Уповноваженій Президента України з питань безбарʼєрності розповіли про роботу Ресурсного центру Університету

За матеріалами сайту Львівської обласної державної адміністрації
Фото із зустрічі в ЛОДА

19 жовтня 2021 року з робочим візитом на Львівщині перебувала Радниця – уповноважена Президента України з питань безбарʼєрності Тетяна Ломакіна. Зокрема, в межах візиту вона зустрілась з головою Львівської обласної державної адміністрації Максимом Козицьким.

Як зазначила Тетяна Ломакіна, сьогодні тема безбар’єрності є надзвичайно актуальною і стає новою суспільною нормою. Цьому має сприяти реалізація Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні до 2030 року і відповідно Плану заходів на 2021–2022 роки з її виконання. Уповноважена наголосила на важливості співпраці органів державної влади та громадських організацій, які опікуються питанням безбар’єрності.

Очільник області Максим Козицький та профільний заступник Віталій Загайний ознайомили гостю із тими кроками, які сьогодні робить Львівщина у напрямі безбар’єрності. Зокрема, вони відзначили роботу Ресурсного центру освітніх інформаційних технологій для осіб з особливими потребами на базі Національного університету «Львівська політехніка».

Центр є осередком інклюзивної освіти дітей та молоді з глибокою аномалією зору. Надає методичну, технічну, дидактичну, корекційну, консультативну та інші види практичної допомоги закладам середньої та вищої освіти, педагогічним працівникам, інклюзивно-ресурсним центрам, батькам незрячих дітей, іншим зацікавленим особам.

Співробітники Ресурсного центру розробили Українську модель інклюзивної освіти незрячих дітей, яка спирається на досвід Скандинавії (передусім Швеції), частково Канади, а також на досвід осіб з тяжкими порушеннями зору. З січня 2018 року на основі цієї моделі організоване інклюзивне навчання для незрячих школярів з 11 регіонів України (Львів, Дніпро, Миколаїв, Херсон, Черкаси, Кропивницький, Вінниця, Хмельницький, Рівне, Луцьк, Тернопіль).

Діяльність Ресурсного центру націлена на впровадження якісної інклюзивної освіти незрячих осіб і на розв’язання поточних проблем, які виникають при навчанні незрячого учня в закладі освіти.