В Університеті відбулася ІІІ Міжнародна конференція «Інноваційні технології у розвитку сучасного суспільства»

Інститут підприємництва та перспективних технологій
Фото з конференції

7–8 жовтня 2021 року відбулася ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційні технології у розвитку сучасного суспільства».

Третій рік поспіль, у незмінному складі співорганізаторів, проведення Міжнародної конференції ініціюють три кафедри Інституту підприємництва та перспективних технологій Національного університету «Львівська політехніка» – кафедра економіки і маркетингу; кафедра фінансів, обліку і аналізу; кафедра інформаційних систем і технологій.

Цьогоріч тематика пленарного засідання була присвячена надзвичайно актуальному питанню, а саме управлінню територіальними громадами на засадах маркетингу: нові можливості та перспективи.

Пленарне засідання розпочалося із вітального слова Ректора Національного університету «Львівська політехніка», д.т.н., професора Юрія Бобала.

До активної дискусії і обговорення доповідей були залучені представники територіальних громад, міської влади та наукова спільнота:

  • Ганна Олексюк – доцент кафедри економіки і маркетингу Інституту підприємництва та перспективних технологій Національного університету «Львівська політехніка», к.е.н.
  • Вадим Табакера – заступник директора департаменту економічної політики Львівської ОДА, начальник управління регіонального розвитку.
  • Андрій Дяченко – Голова Червоноградської райдержадміністрації
  • Андрій Стасів – заступник голови Стрийської територіальної громади.
  • Роман Цудний – проєкт-менеджер комунальної установи «Львівський міський молодіжний центр», випускник Інституту підприємництва та перспективних технологій Національного університету «Львівська політехніка».
  • Василь Коваль – голова Підберізцівської територіальної громади.
  • Володимир Гутник – голова Зимноводівської територіальної громади.

Обговорили такі напрями.

  1. Про необхідність проведення маркетингу територій для розвитку територіальних громад, створенню маркетингових стратегій як основи управління громадами на засадах маркетингу, підвищення їх конкурентоспроможності.
  2. Про мету і завдання територіального маркетингу: Керівництво громади, представницькі органи, повинні управляти громадою ТАК, щоб усі споживачі потенціалу територіальної громади (мешканці, бізнес, відвідувачі, туристи, інвестори, центральна влада і т. д.) могли для себе «купити» цей потенціал найвигідніше як для споживача, так і для громади.
  3. Про роль територіального маркетингу для формування основних планувальних документів територіальних громад: Концепції інтегрованого розвитку території територіальних громад, Комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади (генеральний план), Стратегії розвитку територіальної громади.

Цьогоріч на конференцію було прийнято 49 друкованих матеріалів від 78 авторів з різних вітчизняних і зарубіжних навчальних закладів, установ та організацій, зокрема Польщі, Словаччини та Індії.