були слухати лекції, виконувати практичні завдання, брати участь у семінарах та здавати лабораторні роботи віддалено, через системи відеоконференцзв’язку. Усі розуміють, що така форма навчання має певні особливості та недоліки і для студентів, і для викладачів.
Відеоконференцзв’язок можна забезпечити за допомогою комп’ютера чи смартфона. Якщо студент не має належних технічних засобів, то зобов’язаний повідомити про це старосту своєї групи / куратора групи / методиста деканату / викладачів. За таких умов студентові запропонують та погодять альтернативні рішення.
- Не цілком розумію, як має виглядати реєстрація на Єдиний вступний іспит (ЄВІ). Знаю, що потрібно зібрати певний пакет документів, а також заповнити анкету. Та виникає питання: як це зробити, якщо я ще не закінчила бакалаврат і навіть фото немає де зробити.
- Також при реєстрації на ЄВІ треба заповнити анкету де вказаний пункт ― «назва блоків, із яких бажаю скласти єдине фахове вступне випробування». Які є варіанти тих блоків ― незрозуміло. Крім того, до заяви анкети потрібно додати «копію довідки, виданої за місцем навчання, щодо планового завершення навчання та отримання диплома в рік вступу». Як і де я маю її отримати? І чи взагалі вона мені потрібна?
Стислу відповідь на запитання щодо реєстрації на Єдиний вступний іспит та Єдине фахове вступне випробування для вступників в магістратуру читайте у прикріпленому файлі «Реєстрація на Єдиний вступний іспит».
За додатковою інформацією звертайтеся до Приймальної комісії за тел. (032) 258-25-37; (032) 258-22-65.
- Я ― науковий магістр ІХХТ. Невдовзі захищатиму диплом. Правду кажучи, не розумію, як це має відбуватися дистанційно. Виникає страх перед захистом через те, що я і деякі мої одногрупники налаштувалися на звичний захист, а усвідомлення, що це відбуватиметься дистанційно і нерозуміння, як це відбуватиметься, збиває з пантелику.
Карантин в Україні триває вже понад два місяців і станом на 27 травня 2020 року карантинні обмеження у Львові на відвідування закладів освіти не зняті. Тому, наукові магістри, термін захисту яких встановлено до 1 червня 2020 року, захищатимуть кваліфікаційні роботи дистанційно, з використанням відеоконференційних платформ. Порядок такого дистанційного захисту опубліковано на сайті університету. Всі екзаменаційні комісії готові до проведення захистів у такому форматі, а з деяких спеціальностей захисти вже відбулися.
Радимо контактувати з керівником кваліфікаційної роботи та зі секретарем екзаменаційної комісії, який має розробити та довести до всіх студентів, які готуються до захисту кваліфікаційних робіт чи складання кваліфікаційного екзамену, порядок дій. Також секретарям екзаменаційних комісій рекомендовано провести попередній захист із виступами претендентів та протестувати цей процес. Це допоможе усунути невизначеність.
- Яка причина пришвидшення складання екзаменів― з 9 та 11 червня на 2 та 5 червня ― для студентів четвертого курсу ІКНІ?
Перенесення іспитів відбулося з метою створення студентам кращих умов для їх складання. Термін проведення іспиту у дистанційній формі збільшується, порівняно з очною формою, тож студенти матимуть більше часу для усної компоненти екзамену.
Змінено й тривалість семестрового контролю із одного до двох тижнів. Також створено кращі умови для підготування до захисту кваліфікаційної роботи.
- Чи відмінений залік із фізвиховання?
Так, атестацію з фізвиховання у весняному семестрі 2019/2020 навчального року відмінено.
- Чому анкету опитування студентів не роблять анонімною? Якщо хочете, щоб студенти писали відгуки, забезпечте можливість писати їх анонімно.
Анкетування студентів проводять анонімно ― за допомогою Google-форм. Однак, лінки на них розміщують в індивідуальному кабінеті студента ― лише для нагадування та зручності. Для гарантії анонімності студенту потрібно скопіювати лінк, вставити його в браузер та перейти до анкети.
