Минулого тижня Львівська політехніка уклала меморандум про співпрацю з міжнародною аудиторською фірмою Pricewaterhouse Coopers (далі – PWC). У підписанні документа взяв участь проректор Роман Корж, а також завідувач кафедри фінансів ІНЕМ Ігор Алексєєв.
Представниці фірми PWC – директорка Львівського центру надання послуг Ірина Максименко та керівниця відділу персоналу Антоніна Курець – у своєму ексклюзивному інтерв’ю нашому тижневику розповіли про компанію, а також про майбутню співпрацю з Львівською політехнікою. Розмова відбулася за участі проректора Романа Коржа і завідувача кафедри фінансів Ігоря Алексєєва.
І. М.: Наша компанія входить до так званої великої четвірки аудиторських і консалтингових фірм світу, має офіси у понад 150-ти країнах. Ми надаємо аудиторські послуги різноманітним компаніям і банкам – із податкового консультування, ведення бухгалтерського обліку, допомогу у супроводі злиття-поглинання компаній, їхнього продажу, стратегічного консультування, оцінюємо бізнес.
А. К.: Ми досить конкурентні на ринку, навчаємо студентів, допомагаємо їм адаптуватися в роботі, даємо поштовх до розуміння, як навчатися. Студенти повинні знати, що робота дозволить їм розвиватися, робити чудову кар’єру, застосовувати набуті знання на практиці.
– Зважаючи на спрямування компанії, Ви працюєте зі студентами економічних спеціальностей?
А. К.: Економічних і не лише. Розвиваємо й ІТ-напрям, але скерований на бізнес-процеси. І доводимо, що економісти також можуть гідно заробляти і розуміти, за що вони працюють.
– Які можливості передбачено в документі, котрий Ви сьогодні підписали з Політехнікою?
І. М.: Наша ціль – покращувати освіту студентів, ознайомлювати їх із тим, що насправді вимагає бізнес, показувати, що наші працівники роблять в офісі. Студенти мають розуміти свої перспективи, реальні напрями роботи компаній у їхньому місті, набувати знань, аби отримати добру роботу і мати перспективи. Саме таку співпрацю пропонуємо Львівській політехніці. Хочемо поглиблювати її і робити щораз інтенсивнішою.
– Як це відбуватиметься практично?
Р. К.: Фірма PWC не тільки хоче брати випускників, а й працювати з нашими студентами вже з першого курсу. Одним із елементів співпраці буде практика в PWC. Однак фахівці компанії також братимуть участь у складанні навчальних планів, викладанні певних дисциплін. Ми знаходимо нові форми співпраці не суто на виході, коли сприяємо випускникам у працевлаштуванні, а й готуємо фахівця на замовлення фірми. Ми зацікавлені знайти з PWC спільну мову і затримати її у наших стінах, щоб студенти бачили й розуміли, куди зможуть піти працювати.
І. А.: Хочу наголосити, ми вже співпрацюємо, а сьогодні лише задокументували це. Представники PWC уже прочитали нашим студентам лекції на четвертому курсі й, очевидно, читатимуть у магістратурі. Потенційні роботодавці дають студентам поштовх, що треба набути певного базису знань. Отож, перш ніж підписувати меморандум, фахівці переконалися, що є з ким співпрацювати. А відгуки тих фахівців, які бачать у наших студентах своїх майбутніх колег, – підтвердження, що ми на правильному шляху. По-друге, відповідно до вимог дуальної освіти, ми змінюватимемо навчальні плани, щоб студент мав можливість паралельно працювати, набувати певного досвіду, знайомитися зі специфічними процедурами, методами роботи. Сподіваюся, що й викладачі зрозуміють, що просте викладання вже не годиться – треба підлаштовуватися до вимог сучасного ринку.
– Очікуєте у майбутньому отримати з Політехніки нових працівників?
І. М.: Так, звісно. У нас уже працює чимало випускників Політехніки. І ми дуже задоволені їхньою підготовкою. А плани в нас великі, адже у львівському офісі за шість місяців від заснування маємо до сотні співробітників і на цьому не зупиняємося: хочемо за три-чотири роки набрати 300 працівників і потенційно 500 та більше. Ми націлені на співпрацю на багато років, тому хочемо працювати не тільки зі старшими, а й з молодшими курсами. І щоб якомога більше випускників Політехніки змогли знайти дуже цікаву і перспективну роботу у нашій компанії.
– А на що зважаєте при відборі працівників?
А. К.: Насамперед дивимося, чи вони не забули того, що вчили на парах, тобто чи уважно ставилися до набуття знань, які вони на роботі розвинуть, збагатять. Зрештою, наголошуємо про це на відкритих практичних заняттях. І другий момент – вимагаємо знання іноземної мови. За наявності сучасних технологій її можна вивчити за рік. На співбесіді економічні запитання часто ставимо англійською мовою.