Проєкт «Moоdle – це про100!», організований ЛОДА і ЦІОТ Львівської політехніки, триватиме й цьогоріч

За матеріалами сайту Львівської обласної державної адміністрації
Маргарита Носкова

За підсумками минулого року в закладах освіти розгорнули 109 платформ у межах проєкту «Moоdle – це про100!». Організаторами та реалізаторами проєкту є Департамент освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації та Центр інноваційних освітніх технологій Національного університету «Львівська політехніка».

До участі в проєкті створення єдиного електронного середовища зголосились школи та заклади професійно-технічної освіти. Відтак платформа для дистанційного навчання запрацювала в усіх закладах, а навчання пройшли понад дві з половиною тисяч педагогів.

Цьогоріч до проєкту планують долучити ще сотню закладів освіти, а реалізацію проєкту розіб’ють на два потоки: для нових учасників та для тих, хто розпочав роботу над проєктом торік.

– Торік «Moоdle – це про100!» стартував трохи із запізненням. Тому розгортання платформи «посунулось» на серпень – грудень. Аби пришвидшити цей процес у цьому році, вже у січні розпочнемо укладання договорів, а в березні будемо навчати педагогів базових навиків. Розгортання платформи має відбутись у березні – червні, щоб усі заклади, які зголосились до проєкту, могли влітку «залити» все, що їм треба. Тому 2022–2023 навчальний рік має стати повноцінним Moоdle-роком, – наголосила директор Центру інноваційних освітніх технологій Навчально-наукового інституту права, психології та інноваційної освіти «Львівської політехніки» Маргарита Носкова.

В роботі на платформі Moоdle важливим чинником є навики вчителів, тому навчання – необхідна частина проєкту. Отож школи, які взяли участь у проєкті та пройшли навчання, відзначають позитиви платформи та закликають колег зупинити свій вибір саме на Moоdle.

Минулого року Львівська область також взяла участь у європейському проєкті SELFIE (Self-reflection on Effective Learning by Fostering the Use of Innovative Educational Technologies). Це платформа, що дає змогу здійснювати самоаналіз закладу освіти до цифрових трансформацій, подивитись на школу очима керівника, вчителя чи учня й побачити, як працює заклад зсередини. Координацію проєкту в закладах загальної середньої освіти Львівщини здійснює Центр інноваційних освітніх технологій Львівської політехніки. Пройти анкетування вже змогли три десятки закладів області.

За результатами минулорічного пілотування представники Європейського фонду освіти (European Training Foundation) готові надати можливість пройти таке опитування і провести проєкт у всіх закладах освіти Львівщини. Це дасть змогу скласти картину реального стану впровадження цифрових технологій та зрозуміти, як змінюється освіта, в чому сила та слабкість освітніх закладів області.

Докладніше – на порталі «Освіта Львівщини».