- Що робити студентам, у яких немає вебкамери?
Такі студенти повинні повідомити екзаменатора про відсутність у них вебкамери. Викладач прийме рішення, чи може проводити семестровий контроль за таких умов.
Один із варіантів ― проводити письмову компоненту на комп’ютері без вебкамери, а паралельно ввімкнути камеру мобільного телефона для відеотрансляції зображення.
- Чи перевіряє хтось наявність та актуальність навчально-методичних матеріалів у ВНС?
Так, відповідні перевірки та моніторинги відбуваються періодично. Лектор дисципліни відповідальний за наповнення ВНС. А контроль за цим повинен здійснювати завідувач кафедри. Проте, будемо вдячні, коли студенти вноситимуть пропозиції та оцінюватимуть конкретні дисципліни у ВНС.
- Чи будуть студенти комерційної форми оплачувати за семестр? Чи можливі певні знижки за втрачений семестр?
Усі пари повинні були відбуватись за планом. Жодне заняття не було відмінено і жодного викладача не було звільнено через карантин. Для тих студентів, які не пропускали занять, а відвідували їх онлайн, семестр видався навіть важчим, ніж зазвичай. Тому жодних підстав для зменшення оплати через навчання в дистанційній формі немає.
- Чи знизять оплату за навчання, або перенесуть частину на наступний семестр?
Усі програми навчання в університеті повністю виконуються в дистанційному режимі. Жодного перенесення дисциплін на наступний семестр не заплановано. Тож і підстав для зменшення оплати немає.
- Якщо карантин послаблять і сесія відбуватиметься в університеті, що робити студентам, які мешкають далеко за межами Львова, у випадку, коли квитків на потяги немає?
Якщо карантин послаблять і окремі елементи сесії дозволять проводити в авдиторіях, студенти, які мешкають за межами Львова і не зможуть добратись до університету, повинні повідомити старосту групи / методиста деканату / викладача-екзаменатора про складнощі з доїздом. Для таких студентів сесійний контроль проводитимуть дистанційно.
- Чи не найбільше запитань від студентів стосувалися відновлення роботи спортивних спортивних секцій та можливості тренуватися у спорткомплексі Політехніки.
Коли буде послаблення карантинних обмежень та оголошено дозвіл на роботу спортивних залів і басейнів у Львові (а це рішення з 20 травня 2020 року приймають регіональні (обласні) комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій), в університеті видадуть наказ про відповідне послаблення карантинних вимог та дозвіл на заняття в спортивних секціях на кафедрі фізкультури. Поки такого послаблення не було і жодних підстав на відкриття спортивних секцій немає.
- Як написати заяву на перепоселення у гуртожиток?
Заяву на перепоселення необхідно надіслати з особистого електронного кабінету студента (student.lpnu.ua), заповнивши спеціальну форму. Доступ для заповнення заяв буде надано з 1 до 30 червня 2020 року.
Додатково посилання буде розміщено у ВНС. Більше інформації буде також на сайті в розділі «студенту».
- Чи повернуть кошти за проживання в гуртожитку?
Оплату повертати не будемо, але розглянемо можливість перезарахування на наступний рік частини коштів за період карантину.
- Як і коли можна подати заяви на отримання путівки на відпочинок у Коблево («Політехнік-3»), та оплатити їх?
Усі чотири табори відпочинку Львівської політехніки готові приймати студентів та викладачів на відпочинок. Однак, поки не будуть зняті карантинні обмеження, табори працювати не можуть і путівки не видаватимуть.
Крім того, МОЗ України повинно розробити й опублікувати Рекомендації щодо організування протиепідемічних заходів у таборах та закладах відпочинку на період карантину.
Інформація про початок видачі путівок буде розміщена на сайті університету. Заяву можна подати особисто чи онлайн.
Оплату можна буде здійснювати або в касі університету, або безпосередньо на місці, тобто в таборі (про детальний механізм оплати буде повідомлено на сайті).
Сподіваємося, що в середині липня карантин відмінять і перша зміна в «Політехнік-3» розпочнеться з 11 липня.
