25 квітня 2024 року кафедра педагогіки та інноваційної освіти Інституту права, психології та інноваційної освіти Львівської політехніки провела Міжнародну науково-практичну конференцію здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти «Актуальні проблеми професійної педагогіки та освіти: досвід, новації, перспективи».
З вітальним словом до учасників конференції звернулися:
- Тетяна Горохівська, д.пед.н., професор, завідувачка кафедри педагогіки та інноваційної освіти Львівської політехніки;
- Наталія Мукан, д.пед.н., професор, професорка кафедри педагогіки та інноваційної освіти.
З доповідями на пленарному засіданні виступили:
- Іван Безена, к.філос.н., доцент, завідувач кафедри соціально-гуманітарної освіти, Дніпровська академія неперервної освіти (м. Дніпро, Україна);
- Тетяна Мотуз, к.пед.н., доцент, завідувачка кафедри загальної та спеціальної педагогіки комунального закладу вищої освіти, Дніпровська академія неперервної освіти (м. Дніпро, Україна);
- Олександра Якимець, доктор філософії, віцепрезидентка Європейського центру освіти (E.C.E., м. Рим, Італія);
- Ірина Андрощук, д.пед.н., завідувачка кафедри технологічної та професійної освіти і декоративного мистецтва, Хмельницький національний університет (м. Хмельницький, Україна);
- Glenn Richard Anderson ІІІ, visit-professor of the Department of pedagogy and innovatiuve education, Lviv Polytechnic National University (Orlando, Florida, USA – Lviv, Ukraine).
Далі роботу продовжили в секціях.
На конференції розглянули питання, пов’язані із:
- теоретико-методологічними засадами сучасної вищої і професійної освіти;
- інноваційними технологіями підготовки професійно мобільного здобувача освіти в контексті євроінтеграційних процесів;
- правовими, соціально-психологічними, гуманітарними аспектами реалізації змісту підготовки сучасного випускника ЗВО;
- особливостями організування та провадження педагогічного процесу в закладах вищої освіти в умовах воєнного стану;
- освітнім менеджментом та його роллю в підготовці професійно та академічно мобільного фахівця.
Учасники конференції відзначили вагоме значення наукової дискусії та широкого обговорення питань професійної педагогіки і професійної освіти для формування професійної компетентності здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти.