Упродовж трьох надзвичайно насичених днів на кафедрі педагогіки та інноваційної освіти Інституту права, психології та інноваційної освіти Львівської політехніки тривав цикл лекцій знаного фахівця у сфері культурного менеджменту, генерального директора Фестивалю Пучіні (Торре-дель-Лаґо, Італія) Франко Моретті. Подія викликала щире зацікавлення серед професорсько-викладацького складу, здобувачів освіти, науковців, представників мистецької спільноти й шанувальників вокального мистецтва.
Тематика лекцій охоплювала такі питання:
- «Роль оперного мистецтва у вихованні сучасної молоді: від творчості Соломії Крушельницької до Фестивалю Пучіні»;
- «Підготовка італійських фахівців у сфері вокального мистецтва: історія та сучасність»;
- «Видатні українські оперні співаки в культурі Італії».
У своїх виступах Франко Моретті тонко поєднав історичний аналіз із сучасними тенденціями розвитку вокального мистецтва, наголосивши на його потенціалі як ефективного інструмента виховання особистості, формування естетичного смаку та міжкультурного діалогу. Особливе зацікавлення викликала розповідь про діяльність Фестивалю Пучіні, в рамках якого реалізуються масштабні освітньо-мистецькі проєкти, зокрема міжнародні гастролі, академії підвищення кваліфікації, інтеграція сучасного візуального мистецтва в оперну постановку.
Значущим акцентом у лекціях стала також увага до української оперної спадщини, зокрема постаті Соломії Крушельницької – видатної співачки, яка залишила глибокий слід в оперній культурі Італії.
Зустріч із Франко Моретті відкрила нові горизонти для педагогічної рефлексії, порушивши важливі питання формування художньо-естетичної культури в умовах сучасної освіти. Політехніки щиро вдячні пану Моретті за високий професіоналізм, відкритість до діалогу та глибоку інтелектуальну розмову.
Кафедра педагогіки та інноваційної освіти розглядає цю подію як початок перспективної та змістовної співпраці у галузі гуманітарної освіти, культурної дипломатії та педагогічних інновацій. Впевнені, що подібні зустрічі сприяють збагаченню педагогічного досвіду та формуванню нової якості освіти, зорієнтованої на цінності культури, творчості й духовності.