- Чи можна відмінити або відтермінувати оплату за навчання? (відповідь доповнено 20.05.2020)
Під час карантину усі викладачі Університету працюють і проводять заняття у дистанційному режимі. Тож відміна оплати за навчання студентів, які здобувають освіту за кошти фізичних чи юридичних осіб, ― неможлива.
В окремих випадках, якщо у студента виникли серйозні обставини, що перешкоджають вчасній оплаті за навчання, потрібно написати заяву про відтермінування оплати, вказавши причини цього та, за можливості, долучити довідки, що підтверджують ці обставини.
Питання про відтермінування оплати розглянуть якнайшвидше. Про рішення студента повідомлять індивідуально.
- Чи можна скасувати оплату за гуртожиток, якщо не проживав там під час карантину? (питання додано 20.05.2020 р.)
Міністерство освіти і науки України у листі №1/9-165 від 18.03.2020 зобов’язало усі ЗВО забезпечувати повне функціонування Студмістечка, що вкрай важливо для значної кількості студентів, які проживають у гуртожитках.
Усі гуртожитки працюють у звичному режимі, а обмежень щодо перебування мешканців в гуртожитку немає.
Бухгалтерія повертає кошти за проживання лише після того, як комендант подасть інформацію про виселення студента ― від дня, коли студент повернув отримане майно, перепустку та ключ від кімнати.
Зараз ми очікуємо роз’яснення Міністерства освіти і науки України щодо можливості та механізму здешевлення/часткового повернення коштів за період, коли студент не проживав у гуртожитку під час карантину.
Після отримання роз’яснення від МОН студентів, які звернулися з відповідними заявами, додатково поінформують.
- Чи можна складати сесію, якщо я перебуваю за кордоном? (питання додано 20.05.2020 р.)
Оскільки семестровий контроль відбуватиметься дистанційно, вимог щодо місця перебування студентів немає. Важливо, щоб студент виконав усю програму і мав допуск до сесії.
- Чи проводитимуть відеозйомку студентів під час складання іспитів у ВНС? (питання додано 20.05.2020 р.)
Тимчасовий порядок проведення семестрового контролю, не вимагає постійного відеонагляду за процесом проходження тестування у ВНС чи за написання відповідей на екзаменаційні завдання. Віримо у доброчесність студентів і викладачів.
Однак у Тимчасовому порядку для поглибленої оцінки знань студентів викладачам рекомендовано організовувати усну компоненту у форматі питання - відповіді в режимі відеоконференції. За цю складову студент може отримати до 30% балів від загальної кількості балів екзаменаційного/залікового контролю.
- Я захворів під час карантину. Що робити з навчанням?
Повідомте дирекцію інституту та викладачів про Ваш стан. Погодьте з викладачами форму та час відпрацювання пропущених занять.
Якщо хвороба триває під час семестрового контролю, обов’язково сповістіть фахівців деканату або декана інституту про Ваш стан, а після одужання надайте відповідні довідки, які можуть бути підставою для продовження сесії.
- Чи можна зараз оформити академічну відпустку?
Академічна відпустка студентам надається відповідно до вимог Положення про організацію освітнього процесу в Національному університеті «Львівська політехніка». Залежно від підстав, різняться документи, які потрібно подати, та процедура, які необхідно пройти. Якщо є підстави для академічної відпустки, студент повинен звернутися у відповідний деканат.
- Чи можна під час карантину проживати в гуртожитку?
Так, Ви можете мешкати в гуртожитку під час карантину. Також буде надано можливість використовувати комп’ютерні засоби та інтернет для віддаленого навчання.
- Чи можна оплату за навчання здійснювати онлайн чи потрібно оплачувати безпосередньо в касах університету?
У зв’язку з карантином можна здійснювати оплату за навчання онлайн, через термінали чи відділення банків.
