З початком повномасштабного вторгнення у Львівській політехніці істотно підвищився рівень згуртованості, що відповідає основним цінностям, які прописані в Кодексі корпоративної культури університету. Про це розповідає проректор з науково-педагогічної роботи та соціального розвитку Роман Корж.
Нові виклики, що постали перед нашою країною і зокрема перед університетською спільнотою, згуртували всіх навколо ідей патріотизму, волонтерства, роботи задля України. У кожному підрозділі університету колективи самоорганізувалися й об’єдналися і стали працювати в одному спільному напрямі – волонтерстві. Роман Орестович зазначає, що у Львівській політехніці створили осередки з плетіння сіток, триває постійний збір коштів на потреби Збройних сил, відбуваються різноманітні благодійні акції.
«Ми створювали осередки з плетіння маскувальних сіток, видали 22 190 м² маскування – це навіть більше, ніж Майдан у Києві. Регулярно відбувалися благодійні концерти, проводили постійний збір коштів на автомобілі, дрони та інші потреби наших військовослужбовців. Намагалися забезпечити їх усім необхідним, починаючи від продуктів харчування до спеціалізованого обладнання.
Викладачі i студенти долучилися до розміщення вимушених переселенців. Перші місяці працювали дві локації розміщення ВПО: у першому навчальному корпусі – Центр добового перебування ВПО, основним завданням якого було прийняти нічне навантаження щойно прибулих ВПО, та в корпусах кафедри фізичного виховання у Стрийському парку – Центр постійного перебування ВПО, який функціонує дотепер. За весь час роботи Центру постійного перебування загальна кількість людей, що приходили та проживали в ньому, – близько 1500 осіб. Для них ми створили прийнятні умови довготривалого проживання, починаючи з м’якого інвентарю і закінчуючи додатковою системою опалення/кондиціювання. Оскільки серед мешканців Центру постійного перебування ВПО є значна кількість дітей, для них також організовували різноманітні соціально-культурні заходи», – зазначив Роман Корж.
Проректор зауважує, що елементами корпоративної культури університету є різні види одягу (мерчі) із зображенням символіки Львівської політехніки. Продаж таких речей активізувався – це підтверджує високий рівень корпоративної ідентичності. Крім того, щоб краще ознайомити зі сучасними підходами до формування корпоративної культури, провели тренінг, а серед першокурсників – анкетування.
«З метою розвитку управлінських навичок та ознайомлення зі сучасними підходами до формування корпоративної культури в листопаді 2022 року в нас відбувся навчальний тренінг для заступників директорів ННП з роботи зі студентами. Тема тренінгу: «Корпоративна культура – запорука ефективної взаємодії». А для студентів перших курсів провели анкетування, залучивши наставників академічних груп. Це допомогло залучити нових учасників до колективів художньої самодіяльності, спортивних секцій, профспілкових організацій та студентського самоврядування», – наголосив Роман Орестович.