Забезпечення зручних умов навчання, які відповідають найсучаснішим світовим тенденціям – ось головне завдання програм із підвищення компетентності викладачів в інклюзивній освіті. Уже в наступному році в планах тренінги, на яких навчатимуть, як працювати зі студентами з інвалідністю.
У програму підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників на 2021 рік внесено навчальний модуль «Створення інклюзивного середовища для осіб з особливими освітніми потребами в закладах вищої освіти» та спецкурс «Інноваційні стратегії технології і досвід соціальної інклюзії та інклюзивної освіти» для викладачів, де розглядатимуть питання стосовно роботи зі студентами з інвалідністю. Ці навчальні модулі розробила кафедра соціології та соціальної роботи, і сьогодні це відповідає методичним рекомендаціям Міністерства освіти і науки України. Впровадження в навчальний процес зініціювали в травні цього року.
– Таких студентів у майбутньому може бути більше, адже в Політехніці створено всі необхідні умови для інклюзивного навчання. Бажано, щоб у кожному навчально-науковому інституті були викладачі, які володіють відповідними навичками. Ми намагатимемося організувати навчання для якомога більшої кількості викладачів, – пояснює Надія Любомудрова, завідувачка відділу навчання та розвитку персоналу Львівської політехніки.
Створення у Львівській політехніці умов навчання, які підходили б абсолютно всім – ось основне завдання цих програм. Тенденція впровадження інклюзивності в усі сфери життя є пріоритетна в цілому світі, а також важлива для розвитку університету.