Реквізити для оплати:
Отримувач платежу: Національний університет «Львівська політехніка»
Розрахунковий рахунок: UA388201720313241002201001057 в ДКС України
ЄДРПОУ 02071010
Оплата за навчання _____________ (прізвище, ініціали студента)
__________________ (інститут) _________ (група) Платник ____________
Оплату за навчання в поточному семестрі необхідно здійснити в повному розмірі до 1 червня 2020 року ― для студентів випускних курсів навчання та до початку сесії (8 червня 2020 року) для студентів інших курсів навчання.
Львівська політехніка також приймає платежі за навчання через касу Університету щодня з 9:00 до 15:00, окрім вихідних та святкових днів.
За додатковою інформацією просимо звертатись у відділ платного навчання за телефонами (032) 258-27-67, (032) 258-21-24 та на електронні адреси stipend.dept@lpnu.ua, inna@lp.edu.ua.
- Як організовано дистанційне навчання?
Дистанційне навчання відбувається у формі лекційних, лабораторних, практичних та інших занять, що передбачені навчальним планом.
Навчальний процес можна забезпечувати так:
- усі навчальні матеріали викладачі розміщують у віртуальному навчальному середовищі (ВНС) Університету;
- онлайн-заняття (лекції, практичні, лабораторні, тощо) відбуваються у форматі відеоконференцій за допомогою систем GOOGLE MEET, MS TEAMS, ZOOM тощо;
- обов’язкові індивідуальні роботи (лабораторні, практичні, контрольні, курсові тощо) студенти виконують самостійно. Звіти про виконану роботу пересилаються в електронному вигляді у ВНС, або на е-пошту викладача, або завантажують на google-диск, наданий викладачем.
- Де знайти розклад дистанційних занять?
Дистанційні заняття відбуваються відповідно до розкладу, укладеному на початку семестру, який оприлюднено на сайті Університету.
Змінено лише форми проведення занять. Електронні адреси, за якими відбуваються онлайн конференції (навчальні заняття) студенти отримують електронною поштою від викладачів та старост груп, через новини ВНС університету та інші засоби комунікації, погоджені з викладачем.
- Що робити, якщо не маю комп’ютера (веб-камери, мультимедійної системи, тощо)?
Кожен студент, який не може навчатися дистанційно, бо не має відповідних технічних засобів, зобов’язаний повідомити про це свого старосту / куратора групи / методиста (декана) деканату.
Оскільки доступ до відеоконференцій може здійснюватися за допомогою смартфонів, студент може контактувати з викладачем саме за допомогою мобільного телефону.
- Як навчатись дистанційно, якщо я живу в селі/місті, де немає інтернету (якість інтернету незадовільна)?
Кожен студент, який не має можливості навчатися дистанційно, бо не має відповідних засобів зв’язку, зобов’язаний негайно повідомити про це свого старосту / куратора групи / методиста (декана) деканату. Таким студентам забезпечать окремі дистанційні консультації.
- У мене повторне вивчення. Як знайти викладача під час карантину?
Потрібно звернутися до методистів деканату або декана. Отримати електронну адресу/телефон викладача, який відповідальний за консультування та семестровий контроль із конкретної дисципліни, та звернутися до нього, надіславши електронний лист, чи зателефонувавши.
- Як здаватимемо курсові роботи?
Все відбуватиметься дистанційно. Консультують викладачі через ВНС, е-пошти та систему відеоконференції. Захист курсових робіт відбуватиметься відповідно до Тимчасового порядку.
- Чи можлива взагалі сесія в дистанційному режимі?
Так, для цього Міністерство освіти та науки України надало методичні рекомендації закладам фахової передвищої та вищої освіти щодо проведення семестрового оцінювання студентів, а також захистів дипломних робіт і складання атестаційних іспитів. Усі заходи семестрового контролю увідповіднять до цих методичних рекомендацій.
- Як відбуватимуться екзамени під час карантину?
Якщо карантинні обмеження щодо відвідування студентами навчальних закладів не скасують, то екзамени відбуватимуться відповідно до Тимчасового порядку проведення семестрового контролю.
- Яка форма проведення заліку/екзамену в дистанційному форматі?
Відповідно до п. 3.10 Положення про організацію та проведення поточного і семестрового контролю результатів навчання студентів, екзамени проводять у письмово-усній формі або у формі комп’ютерного тестування: «Письмова компонента є обов’язковою. Кількість балів на усну компоненту не повинна перевищувати 30% від кількості балів відведених на екзаменаційний контроль».
