Представник мережі «Аптека Пульс» розповів політехнікам про цифровізацію в роботі HR-директора

Кафедра менеджменту персоналу та адміністрування
Скріншот з онлайн-зустрічі

Зі студентами Інституту економіки і менеджменту Львівської політехніки зустрівся Василь Гойчук, HR-director мережі «Аптека Пульс». Він має 7+ років досвіду в HR-сфері, є експертом із побудови, впровадження та реалізації HR-процесів у компаніях з різною чисельністю персоналу.

Гість розповів політехнікам про цифровізацію в роботі HR-директора мережі «Аптека Пульс» та функціонал, а це:

  • автоматизація, розробка, координація та покращення всіх HR-процесів у компанії;
  • розробка та впровадження спільно з операційним відділом систем мотивації працівників;
  • написання й актуалізація посадових інструкцій та штатних розписів;
  • формування кадрового резерву для закриття вакансій вищого рівня;
  • організація та контроль за своєчасним закриттям вакансій, проведенням адаптації та навчання персоналу (640+ працівників на підприємстві);
  • ведення повного циклу кадрового адміністрування (на період відсутності HRAМ);
  • закриття вакансій головного офісу на керівні позиції;
  • навчання, організація роботи працівників HR-відділу (4 працівники);
  • консультування працівників підприємства та розв’язання всіх кадрових питань;
  • впровадження корпоративної культури на підприємстві;
  • нарахування ЗП працівникам (ведення обліку робочого часу та фактичних виплат);
  • постановка ТЗ працівникам ІТ-відділу для покращення автоматизації обліку персоналу;
  • проведення тренінгів та навчання менеджерського складу персоналу;
  • організація заходів, зустрічей, мітингів і зборів колективу.

Василь Гойчук розповів також про свої досягнення HR-директора мережі «Аптека Пульс»:

  • впровадив та розробив усі наявні HR-процеси в організації (рекрутинг, онбординг, адаптація, навчання та розвиток, КА, C&B, побудова оргструктури, офбординг);
  • навчив працівників HR-відділу всьому функціоналу та сформував відділ з нуля;
  • брав безпосередню участь в HR-процесах компанії;
  • розробив та впровадив HR-процеси, посадові інструкції, стандарти посад і карти компетенцій для всіх посад компанії.

На зустрічі студентка Христина Федчук зацікавилася способами визначення ключових очікуваних результатів від роботи людини на вакансії та їхній систематизації на платформі, яку використовує мережа аптек. Це стало основою для створення завдання для студентів, що дасть змогу отримати вміння, а саме – розроблення переліку необхідних знань та навичок, які відповідають потребам середньостатистичного підприємства.

Скріншот з онлайн-зустрічі Скріншот з онлайн-зустрічі