Політехніки навчатимуть педагогів Львівщини використовувати дистанційні платформи

За матеріалами порталу «Освіта Львівщини»
Фото із зустрічі в ЛОДА

В області триває робота із реалізації Програми розвитку освіти. Відтак, уже стартувало виконання окремих проектів, зокрема тих, що стосуються навчання технологіям дистанційного навчання. Деталі реалізації проектів днями обговорили із представниками відділів освіти територіальних громад.

Уже розпочалось навчання педагогів у межах пілотного проекту «Moоdle – це про100», окрім того, триває процес зголошення вчителів до участі у проекті з використання технологій дистанційного навчання. Керівники шкіл мають проаналізувати потребу у такому навчанні й подати кількість педагогів, які братимуть у ньому участь.

– Ми врахували зауваження, що були після осіннього навчання, і підготували нові курси, які можна вибрати. Є 30 семінарів, пов’язаних із ІКТ, змішаним та дистанційний навчанням без прив’язки до якоїсь конкретної платформи. Ми потрапляємо в нові умови навчання, і передбачити розвиток подій не може ніхто. Мусимо враховувати, що перехід від очного навчання до змішаного, а потім і до дистанційного відбуватимуться періодично. Тож варто скористатись можливостями навчання, – наголосила директор Центру інноваційних освітніх технологій Навчально-наукового інституту права, психології та інноваційної освіти «Львівської політехніки» Маргарита Носкова.

За її словами, курси та семінари розраховані на користувачів різного рівня – від нульового до високого. Також кожна школа може обрати собі цифрову платформу на свій розсуд, однак фахівці просять звертати увагу на відсутність перспективи комерціалізації пропозицій.