Письмова компонента відбувається через ВНС у формі тестів, або з використанням екзаменаційного білета, який студенти отримують від викладача на початку контрольного заходу через ВНС / е-пошти / google-диск викладача. Файл із результатами відповідей на екзаменаційний білет студенти завантажують у ВНС / відсилають викладачу на е-пошту / завантажують на google-диск.
- Як складати семестровий контроль дистанційно із фізкультури?
Семестровий контроль з дисципліни «Фізичне виховання» у весняному семестрі 2019/2020 н. р. відмінено.
- Чи працюватиме безперебійно ВНС під час семестрового контролю? Що робити, якщо під час екзамену зв’язок перервався чи трапилося від'єднання інтернету?
У разі виникнення таких ситуацій студент повинен негайно повідомити екзаменатора або іншу відповідальну особу про ці обставини, зателефонувавши, а також зафіксувати за допомогою фото- або відеозасобів стан виконання завдань та об’єктивні чинники, що перешкоджають його завершенню. За цих обставин можливість та час перескладання екзамену визначить екзаменатор та деканат в індивідуальному порядку.
- Що робити, якщо я не маю технічних засобів для складання семестрового контролю у дистанційному режимі?
Студенти, які допущені до складання екзамену, але з об’єктивних причин не можуть взяти в ньому участь із використанням визначених університетом (викладачем) технічних засобів, повинні до початку екзамену повідомити про це деканат та екзаменатора. У такому випадку екзаменаційна комісія (екзаменатор) обере альтернативний варіант складання екзамену, який забезпечить ідентифікацію студента, дотримання академічної доброчесності та можливість перевірки результатів навчання здобувача вищої освіти.
- Як пройти ідентифікацію перед екзаменом, якщо не маю студентського квитка та залікової книжки?
Можна використати інший документ, який підтверджує особу (паспорт, водійські права, а також свідоцтво про народження ― у разі, якщо немає паспорта).
- Чи можна складати екзамен без залучення ВНС?
ВНС університету використовують для організування та супроводу дистанційного навчання. Обсяг використання ВНС визначає викладач ― для повноцінної письмової компоненти у вигляді тесту, або лише для супроводу письмової компоненти, тобто отримання екзаменаційних білетів та зберігання результатів студентів.
- Що робити, якщо не вдається відправити виконане письмове завдання через ВНС?
Необхідно повідомити екзаменатора про проблему, сфотографувати (чи сканувати) розв’язок завдань екзаменаційного білета та надіслати його екзаменаторові (екзаменаційній комісії) засобами електронного зв’язку.
- Як студенти випускних курсів захищатимуть дипломні роботи і складатимуть кваліфікаційні іспити?
Якщо карантинні обмеження не скасують, захисти дипломних робіт і атестаційні іспити відбуватимуться онлайн у синхронному режимі із забезпеченням ідентифікації студентів.
При цьому випускові кафедри, керівники дипломних робіт і самі студенти мають забезпечити контроль якості робіт та не допускати проявів академічної недоброчесності, зокрема плагіату тощо.
- Як відбуватиметься кваліфікаційний екзамен під час карантину?
Кваліфікаційний екзамен організують дистанційно у формі, аналогічній до проведення сесійного екзаменаційного контролю.
- Що робити, якщо вдома немає можливості надрукувати та зшитими дипломні роботи?
Необхідно повідомити про це секретаря екзаменаційної комісії та виконати його рекомендації. У разі необхідності роботи надрукують та зшиють у видавництві університету.
- Чи друкувати ілюстративний матеріал на листі формату А1 для кваліфікаційних робіт будівельних та архітектурних спеціальностей?
Ілюстративний матеріал разом із пояснювальною запискою може бути надруковано на листах у форматі А4.
- Чи працюватимуть бази оздоровлення під час літніх канікул?
Оздоровчі бази університету повністю готові до роботи, але працюватимуть лише після закінчення карантину.