1–4 листопада 2022 року в рамках святкування International Marketing Day кафедра економіки і маркетингу, Фаховий коледж інноваційних технологій та Дрогобицька філія Інституту підприємництва та перспективних технологій Національного університету «Львівська політехніка» провели низку заходів для студентів першого та другого рівня вищої освіти й фахових молодших бакалаврів спеціальності «Маркетинг» та освітньої програми «Територіальний маркетинг».
У рамках заходу відбулася зустріч студентів із в.о. завідувача кафедри економіки і маркетингу професором Максимом Безпарточним, який провів практичний семінар для фахових молодших бакалаврів на тему «Сучасний маркетолог: soft & hard skills». Під час зустрічі було розглянуто ТОП-10 найбільш затребуваних hard skills маркетолога, 5 критичних навичок, які роблять маркетологів конкурентоспроможними, та як зробити свою кар’єру успішною.
Студенти першого рівня вищої освіти спеціальності «Маркетинг» показали презентації за результатами власних досліджень за темою «Маркетинг в умовах військово часу та відбудови національної економіки». Доповіді стосувалися сучасних управлінських навиків маркетологів в умовах військово часу, розробки нових маркетингових стратегій відбудови національної економіки, застосування контент-маркетингу.
Студенти другого рівня вищої освіти освітньої програми «Територіальний маркетинг» подали презентації за результатами власних досліджень за темою «Наукові та індустріальні парки Львівщини: роль маркетингу у забезпеченні розвитку територій». Доповіді стосувалися маркетингового середовища функціонування індустріальних парків Львівщини, формування оптимальної маркетингової організаційної структури, подальшого функціонування індустріальних парків з використанням комплексу маркетингу та перспектив розвитку територій, а також підтримки органів державної влади.
Доцентка кафедри економіки і маркетингу Оксана Калінська провела захід-тренінг на тему «Використання принципів маніпуляції Р. Чалдіні в рекламі». Студентам вдалося відчути можливі варіанти використання певних маніпулятивних маркетологічних елементів на практиці. Завдяки невимушеній атмосфері, сміливості, щирості та відкритості студентів під час виконання завдань була спроба використати деякі принципи впливу у своїй рекламі. Студенти змогли відчути силу впливу маніпулятивних прийомів; показали свою майстерність, креативність; обговорили, де межа цього впливу в негативному чи позитивному напрямі.
У рамках проведення заходів відбулася зустріч студентів фахової передвищої освіти спеціальності «Маркетинг» із практиками: маркетологом ТзОВ «Барком» Оленою Чернецькою та event-маркетологом Романом Артимом. Під час зустрічі студенти мали змогу ознайомитися з інтегрованими маркетинговими комунікаціями, особливостями їхнього застосування у ТзОВ «Барком», розглянути ефективність кожного виду комунікацій та їхній вплив на кінцевого споживача. Також студенти могли опанувати базові навички самопрезентації, дізналися про складові цінності особистого бренду. Обговорили основні напрями діяльності підприємств, які спрямовані на залучення клієнтів за допомогою цифрових каналів (Digital Marketing).
Студенти фахової передвищої освіти та першого рівня вищої освіти відвідали науково-технічну бібліотеку Інституту підприємництва та перспективних технологій. Студенти мали змогу ближче ознайомитися з можливостями надання бібліотечних інформаційних послуг, книжковим та навчально-методичним фондами. Завідувач бібліотеки Я. Печериця презентувала студентам літературу за спеціальністю «Маркетинг», а завідувач кафедри, професор Максим Безпарточний, наголосив на актуальності використання запропонованої літератури для якісного та ефективного засвоєння матеріалу з фахових дисциплін.
Під егідою кафедри економіки і маркетингу відбилися заходи і в Дрогобицькій філії. Студенти мали зустріч із професіоналами, які про маркетинг знають не на словах, а на ділі. Олег Лехуш, засновник мережі «Your Burger», у своїй доповіді поділився секретами маркетингу, знаючи які, можна досягнути успіху. Прикладом цьому є досвід підприємця, якому в умовах воєнного часу вдалося відкрити у Львові ще один заклад. Наступний доповідач, Олександр Журавель (засновник ТОВ «Мажура»), охарактеризував особливості виробництва та збуту посуду і скляних виробів під час воєнного стану, визначив проблеми та перспективи розвитку власного бізнесу. Як сьогодні функціонують санаторії, яка особливість прийому туристів, поінформувала присутніх заступник директора санаторію «Лісова пісня» Наталя Колінко. Риторика усіх доповідей зводилася до того, що навіть в умовах воєнного часу маркетинг розвивається та слугує дієвим стратегічним інструментом забезпечення функціонування бізнесу. Досвід цих успішних людей підтверджує, що тяжкі часи породжують сильних людей, а сильні люди створюють гарні часи.
Для студентів – майбутніх маркетологів – заходи, присвячені International Marketing Day, були особливо пізнавальними. Адже, крім теоретичних знань, отриманих в аудиторіях, успіх завжди містить професійні вміння. Про них присутні мали нагоду почути з уст людей своєї справи.
Бажаємо студентам натхнення, мотивації та подальших успіхів у навчанні!