За результатами навчання осіннього семестру 2022/2023 навчального року в рамках реалізації проєкту «Європейські студії для технічних спеціальностей у Національному університеті «Львівська політехніка» 285 студентів денної форми навчання та 36 студентів заочної форми навчання успішно завершили вивчення трьох вибіркових навчальних дисциплін: «Екологічна та кліматична стійкість ЄС», «Україна-ЄС: цифрова трасформація» та «Енергетика ЄС та нові тренди для України».
Усі практичні заняття проведено у інтерактивній формі із застосуванням різноманітних методів, наприклад: прогулянка галереєю, снігова куля, дебати, SWOT-аналіз тощо.
Одним із обов’язкових завдань курсів була презентація студентських проєктів, під час виконання яких студенти здебільшого зосередилися на дослідженні ініціатив ЄС та особливостей їхньої імплементації в Україні. Вибір тематик проєктів опирався на спеціалізацію команди.
Предмет «Екологічна та кліматична стійкість ЄС» успішно освоїли 64 студенти денної форми та 14 студентів заочної форми навчання п’яти навчально-наукових інститутів Львівської політехніки (ІЕСК, ІКТА, ІГДГ, ІХХТ). У межах виконання індивідуальних проєктів студенти презентували дослідження про особливості програм підтримки EU4environment, EU4Climate, EUWI+, Fit for 55, а також Європейського зеленого курсу (European Green Deal) та програми LIFE. Зокрема, у межах компоненту «Циркулярна економіка та нові можливості зростання» ініціативи EU4Environment здобувачі дослідили концепцію реалізації циркулярної економіки в Україні та проаналізували досвід Славутської міської ОТГ щодо картування промислових відходів (Waste Mapping).
Навики цифрової трансформації відповідно до досвіду ЄС отримали 123 студенти денної форми навчання (ІТРЕ, ІЕСК, ІМФН, ІКТА, ІНЕМ, ІППО, ІГСН) у межах курсу «Україна-ЄС: цифрова трансформація». Особливо актуальними серед студентів були проєкти, присвячені темі цифровізації освітньої сфери в Україні (проєкти «ЦифроШкола», «Цифровізація освітніх закладів України», «Цифровізація освітніх закладів середньої освіти»), а також теми «Використання мобільних застосунків з метою діджиталізації населення України», «Діджиталізація адміністративних послуг в Україні», «Проблеми цифровізації бібліотечної справи» та ін.
98 студентів (ІТРЕ, ІЕСК, ІНЕМ, ІКТА, ІМФН, ІГСН) отримали знання із досвіду ЄС щодо енергоефективності та енергозаощадливості. На кінцевих заняттях студенти репрезентували низку своїх досліджень, які стосувались як енергетичних трендів ЄС, так і особливостей імплементації енергетичних програм та ініціатив Брюсселю в Україні. З-поміж поданих студентами проєктів варто виокремити такі: «SMARTGRID», «Особливості ініціативи ЄС EU4Energy», «Innogate», «Ринок електромобілів в ЄС та в Україні», «Плани повоєнного відновлення України за підтримки ЄС: енергетичний сектор», «Впровадження електроавтомобілів в Україні»; «Відсутності енергопостачання в Україні: корисні лайфхаки»; «Використання біопалива в Україні: досвід ЄС»; «Кращі практики ЄС у сфері енергоефективності» та інші.
Студенти відзначили позитивними відгуками вивчені курси. Здобувачі отримали не лише теоретичні знання про Європейський Союз, а й набули практичних навиків імплементації досвіду для розвитку громад України.
За підсумками успішного вивчення курсів кожен студент отримав сертифікат про закінчення навчання.
Окрім того, студенти були слухачами п’яти лекцій-дискусій онлайн за участю практиків, експертів, дослідників Європейського Союзу, учасниками європейського паблік-туру, в межах якого відвідали Центр надання адміністративних послуг міста Львова, активними учасниками воркшопу «Прокачай свою діджиталізацію» та імітаційної гри «Світ громад» тощо.